Sorteren

Reviews over Liverpool

De stad ademt de Beatles

Emma
    3-2-2018
    Tijdens fietsvakantie kwamen we in Liverpool terecht. Moeite waard voor een stedentrip.

gezellige stad

Ugly46
    13-9-2017
    Stad staat centraal met The Beatles- The Beatles Story- Magical Mystery Tour- The Cavern Club- Penny Lane- Strawberry Field- allemaal te bezichtigen - Church Street gezellige winkelstraat- Liverpool One groot winkelcentrum- enkele reis met bus is 2,30 BrPound per persoon- voor alle leeftijden

Geweldige stad

Toine
    4-9-2017
    We waren tijdens de beatlesweek aanwezig in deze mooie stad. Supergezellig in en rond de docks, mooie culturele binnenstad, goede pubs met goed eten. Gezellig en met 3 volle dagen nog niet genoeg om alles te zien.

Ontzettend leuke stedentrip

jeannette de roos
    18-2-2017

De geschiedenis van de Beatles, inclusief elke avond live Beatles muziek op de plek waar ze begonnen, leuke musea, een mooie boottrip over de river Mersey. Vergeet ook niet de national Library te bezoeken.

Het eerste weekend van augustus is het gratis Love festival met veel live muziek en lekker eten.

Ook in de omgeving van Liverpool zijn een aantal leuke dingen te zien/ doen, zoals het strand net ten noorden van de stad met het kunstwerk van 100 ijzeren beelden.

Liverpool....Oud en Nieuw en de Beatles

Lia
    27-6-2016
    Liverpool is een geweldige stad. Oud en Nieuw staan echt naast elkaar. De 2 kathedralen zijn echt geweldig mooi. De Metropolitan Cathedral is een belevenis; behalve het exterieur is ook de binnenkant een bezichtiging waard: een grote hal met veel glas en lood en verscheidene kapellen maken deze moderne kathedraal tot een bewonderenswaardig kerkgebouw. De bronzen beelden van Brian Sean Price zijn adembenemend. De Liverpool Cathedral is machtig van ver maar ook binnenin. Voor de echte Beatles fans is dit the place to be. Heel Liverpool ademt The Beatles. Doordat Liverpool in 2008 de culturele hoofdstad van Europa was is er heel veel (ver)nieuws(d); o.a. een prachtig groot winkelcentrum, met de bovenste verdieping enkel restaurants. Als u goed ter been bent is de gratis wandeltocht (2 a 3 uur) door studenten van de universiteit een aanrader. Hierbij ziet u veel en komt u veel te weten, u kunt nadien terug een bezoek brengen wat u interessant vond. U moet wel vooraf boeken, maar ik denk dat u in het laagseizoen zo kunt aansluiten.
Liverpool scoort een 8,3 uit 10, op basis van 84 reviews