Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag24°13°
Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros voor je op een rij gezet:

WTC.nl

45 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros in het Nederlands

Fantastisch !

Christianne Weststrate
4-10-2018

Wij hadden de superior de luxe zee zicht all inclusief. Een geweldige en zeer ruime en luxe suite. Dit is incl smart tv ,espresso koffiemachine,eigen mini bar die elke dag wordt bijgevuld en een kluis.Hierbij heb je ook een eigen cabana op,het strand incl mobieltje met nummer van de bar. Ze komen je drankjes zo brengen. Ook kan je elke avond a la carte eten. Je moet alleen even reserveren. Het personeel is allemaal super vriendelijk en je wordt bediend als een princes. Het eten is super en keuze genoeg.

Je krijgt elke dag strand handdoeken en je kamer wordt elke dag gedaan.

Er is elke avond live muziek.

Wij kunnen maar 1 nadeel benoemen en dat is dat het een eindje van het centrum ligt maar met de taxi 10€ goed te doen.

Voor ons de beste vakantie ooit!

tophotel

degrave mia
11-8-2018

prachtig hotel heel lekker eten prachtige locatie geen minpuntjes

Vertier 's avonds is echt geen 4 sterren waardig.

Vriendelijkheid varieert per werknemer.

In eerste week geen schaduw, tweede week uitbreiding tuin met lagere bomen, Er werd na veel aandringen en tussenkomst van touroperator eindelijk opgelost. Er ontbrak eigenlijk om de paar dagen wel iets op de kamer. Zeezicht werd zij zeezicht. Er werd totaal geen waarde gehecht aan de tevredenheid van de klant.

Tjingo

Ideaal voor een relax vakantie

Kelly
16-8-2017

Ik was hier samen met mijn partner. Specifiek gezocht naar een hotel zonder kinderen. Ideaal moet ik zeggen! Wij hadden enkel ontbijt. Ontbijt was uitgebreid en zeker de moeite waard. De kamer die we hadden was half zeezicht maar eigenlijk keken wij gewoon volledig uit over de zee. Mooi! Kamer groot genoeg & badkamer ook! Zowel regendouche als gewone douche en bad! De omgeving vonden we zelf wat minder. Hierdoor zullen wij denk ik ook niet meer terugkomen, zoals op vele plaatsen heel erg gericht op Engelsen. Spijtig!

Heerlijk ontspannen, je komt niks te kort

Marja Mooijman
5-8-2017

Alles is eigenlijk goed. Zeker als je een kinder vrije vakantie wilt. Goede service. Super eten, vanaf het ontbijt tot avond eten. Genoeg ligbedden. Keuze tussen strand/zee en zwembad. Super personeel. Kan niks slechts bedenken.

Goed hotel op rustige locatie

Noel
4-7-2017

Net terug van een lekkere vakantie in Paphos. We zijn 14 dagen in het Pioneer beach hotel geweest. Het hotel is vrij ruim opgezet en wordt grotendeels bezocht door Engelsen. De kamers zijn wel toe aan een metamorfose, maar zijn vrij schoon (badkamervloer is wel een aandachtspunt). Het bed is prima, de kussen vonden wij minder. Het balkon was vrij krab maar voldeed wel om even buiten te zitten. Elke dag nieuwe handdoeken om de vier dagen schoon beddengoed. Je hebt hierin trouwens de keuze omdat elke twee dagen te doen. Je krijgt vier grote strandhanddoeken ter beschikking die je geregeld kunt wisselen. Maar ook, (ondanks de adult only formule) is het handdoek leggen hier uitgeroepen tot een nationale sport. Echt om zes uur in de ochtend zijn de beste plaatsen al gereserveerd. Snap nooit echt goed waarom een hotel hier geen beleid op maakt. Heb je gekozen voor de superior de luxe, dan krijg je een cabana en vier strandstoelen. Die neemt niemand je meer af :-). Het eten is goed! Het buffet is wisselend genoeg en ze presenteren elke dag wel wat andere specialiteiten. Twee keer per week kun je a la carte eten. De wijn wordt vanuit de fles geserveerd en er is een wijnkaart aanwezig. De echte goede wijnen kun je als je AI zit, met 50 procent korting kopen. Het entertainment tijdens het diner is wisselend, soms zelfs zo amateuristisch dat het op de lachspieren werkt. Heren zijn wel verplicht een lange broek te dragen tijdens het diner. Beetje gek terwijl vrouwen in de korte rokjes lekker buiten kunnen zitten en ook niet altijd de mooiste benen hebben :-). Het ontbijt is ook gigantisch. Je kunt je eigen sinaasappelsap persen en een omelet naar keuze wordt ook voor je gebakken. Vers fruit, zoetigheden in overvloed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lig je op de ligweide (gras) of op het strand, er loopt bediening rond. Het strand is trouwens kunstmatig aangelegd. Ga je de zee in opletten voor de rotsen! De kust op Cyprus is sowieso rotsachtig en echt mooie stranden zijn er nauwelijks te vinden. Het mooiste strand (Famagusta) ligt in het door Turken bezet gebied en is nu een spookstad. De haven van Paphos ligt op loopafstand (via een pad langs de zee, 40 minuten). Er is een bushalte op een 200m afstand van het hotel die je voor 1.50 naar de haven brengt. Voor de vliegtuigspotters is het ook een best aardige plek. Er komen geregeld vliegtuigen laag over omdat de luchthaven vlakbij ligt.

