Sorteren

Reviews over Manchester

Mooier dan verwacht.

Inge
    12-5-2018

Manchester is een industriestad. En dat is eigenlijk best mooi. Veel mooie doorkijkjes. Museum of science and industry is een aanrader. Ook voor kinderen. OV is prima. Er rijden drie gratis buslijnen. Het centrum is goed te belopen. Er is wel weinig groen. Dat is jammer. Wat drink in de Richmond Tea Room is ook een aanrader.

Wereld Stad.

Trush
    11-5-2018

Mooi winkelstad. Mensen zijn heel beleefd en hulpzaam! Grote winkel centrum. Trafford center.

Leuke stad maar niet heel veel bijzonders.

Tom
    28-4-2016

Vooral heel veel kleine barretjes waar niet echt veel te beleven viel.

Leuk voor een weekendje

annnn
    7-2-2016

Leuk winkelen en in de pub zitten dat kun je zeker goed in Manchester. Voor de rest moesten wij een beetje zoeken naar leuke plekjes. Prima dus voor een weekendje maar niet het niveau van Londen.

Heerlijke stad

Danny Stevelmans
    11-5-2015

Gewoon een top weekend gehad. Leuke winkels, twee geweldige stadions bezocht. En genoten van Manchester City. En ook genoten van de sfeer in de stad. Heel relaxed.

Manchester scoort een 7,7 uit 10, op basis van 58 reviews