Luxe hotelWeer vandaag31°22°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Paphos Breeze voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Louis Paphos Breeze in het Nederlands

5stereen service

Sam87
3-9-2019

Dit is een waanzinnig hotel met een 5sterren service. Geen moment heb ik een leeg glas drinken gehad aan het zwembad en het eten is voor all inclusieve buffet ontzettend goed. Met als overal in Griekenland ook hier zwerfkatten, maar als je openlijk wat ham meesmokkelt krijg je van het personeel een knipoog. Jammer inderdaad dat er geen strand is, maar dat weet je als je boekt. 5 a 7 min lopen (naar links) een verstopte uit de rotsen gehakt baaitje. Leuk om dagelijks een frisse duik te nemen.

Hoogwaardig genieten

Ferry
8-7-2019

Wij zijn met 6 volwassenen geweest. Pas gerenoveerd hotel met mooie kamers! Het personeel is zeer vriendelijk, bij de receptie zijn ze ontzettend behulpzaam en in de eetzaal en bij het zwembad wordt regelmatig gevraagd wat je wilt drinken. Alles wordt goed schoon gehouden. Het buffetrestaurant serveert heerlijk eten, elke avond in een ander thema. Het aparte restaurant serveert een typisch Cypriotisch menu, leuk voor de liefhebber. Persoonlijk is dat restaurant iets minder gezellig ingericht maar dat mag de pret zeker niet drukken. Er rijdt een shuttlebusje naar de haven van Paphos en het winkelcentrum in de buurt, maar je bent er ook zo met een taxi. Kortom: fantastisch!!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Positief verrast

Caro
30-6-2018

We waren meer dan positief verrast over dit fijne hotel; schoon, modern, ruim, fris, top-hospitality, leuke kids-club en heerlijk eten (+ grote varieteit). Ik wil het liefst meteen weer terug :) Wat ik ook fijn vond: dat je kon kiezen voor rust (bij de zee of het 'kleinere' zwembad of voor meer drukte bij het 'grote zwembad'. Bij deze laatste was de entertainment, muziek en de restaurants. Op de zonnebedjes lagen fijne matrassen en bij de cocktailbars werden we verwend met heerlijke/diverse cocktails.

De kamers waren ruim, eigentijds en fris; heerlijke matrassen, eigentijds sanitair, dagelijks verse handdoeken (bedlinnen werd 1x per drie dagen ververst, evanals de beachtowels).

Wat we ook vroegen, alles werd mogelijk gemaakt - dat voelde heel luxe, riant en gastvrij. Bij aankomst lag er vers fruit en flessen gekoeld water voor ons klaar in de koelkast. En wat mij opviel; geen insect tegengekomen deze vakantie :)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Eten top.

Helene
16-6-2018

Het eten is helemaal top. Geen massa maar met smaak bereid. Kamers heel ruim met heerlijke bedden. Het grootste minpunt is de afgelegen ligging

Gereisd Met partner in juni 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Paphos Breeze in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Paphos Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.