We hebben een aantal aanbieders voor Parijs voor je op een rij gezet:

Reviews over Parijs

Mooie, vermoeiende stad.

Dick,
    5-3-2019

Ons doel was de venus van Milo en de Mona Lisa te bewonderen en daarna van de stad te genieten. Omdat de stad zo groot is moet je doelen stellen. Eerst dus het Louvre in (via de trappen bij de tuilerieën) daarna het gebouw bezocht waar Napoleon is begraven en daarna quartier Latin ingedoken. Misschien is het belangrijkste wel dat je je goed laat informeren hoe de metro functioneert....Afstanden zijn gigantisch....heel veel paleisachtige gebouwen; heel veel kunst! Geweldige stad, maar wel vermoeiend.

Restaurantsprijzen zijn wel veel te hoog.

Gereisd met partner in maart 2019

Prachtige indrukwekkende reis

Maas,
    1-12-2018

Mont Saint Michel een rotseiland in zee.

Aan de rivier de Loire het kasteel Chenonceau schitterende bezichtiging.

In Amboise het koninklijk Château met tuinen op de linkeroever van de Loire.

In Versaille Chateau met de prachtige tuinen echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

Te veel voor een dag.

Nadim,
    1-12-2018

Parijs al dwalend verkennen.

Van noord naar zuid en oost naar west.

Meestal met de metro of ander openbaar vervoer.

Vergeet de Joodsewijk niet met zijn heerlijke gerechten en de vele bakkerijen, restaurants en winkels.

Daarna naar de grootste Moskee van Parijs met zijn blauwe tegeltabeu,s.

En welk museum daarna?

Pfff te veel keus.

Louvre? Dan wel weten wat je graag wilt zien, want doelloos gaan kijken ...niet handig.

Ik zou de Egypthische afdeling nemen, daar is een grafkist voor 2 personen. Ze liggen in hout in een innige omhelzing naast elkaar.

Ik was sprakeloos van de schoonheid en de liefde die ook tot in de dood daar word weer gegeven.

Gereisd met partner in november 2018

Magnificent!

Surrenda,
    1-12-2018

Je moet echt weten, dat het groot is! Heel groot! De gebouwen, bomen, de arc d'triomphe enzovoorts! Dat nuchtere van Nederland zie je niet, en kan je je dus best onveilig voelen, als je dan, " ook " erbij een politieagent, met een enorm wapen voorbij ziet lopen, die " geen Engels spreekt! " Je kan door dit alles, " best wel " een cultuurschok krijgen! Het is ook raar, dat als het voetgangerslicht, op rood staat iedereen oversteekt, naar de andere kant, en bij groen licht, blijft staan, en niet oversteekt, naar de andere kant! Al met al, is Parijs iets, wat je zeker een keer gedaan moet hebben! De, " enige " witte MC donald ter wereld! De Eiffeltoren natuurlijk! De champs allysee! De museum, " Le Louvre " met de Mona Lisa, angst jagend " echt " bijna! De Sacre Couer! Waarom? Omdat iedereen, " ook " " hier " naar toe gaat! Het is een kerk! Bij de, " laatste " trap hebben ze d'r 1 gedragen! Je kan dus, " moe " worden! En Parijs is liefde!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Parijs, stad van de liefde en zo veel meer!

Amy,
    3-11-2018

Parijs is geweldig. De buitenwijken zien er een beetje armoedig uit maar ik heb me nog nooit onveilig gevoelt in Parijs. Heerlijk eten en drinken. Pak de hop on hop off bus, bewonder savonds de eijffeltoren met de lichtjes. Lekker shoppen. De metro kost 1,90 per ritje. Disney ligt natuurlijk vlakbij. En in september is in Parijs de techno parade. Tientallen trucks met muziek variërend van techno tot hardcore. Duizenden mensen op de been. Heb nog nooit zo iets meegemaakt. GE-WEL-DIG!

Hotels zijn duur in het centrum maar gezien de goedkope metro gewoon iets buiten het centrum gaan zitten.

Gereisd met partner in september 2018
Parijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1479 reviews