Als laatste keken we wel even gek op van het AI systeem wat ze hier hebben. Ze werken niet met bandjes maar met een kaart. Bij elke bestelling kreeg je een bon van 0 euro die je moest aftekenen.

Mooi en rustig hotel

de Jongh
21-6-2017

Het is een mooi rustig hotel. Beetje gedateerd maar toch gezellig en voorzien van alle comfort. Wij hadden een superior de luxe kamer en dus ook een cabana op het strand. Is extra prettig omdat de run op de ligbedjes al begint om 6.45 u en daar wordt helaas niets aan gedaan. Het eten is goed verzorgd, gevarieerd en bovendien erg lekker! Over het algemeen vriendelijke bediening. Minpuntjes waren toch dat onze kamer op het strand uitkeek en daar elke ochtend een graafmachine het strand kwam effenen. Met de deur open slapen was dus geen optie. Ook op sommige dagen veel geluidsoverlast van voorbij racende jetski's van nabij gelegen hotels. Daar kan ook niets aan gedaan worden want stranden zijn staatseigendom. Als je dit kan buiten sluiten is dit hotel een aanrader. Al bij al leuke plek waar we een prettig verblijf gehad hebben, maar niet voor herhaling vatbaar voor ons.

trap er niet in!

peter
27-10-2016

Via touroperator een 2 persoonskamer met zeezicht geboekt 4 sterren , dan mag je toch wel iets verwachten...mooi niet dus; een kleine kamer met een nog kleiner balkon aan de zijkant van het hotel; uitzicht op een braak liggend stuk grond waar s avonds met auto's gecrossed werd en alleen om de hoek kijkend konden we een glimp van de zee zien.... onbijt wel Ok. zwembad Ok. Ligging vlakbij vliegveld en relatief ver van de stad. Publiek; hoog omroep MAX gehalte met bijpassende muziek. advies; superior de luxe kamer boeken met zeezicht , dus wat dieper in de buidel tasten of uitwijken naar een ander hotel....wel allemaal massale mega kolossen in de buurt

Superservice , lekker eten , geweldig !

Boey
1-7-2016

Gezellig druk , mooi verzorgd . Lekker eten zowel buffet als a la carte .

Vriendelijk , niks is te veel . Kortom alles met de glimlach !

De airco kon maar tijdelijk met kamer sleutel gebruikt worden . Klein balkon .

Heerlijk tot rust komen

Mandy
30-6-2016

Op dit moment verblijf ik met mijn moeder in dit hotel. Zoals eerder geschreven, doet het hotel wat ouderwets aan. Maar het is wel super schoon. Het zwembad gedeelte is niet zo gezellig, dit zouden ze wat kunnen opleuken en een (zacht) muziekje zou ook geen kwaad kunnen. Maar als je een superior de luxe kamer boekt, krijg je oa je eigen cabana. Deze zijn prachtig gelegen en je wordt hier ook bediend. Met als toppunt van luxe: een gsm van het hotel zodat je kan bellen als je een drankje wilt of als je wilt dat je bedje (welke bij de cabana hoort) verplaatst wordt (bedje verplaatsen doen we trouwens zelf). In de zee liggen veel rotsen maar als je een stukje verder loopt, kan je via een bruggetje de zee in.

Maar wat ook zeker een vermelding waard is, is het eten. Dit is van zeer goede kwaliteit, dit hebben we in andere hotels nog niet meegemaakt.

Het personeel doet goed zijn best en is erg vriendelijk.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros