Hotel Louis Imperial Beach

Hotel Louis Imperial Beachsterstersterster

8.1Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Imperial Beach voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

22 reviews over Hotel Louis Imperial Beach

• 2017
    8Joke Zwolle22-10-2017

Goed hotel.

Mooie ruime schone kamers. Neem wel een kamer met zeezicht, want anders kijk je op de parkeerplaats en een supermarktje. Drankjes worden overal gebracht. Personeel is aardig en attent.

Christakis Paraskeva, General Manager, 24-11-2017

Dear Guest,

Thank you for visiting the Louis Imperial Beach.

It is great that you were pleased with the rooms and service provided by our staff.

We hope that we will have the opportunity to welcome you back to the Louis Imperial Beach in the future.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 9Dirk07-10-2017

Goed hotel

Goed hotel. Gunstig gelegen aan een klein strand. Voldoende ligstoelen. Lekker eten. Propere kamers, goede bedden, goede airco. Vriendelijk personeel. Negatief: de huur van de kluis aan 3 euro per dag. Gratis wifi enkel mogelijk in de lobby, en dat is niet supersnel. Wanneer men wifi op de kamer wilt, met men bijbetalen. Animatie is erg op de Engelsen gericht. Avondanimatie: erbarmelijk. Steeds hetzelfde: Minidisco, Bingo (waarvoor men extra moet bijbetalen, indien men dat wenst) en een door het animatieteam in mekaar geflanst programma. In de lobbybar komt er af en toe een solist spelen op de piano, saxofoon of viool. Dranken: bier is OK. Frisdranken zijn van een lokaal merk en best te drinken. Ik weet niet met welke alcoholische dranken de cocktails werden gemaakt, maar ze smaakten afschuwelijk slecht. De obers doen hun uiterste best om de gasten het zo makkelijk mogelijk te maken. Zo gingen ze rond aan het zwembad, strand en ligweide om te vragen of je iets wenste te drinken. Ook in de bars werd het u herhaaldelijk gevraagd, soms op het irritante af.

Christakis Paraskeva, General Manager, 24-11-2017

Dear Guest,

Thank you for staying at the Louis Imperial Beach for your holiday.

We are very glad that you enjoyed your time with us and that our hotel overall, met with your expectations.

Your comments on the negative points of your holiday are also appreciated and will be made note of and taken into account for possible changes in the future.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Rudy02-09-2016

Louis Imperial Beach zeer goede vakantiebestemming

Hotel Louis Imperial Beach is een 4 sterren, ietwat gedateerd hotel uit de Louis Keten. Op sommige vlakken scoort het hoger, andere vlakken wat lager als wat van een 4 sterren hotel mag verwacht worden. Een korte FB hoe wij het ter plaatse ervaren hebben. Maaltijden: 2 restaurants; het hoofdrestaurant, zeer goede en zeer variante maaltijden, erg Brits getint, weinig Cypriotisch en/of Grieks; het Japans op reservatie, goed, met een zeer eenzijdige menu en met weinig Japanse invloed. Hygiëne; zelden zulke zuivere zwembaden gezien; WC,s aan de pool worden te weinig gepoetst; kamers redelijk goed; gangen stoffig tot vuil wegens tapijten die nooit gestofzuigd werden. Animatie; zeer goed team met zang, dans en optreden en animatie tijdens de dag; elke dag wat anders. Hotel accommodatie; 3 x zwembad en 2 x kinderbad zeer goed; kinderspeeltuin, zeer goed; fitness, zeer goed; tennis, volley, boogschieten, petanque, curling enz, zeer goed. Kamers; ruim, mooi met alle voorzieningen; zeer goed. Strand; klein maar privé met parasols en ligbedden; klein baaitje afgescheiden van de open zee door enkel rotsen, ideaal voor kinderen. Personeel; zeer goed. Promenade; van en naar Kato Paphos, zeer goed, ’s nachts op enkele plaatsen wat weinig verlicht.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Emmerence05-07-2016

Heel mooi en proper hotel met ruime kamers, echt een aanrader Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Er was niet veel variatie in het eten maar het was wel altijd lekker en verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Marijne03-10-2015

Super!

Mooi hotel, zeer schoon, ruime kamers, heeeeel vriendelijk personeel!, genoeg ruimte aan het zwembad en aan de zee, geen handdoek bedden gevechten, lekker eten, rosten in de zee dus neem zwemschoenen mee.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9fabienne_bassens01-06-2015

Super !

Goed hotel, met super vriendelijk personeel, obers komen rond tot aan het strand om je bestelling op te nemen, ruime tuin waar je niet als sardines naast elkaar ligt ( in tegenstelling tot enkele andere hotels in de buurt ), voldoende ligzetels, voldoende tafels om bij elke maaltijd buiten te kunnen eten, mooie promenade, lekker eten,...

C. Stylianou, Hotel Manager, 04-06-2015

Dear Ms. Bassens,

Thank you for choosing to holiday at the Louis Imperial Beach and for posting your kind review online.

