vakanties Liverpool

Reviews over Liverpool

Fantasisch hotel.

Carla Land,
    2-12-2018

Heel prettig hotel met een super ontbijt. Kamers zijn van goede afmeting, schoon en van alle gemakken voorzien.

De ligging is geweldig. Dichtbij het centrum en naast een treinstation. Verblijf je meerdere nachten vraag dan een kamer aan de voorkant. Heel klantvriendelijk werd ons dit trouwens reeds door het peroneel aangeboden.

Kortom een prima hotel!!!!

Super!

Nienke,
    17-4-2018

Zeer net hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping en keken zo uit over de Mersey. Ontbijt was echt super. Voor iedereen wat wils. Van croissantjes en yoghurt tot een typisch Engels ontbijt. Wij waren erg onder de indruk!

John,
    19-2-2018

Voor de Beatlesfan is het Hard Days Night hotel een absolute must, prachtig ingericht en op een geweldige centrale locatie, restaurants en bars vlakbij, en ook het inpandige Blake’s restaurant is erg goed.

De moeite waard!

Ijf,
    10-11-2017

Goed ontbijt! Verbaasde me echt.

Dichtbij centrum... 5 minuten lopen.

Slechte badkamer douche was koud! En niet schoon...

Wel oordoppen mee voor de snurkende boven buren.

Liverpool is super leuke stad met alles op loop afstand.

Goedkope overnachtingen voor mensen met een laag verwachtings patroon. Aanrader! Ik zou het zo weer doen maar dan wel op vrouwen kamer.

Aanrader !

fab accomodatie,
    13-9-2017

zeer centraal gelegen- loopafstand van Liverpool one shopping center- albert dock- beatles story- magical mystery tour bus- cavern club- atm rechts van hotel- bushalte tegenover hotel- supermarkt rechts van hotel- dagelijkse schoonmaak kamer- vriendelijk/ behulpzaam personeel- pc hoekje- gratis WiFi-verzorgd en schoon hotel

Liverpool scoort een 8,2 uit 10, op basis van 85 reviews