Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

• 1.050
    1.005
    • 1.005
      1.050

1.403

vakantie Cycladen eilanden

Neckermann

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Een goede vakantie gehad !

Lis,
    5-11-2018

Keurig schoon hotel. Iedere dag werd er schoongemaakt. Badkamer klein maar prima te doen. Ontbijt was prima. Bedden erg hard! Ontzettend gehorig. Heel vriendelijk personeel. Centraal maar toch rustig gelegen. Nadeel van de herfstvakantie in Kamari was voor ons: Bijna alle eettentjes aan de boulevard en veel supermarkten waren al gesloten/ verlaten/ dichtgetimmerd. Er heerste een echte 'einde seizoen'sfeer. Dit gelukkig in tegenstelling met o.a. de stadjes Oia, Pyrgos en Fyra etc.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Bastiaan,
    25-9-2018

Geweldig, intiem en betrokken mensen die goed voor je zorgen.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig gastvrij!

Jeanet,
    11-2-2018

Meerdere malen zijn we op Paros geweest. Een prachtig eiland met mooie stranden en leuke dorpen. Ons favoriete verblijf is Onira. De eigenaresse Lut is een geweldige gastvrouw die er alles aan zal doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Onira ligt op loopafstand van een leuk strand en het gezellige Parikia. Appartementen zijn gezellig ingericht. Ontbijt is elke dag weer een feestje. Maar vooral de gastvrijheid van Lut is onvergetelijk!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Ge-Wel-Dig

D.,
    3-10-2017

Evdokia bestaat uit diverse appartementen, maar het voelt als een hotel. De service is geweldig! Elke dag schoonmaak, bed opmaken en schone handdoeken. De ontbijttuin is heerlijk, net als het ontbijt. Evdokia ligt heerlijk rustig, geweldig voor mensen die van stilte houden. Je bent echter met 5 minuten lopen op het strand. De kitchenette was wel erg klein, maar eigenlijk moet je niet zelf koken maar fijn uit eten gaan. We hebben alleen om de waterkoker gevraagd om zelf een kop koffie te zetten. De kookplaat was niet standaard aanwezig maar werd met alle plezier gebracht als we dat wilden.

Je kunt gebruikmaken van alle faciliteiten van Aegean Palace hotel en Aegean Poolbar (ook bedjes op het strand) mits je daar wat eet en/of drinkt.

Verder op het strand (naar links of rechts) zijn ook veel verhuurders (strandset v.a. 5 euro) of gratis als je wat eet/drinkt. Deze zijn wel veel rustiger gelegen.

Er zijn genoeg restaurants om 's-avonds te gaan eten, van eenvoudig goedkoop tot chique haute cuisine (Yazoo) en overal genoeg vegetarische gerechten. Het strand (Plaka) is een geweldig lang zandstrand waar je je heerlijk kunt vermaken. Je kunt er surfplanken huren/les nemen/waterfietsen huren enz enz. GA en GENIET!

Gereisd met partner in september 2017

Super

Peter,
    22-9-2017

Schoon en mooi gelegen dicht bij strand en centrum.

Gereisd met partner in september 2017