Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

• 1.050
    1.005
    • 1.005
      1.050

1.403

vakantie Cycladen eilanden

Neckermann

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

heel leuk en relexed

M. Cohen,
    16-6-2018

was schoon,rustig,aardige mensen.Niet goed kleine douche

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch appartement

J.Blokhuis,
    5-6-2018

Bij aankomst heel hartelijk en vriendelijk welkom. Aangezien wij maar 3 nachten verbleven werd ons door de receptie direct informatie gegeven over enkele mooie bezienswaardigheden en aanbevelingen om te kunnen gaan bezoeken wat ons tijd bespaarde en direct een invulling voor de dagen konden gaan maken. Mooie ligging van het appartement, schoon en ruim. Het ontbijt was aan zee met een geweldig uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Prima appartementen op een mooie locatie!

Fam. Thier,
    4-6-2018

Wij hadden een heel ruim appartement, weliswaar gedateerd ingericht maar heel comfortabel. Uiterst vriendelijke eigenaars: wij werden persoonlijk welkom geheten met fruit uit eigen tuin en een drankje.

Jammer genoeg was het seizoen op Naxos nog niet echt begonnen (2e helft mei!) en was het wel heel erg stil maar voor rustzoekers heel geschikt, wij houden van wat meer reuring maar dat is uiteraard persoonlijk.

Gereisd met partner in mei 2018

geweldig hotel, echt een aanrader

Ron en Daan,
    29-5-2018

heel gezellig en kleinschalig hotel. Zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn wel klein maar het matras was voor griekse begrippen erg goed. En de mooie binnenkomst bij het hotel maakt het ook goed. Prima ontbijt op een boventerras waardoor je een mooi uitzicht hebt en een verkoelend briesje.

Gereisd met partner in mei 2018

Ideaal!

Madelien,
    27-9-2017

We hebben hier tien dagen gelogeerd. Alles was, dankzij de ervaring, gastvrijheid en hartelijkheid van Renate, uit de kunst! Een totaal uitgebalanceerd vakantieadres voor een verkwikkend en rustgevend eilandverblijf... we komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in september 2017