vakanties Kardamena

Reviews over Kardamena

Relax

Manja,
    28-11-2018

Het park is niet heel groot waardoor je makkelijk en snel bij een ander zwembad bent of andere faciliteit. In de avond is er een cocktail bar en wat shows maar deze zijn niet heel bijzonder. Het strand viel ons erg tegen en daarom hebben we een auto gehuurd en zijn we andere strandjes afgegaan.

Voor herhaling vatbaar

M,
    13-11-2018

Een heerlijk hotel.

Fantastisch en rustig waterpark op korte afstand van het hotel met altijd lege bedjes.

Wij waren er in het hoogseizoen en bij het zwembad van het hotel waren de bedjes wel altijd bezet. Op het strand waren er vanaf de middag wel altijd vrije bedjes.

Minpunt vonden mijn kinderen van 8 en 12 dat al het entertainement Italiaans of Engels was en dat het zwembad bij het hotel zout water heeft (zwembaden bij het waterpark hebben chloor water). Ook de gasten waren veel van Italië Engeland of Duitsland weinig Nederlanders.

Verder een goede service en lekker eten.

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Wouda van den bosch,
    10-11-2018

Voor de 2de keer geweest. Eten is goed. Personeel vriendelijk. Ligging goed. Volgend jaar gaan we weer

Hotel Management, MANAGING DIRECTOR, 26-11-2018

Dear Wouda,

Greetings from beautiful Kos and the Mitsis Norida Beach.

Thank you for taking some of your precious time to share your holiday experience, your feedback is more than appreciated especially taking into consideration that it was your second visit to our resort.

We wish you all the best and we hope to welcome you again soon!

With kind regards,

The Management Team

ik vond het tegenvallen.nooit meer

m.huf,
    21-10-2018

dat het een saai hotel is en echt niet voor jongelui maar ouderen er was zelfs geen Griekse muziek of avond de muziek viel je bij in slaap.hotel ernaast akti beach was beter ook kwa eten.

ik heb zelfs in deze vakantie geen rode wijn op dat was azijn.en zeker voor 5 sterren.

Zeker voor herhaling vatbaar

De Vries,
    17-10-2018

Super vriendelijk personeel. Fijn ontvangen na maar 10 minuten in de bus gezeten te hebben vanaf het vliegveld. Kamer was nog niet gereed omdat wij zo vroeg waren, maar konden gelijk aanschuiven bij de lunch. Eten is hier erg gevarieerd, voor ieder wat wils. Kamers zijn erg schoon en de service overal is goed. Er zijn verschillende zwembaden. Zowel stilte zwembad als een zwembad met animatie. Ook hier kun je dus zelf kiezen waar je die dag zin in hebt. Samengevat een hele goede vakantie gehad.

Kardamena scoort een 8,2 uit 10, op basis van 322 reviews