Aparthotel Paphos Gardens

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

wij voelen ons hier thuis ,rustig en

frans hoes
10-6-2018

service is goed ,steeds vriendelijk personeel

leuk hotel, wij komen terug

Manoe
1-6-2018

geweldige service, fantastische mensen

wederom geweldig!

Errikos
12-5-2018

zo vroeg in het seizoen was het aangenaam rustig.

Prima uitvalsbasis

Milou
5-12-2017

Wel wat gedateerd kwa inrichting. Ligging perfect. Cyprus is een leuk eiland. Je zit aan de rand van het centrum dus heerlijk rustig maar je bent overal zo. Fotos kloppen niet met de werkelijkheid.

ligging goed

joyce Overweg
5-11-2017

Kamers gedateerd ,maar netjes schoon.

personeel vriendelijk,genoeg keus bij het ontbijt buffet.

voor dinner is het gezelliger en lekkerder om naar rest.Les Amis of Micheal te gaan , hebt al een 3 gangen dinner voor16euro.

winkeltjes in Phaphos meeste souveniers winkels ,in het winkelcentum (overdekt)de meeste ketens die je ook in Ned hebt.

Wel hele mooie mozaieken bij opgravingen bij de haven,nog nooit zo veel bij elkaar gezien

Het binnenland is groener dan verwacht, de wegen zijn goed.

hadden een busje gehuurd met chaufeur voor naar het klooster Kykkos te rijden ,heel veel bochten.

Niet de top, maar prima te doen

NS
1-11-2017

Wij zaten in een 2 kamer appartement dat duidelijk aan renovatie toe was. Wel schoon en er werd ook dagelijks schoongemaakt. Twee zwembaden voor de bezoekers die op zich netjes en schoon waren. Het personeel was naar ons toe altijd vriendelijk en behulpzaam. Het is geen echte top locatie, maar zeker waar voor je geld. De locatie was verder prima gelegen 5 minuten van het strand en 10-15 minuten lopen van de boulevard met winkels en restaurant. Vlakbij ook enkele prima restaurantjes (Les Amis en Michael) waar je lekker kon eten. Paphos is een prima stad voor een weekje vakantie en met een huurauto kun je ook het eiland verder verkennen wat ik zeker kan aanraden.

Nooit meer is slecht onderhouden en vies

Joke
23-9-2017

Enige was goed was dat je kon douchen bij vertrek in de sauna ruimte en dat was schoon

Super locatie

Katja
29-6-2017

Paphos Garden heeft een prima ligging in vlakbij strand en centrum, voor 1,50 gaat de bus naar haven en met een dagkaart 5 euro kun je hele dag gebruik van maken, het eten bi Paphos Garden is lekker en steeds afwisselend, voor ieder wat wils en ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam en 24 uur per dag bereikbaar. Wij hebben bij Mickey"s tour S.A Coaches excursies geboekt en voor 16 euro per pp de hele dag op pad, bij haven Paphos waren de boot excursies te boeken. De omgeving is mooi en heel veel te doen op Cyprus

Harde bedden!

Hink
3-10-2016

Het hotel is toe aan een renovatie. De bedden waren echt hard en de veren kwamen er nog net niet doorheen. Het eten was matig.

(Maar als je lekker wilt eten moet je gewoon het centrum ingaan! Voor niet veel geld kun je heerlijk eten.)

Het personeel daarentegen is echt super! Lukas, de barmanager heeft veel voor ons betekend.

De sfeer in het hotel is ook helemaal goed!

Thuis gevoel

Kees
16-9-2016

Erg lekker en zeer uitgebreid eten, eenvoudig hotel en appartementen maar netjes. Personeel erg service gericht en warm.

Andreas kok en communicatie manager was top!

Zeker een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Paphos Gardens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paphos Gardens in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paphos Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Paphos Gardens scoort een 8.62 uit 10 op basis van 235 reviews.