Sorteren

vakanties Liverpool

Reviews over Liverpool

Fantastisch weekend gehad tijdens Beatles week.

Anna
    31-8-2018

Brittania Adelphi Hotel was niet schoon genoeg voor ons. Liverpool is leuk. Vooral tijdens internationale Beatles week. Magical mysterie tour, Beatles Story museum en alle optredens. Wel vooraf regelen. Liverpool leuke winkelstad en gezellige omgeving bij Albert Dock. Favoriete restaurant: Wildwoord, heerlijk vers italiaans eten. Voor ontbijt: Love thy neighbour.

De stad ademt de Beatles

Emma
    3-2-2018

Tijdens fietsvakantie kwamen we in Liverpool terecht. Moeite waard voor een stedentrip.

gezellige stad

Ugly46
    13-9-2017

Stad staat centraal met The Beatles- The Beatles Story- Magical Mystery Tour- The Cavern Club- Penny Lane- Strawberry Field- allemaal te bezichtigen - Church Street gezellige winkelstraat- Liverpool One groot winkelcentrum- enkele reis met bus is 2,30 BrPound per persoon- voor alle leeftijden

Geweldige stad

Toine
    4-9-2017

We waren tijdens de beatlesweek aanwezig in deze mooie stad. Supergezellig in en rond de docks, mooie culturele binnenstad, goede pubs met goed eten. Gezellig en met 3 volle dagen nog niet genoeg om alles te zien.

Ontzettend leuke stedentrip

jeannette de roos
    18-2-2017

De geschiedenis van de Beatles, inclusief elke avond live Beatles muziek op de plek waar ze begonnen, leuke musea, een mooie boottrip over de river Mersey. Vergeet ook niet de national Library te bezoeken.

Het eerste weekend van augustus is het gratis Love festival met veel live muziek en lekker eten.

Ook in de omgeving van Liverpool zijn een aantal leuke dingen te zien/ doen, zoals het strand net ten noorden van de stad met het kunstwerk van 100 ijzeren beelden.

Liverpool scoort een 8,3 uit 10, op basis van 85 reviews