• 1.737

Reviews over Parijs

Leuk kleinschalig hotel.

Miranda.,
    3-9-2018

Leuk kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel. Kleine maar nette kamer en badkamer met airco en koelkast. Drukke straat aan de voorkant qua verkeer. Ben je een lichte slaper dan heb je oordoppen nodig. Goed ontbijt. Op 2 minuten lopen van de metrohalte Courcelles. Goed te bereiken vanaf Gare du Nord (1 overstap).

Loop je de straat uit dan zie de Arc de Triomphe. Op loopafstand van de Champs-Elysées en Parc Monceau. Op loopafstand ook diverse restaurants.

Geweldig!

Wendy,
    3-5-2018

Goed hotel, modern, fijn zwembad, ontbijt lekker en genoeg keuze, goede bedden, moderne badkamer met douche en regendouche. Geluiddichte kamers, heerlijk! Aanrader!

Comfortabel hotel met super goede service

L,
    23-4-2018

Comfortabel hotel met super goede service. Veel te doen op loopafstand en rest met metro of uber. Ontbijt buiten de deur gedaan, in Parijs kun je overal prima ontbijten. Ook handig dat de parkeergarage vlakbij zit voor niet al teveel geld.

Was oke maar niet voor herhaling

Blauwhartje,
    2-4-2018

Kamers zijn behoorlijk klein en veel geluidsoverlast, als je buur aan het douchen is kun je dit horen ook langs de straatkant (waar wij lagen) was veel geluid Parijs heeft een nachtleven 😀 maar ze zijn goed onderhouden en dat is een pluspunt, ontbijt is voor € 10,90 wel prijzig voor wat je krijgt geen gewoon brood enkel stokbrood en koffiekoeken wat ik nu toevallig beide niet eet maar dat is persoonlijk geen gewone eitjes enkel roerei verder is er wel aanbod maar beperkt voor de prijs

Fantastisch!

Jootje,
    7-11-2017

Vriendelijk personeel, kamer heel schoon, elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed, heel fijn bed, kamer heel klein maar alles wat je nodig hebt zit erin! Heerlijk ontbijt, veel keuze. Hotel vlakbij metro Courcelles! Ik beveel dit hotel iedereen aan.

Parijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1476 reviews