It is great that our staff, food and facilities met with you expectations and that your stay with us was a success.

We hope to have the opportunity of welcoming you back to the Louis Imperial Beach in the future.

Management

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Norma van der Valk01-06-2014

Heerlijke plek om bij te komen!

Goed hotel met uitstekende service. Ligging op nog geen 30 min. lopen van Paphos langs de kustweg. Ook ik was alleen, maar heb alleen zeer goede, correcte service ervaren! Eten is erg Engels maar ook erg gevarieerd, vers en goed bereid. Engelsen zijn hier dan ook in de meerderheid, maar zijn ook vooral 60+. Heb je dus geen last van! Hotel is erg schoon en de tuin is heerlijk, loopt door tot de zee. Strand is er nauwelijks, maar op een paar min. lopen is er een openbaar zandstrandje met ligbedjes. Hotel ligt iets terug van de drukke doorgaande kustweg, dus daar heb je geen last van, ook al slaap je aan de voorkant. Service is overal erg goed, vriendelijk en correct.

Dear guest,

On behalf of the Louis Imperial Beach we would like to thank you for selecting our hotel as your holiday venue and for posting such a nice review.

We are thrilled to know that our magnificent property has exceeded your expectations with its impeccable service, extremely varied, freshly cooked dishes along with our spotless premises and lovely garden. Moreover, we are delighted to see that you call our wonderful service team friendly and correct.

We hope to have the privilege of welcoming you back to the Louis Imperial Beach soon.

Best regards,

Alleen gereisd in mei 2014

• 8de Ruijter05-05-2014

wij blijven terugkomen.............duidelijk toch!

Als er een probleem is, zijn ze meteen bereidt het op te lossen. De feedback vinden ze top. Vriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Eten niets op aan te merken, gewoon veel variatie en goed.

Dear guest,

Let us thank you for a short and lovely review following a stay at the Louis Imperial Beach.

Your satisfaction is our goal, so we are happy to know that we succeeded to please you with our wide range of delicious cuisine and the kindness of our personnel. Furthermore we are glad that you noticed our promptitude and capability to solve any inconvenience that may come up during your holiday in a timeless manner.

Thank you for your appreciation and we hope to welcome you back to the Louis Imperial Beach soon.

Warm regards,

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 7van geirt27-04-2014

heel goed gelegen aan mooie promenade

dit hotel is mooi gelegen aan de strandpromenade hadden een kamer met frontaal zeezicht m.a.w. prachtig het personeel is heel vriendelijk wij hadden all in geboekt en gekregen - alleen safe aan te dure kant kamers worden elke dag schoongemaakt het eten was gevarieerd en lekker met zelf toevoeging van zout en peper

Dear guest,

We would like to thank you for choosing to stay at the Louis Imperial Beach and for taking time to share your opinion online.

We are delighted to see that you especially enjoyed the beautiful location of our splendid property, our spotless rooms as well as our wide range of tasty dishes and the company of our friendly and dedicated personnel.

We honestly hope to have you as our guest again at the Louis Imperial Beach in the nearest future.

Yours truly,

Gereisd in april 2014

• 9Kiekske16-08-2013

Perfecte service

Net terug van 12 dagen vakantie in de Imperial. Na al het commentaar hier gelezen te hebben, vertrok ik toch met een klein hartje. Maar het was een super vakantie. De service is perfect, ze komen constant vragen wat je wil drinken (aan zwembad en in tuin), ze komen rond met verfrissende doekjes en fruit. Het eten is super lekker. Misschien is het aanbod wat minder maar wel veel fijnder. Veel soorten cocktails zitten in all in. Al het personeel is heel vriendelijk. Op een klein half uurtje stappen langs een promenade naar het centrum. Kamers zijn misschien wat klein maar heel verzorgd. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

4 tips over Hotel Louis Imperial Beach

• Norma van der Valk, 01-06-2014

Ga eens met de openbare bus naar Coral Beach, tot het eindpunt. Een heel leuk baaitje met zandstrand waar je heerlijk kunt zwemmen. Of met de bus naar de markt in de binnenstad. Daar vlak bij is een oude Hamam waar je op een terrasje koffie kunt drinken, in een prachtige tuin.

• van geirt, 27-04-2014

kies kamer aan zwembadzijde - altijd zonnig

• Lambert Roger, 12-07-2012

Mijd kamers gericht op het openluchtzwembad. Geluidshinder vanwege de avondshow.

1 vraag over Hotel Louis Imperial Beach

• Magda, 27-10-2013

Buiten zitten

Kan men ' s avonds buiten zitten in het hotel Louis Imperial becha in Phafos?

Dank je wel, M

de Ruijter, 05-05-2014

perfect op een buitenterras met bediening, ook een mooie ruimte om te zitten aan tafels op in banken met een bar en airco. Of buiten waar het entertainment is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats