• Type accommodatie

Parijs

Reviews over Parijs

Altijd weer verassend!

Jacqueline, 15-2-2018

Parijs is magisch. Vooral ook wanneer men zich buiten de geijkte paden bevindt.

Toiletten van openbare gelegenheden (café's bars etc.) Vind ik vaak behoorlijk gedateerd en vies.

Voor herhaling vatbaar

Antoinette, 10-2-2018

Wassen super leuk.

Alleen wat lang moeten wachten op bus op verzamelplaats, en naar half uur al weer moeten stoppen omdat de rijtijden van chauffeur erop zat.

Heel irritant.

Verder goed geregeld allemaal zeker moeite waard om weer te doen.

Ook goede prijzen voor krappe beurs zo kun je toch een leuk uitstapje maken.

Heerlijk

Katrijn Zurhorst, 10-2-2018

Parijs moet je gewoon geweest zijn! Louvre sowieso doen, maar boek via internet kaartjes zodat je niet in de rij hoeft te staan!

Weet dat kinderen tot 26 jaar gratis in alle musea mogen. Dat wordt niet duidelijk bij het kaartjes kopen via internet!

Boven verwachting

Gabriella en Jolanda, 5-2-2018

30 jaar geleden in Parijs geweest maar mijn herinneringen daaraan waren 'grauwe stad, vies, druk'.

Toen wij dus in april 2017 het toch weer waagden om naar Parijs te gaan waren we positief verrast. Wat een prachtige stad. En wat een ruimte! Je kan daar rustig fietsen op de afgescheiden fietspaden. De wegen voor auto's zijn ruim. Het is absoluut niet vies en grauw.

Wij zaten in het 9e arrondissement en vonden het heel centraal liggen.

We gaan binnenkort weer heen!

Maar dan in een ander hotel.....

fantastisch

Joop Zomer, 30-1-2018
    helemaal niets: gewoon onbevangen genieten
Parijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1428 reviews