• 1.051
      1.051

Sorteren

1.400

vakantie Cycladen eilanden

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Fantastische ervaring onvergetelijk 🤩

Ingrid spronk
    22-9-2018

Prachtig complex lieve mensen een ongelooflijk goed ontbijt met iedere dag vers fruit eitje gekookt of gebakken Engels ontbijt teveel om op te noemen. Schoonmaak in het appartement iedere dag.Een leuk zwembad met heerlijke ligbedden.Gezellige bar met uitstekende service alles werd naar je toe gebracht.Normale prijs voor de consumptie en of je snacks. En het leukste nog geen 5 minuten lopen naar het strand.En ze hebben een shuttle busje waar mee ze je tegen een vergoeding overal heen rijden.Bij de receptie kun je dat allemaal regelen.Wij komen al jaren in Griekenland maar nog nooit zo goed verzorgd geweest.

Gunstige ligging

Vandam
    15-9-2018

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand.

Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd.

Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust.

Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

Voor herhaling vatbaar. Wij voelden zich welkom.

Ann
    4-9-2018

Vriendelijk otvangen door een van de medewerkers van het hotel, zijn neef. Hij stond al op de uitkijk toen wij aan kwamen. Samen met een ander geholpen om de koffers naar de kamer te brengen. Het is is familie hotel. Veel privacy. Gastvrij. Zeer behulpzaam allemaal, gaf tips over het eiland. Er werd elke dag schoongemaakt door een hele lieve dame. Elke dag schone handdoeken en om de dag schone lakens. Prachtig uitzicht. Wel veel wind omdat het hotel best hogerop zit.

Ontbijt was wel lekker maar elke dag hetzelfde, wat jammer was.

Het eten in het restaurant valt ook mee, vooral de hamburger.

Een van de kinderen kon geen kaas eten, dus had de dame van het restaurant een pasta maaltijd speciaal klaar gemaakt, zonder kaas. Het smaakte verrukkelijk. 😁

Al met al een super ervaring en voor herhaling vatbaar.

Dank jullie wel Familie van Aegan view hotel. 👍🏾

Heerlijk hotel

P de Wolf
    25-8-2018

Heerlijk hotel, prachtige tuin met zitjes en zwembad.

Privestrandje

Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken.

Schoon

Top hotel op super locatie

Jan Willem
    20-8-2018

Super hotel met aan de achterkant een prachtig zwembad en aan de voorkant het strand. Mooie kamers en super vriendelijke bediening. Niets is teveel voor Vassili en zijn collega's. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ontbijt was prima verzorgd. Hotel is goede locatie voor uitstapjes