Appartement Kefalos Beach Village

Appartement
KinderhotelWeer vandaag23°13°
Appartement Kefalos Beach Village
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalos Beach Village voor je op een rij gezet:

331 reviews over Appartement Kefalos Beach Village in het Nederlands

niet meer naar kefalos beach

oma
6-11-2018

Goede ligging. er zijn smalle straatjes zodat sommige appartementen dicht op elkaar staan .De all in formule is niet voor al het personeel duidelijk. Zijn ook niet erg vriendelijk. Neem snorkel mee.

Het zal zeker bij 1x blijven.

Alex
31-10-2018

De appartementen waar wij waren gehuisvest voldeden absoluut niet aan onze verwachtingen. Het was zeer gedateerd en om de appartementen was het een troep. Een voordeel was wel dat bij onze 4 appartementen een klein zwembad was, wat voor de kleine kinderen fijn was.

Het personeel was over het algemeen zeker niet vriendelijk te noemen. Natuurlijk waren er ook uitzonderingen, maar het merendeel was niet gastvriendelijk.

Het eten was ook niet erg uitnodigend. Ontbijt 's morgens was matig te noemen met het niet verse brood en geen variatie in het beleg met weinig keuze. Vaak waren de gebakken eieren koud.

De lunch en het dinerbuffet was ook niet van een kwalitatief hoog gehalte.

Aanrader,eten zou wat meer variatie kunnen gebruik

Twan
23-10-2018

Goed hotel ,eten goed wel veel hetzelfde .Erg op Engelse gasten gericht

Mooi gelegen aan zee

Voor herhaling vatbaar.

Corrie
10-10-2018

Kamer was wel ouwbollig en aan renovatie toe, maar wel netjes. Badkamer was een ramp, was niet schoon en werd ook slecht gedaan terwijl wij daar waren dus deden we zelf maar. Eten en drinken was heel goed, restaurant keurig netjes, personeel overal vriendelijk en behulpzaam, zwembad en strand prima voldoende ligbedden en parasols. Voor herhaling vatbaar maar dan wel een gerenoveerd appartement met nette schone badkamer.

mooi complex

Vermaut Danny
1-10-2018

minder waren de lig zetels en parasols , ook badkamer aan vernieuwing toe , aan zwembad veel te druk , positief is de bediening , grote bungalows en zeer lekker eten , wel veel ruimte aan zee

Petra Poot
30-9-2018

Super mooi appartementencomplex, alles netjes schoon en vriendelijk personeel. De handdoeken service is echt ideaal, elke dag een schoon strandlaken wat wil je nog meer. Wij hadden b en b, hebben twee keer in het complex zelf gegeten, was prima maar om niet heel de dag in de zelfde omgeving te zitten ook lekker uit eten geweest bij de haven, is met de bus voor € 1,50 prima te doen. Ontbijt was echt super, het ontbrak werkelijk aan niets. Omdat wij om 12 uur uit ons appartement moesten en om 8 uur pas huiswaarts vlogen werd er netjes een douche gelegenheid voor ons geregeld echt super!!

Mooi, gezellig,schoon complex!

Fam. Vrolijk
15-9-2018

Mooi gezellig schoon complex.

Personeel erg vriendelijk!

Kamer was ruim en schoonmaak prima!

Alleen de bedbank/stoel voor onze twee dochters van 13 en 17 vonden wij echt niet kunnen!

De houten balk voelde je door het matras heen en was veel te klein! Na klacht bij receptie wel extra topping gekregen maar deze paste niet tussen de leuningen waardoor het er niet beter op werd helaas. Dit vonden wij echt een min punt!!

Bij het zwembad was het erg druk en lag iedereen bedje aan bedje. Water te warm dus niet echt verfrissend. Grasweide bij de zee héérlijk! Lekker rustig met mooi uitzicht!

De zee kan je in via een trappetje maar je stuit meteen op de rotsblokken en wij zwommen tussen de draden zeewier.

Voor een mooi zandstrand moet je echt met taxi of bus verder weg.

Ondanks de minpunten hebben wij toch een heerlijke vakantie gehad !!

Fantastisch!

Toske
20-7-2018

Een geweldig complex met een perfecte ligging. Appartementen netjes en schoon wel een beetje gedateerd! Het eten is gewoon geweldig en de bediening meestal uiterst vriendelijk. Het water in het zwembad had kouder mogen zijn, maar dit lag aan de temperatuur van 35 gr of meer. Ik kan geen negatief punt vermelden.

Prima verblijf

Loek
30-6-2018

Klein strandje. Veel waterplant in zee. Waterschoenen meenemen. Eten prima. Kamer prima.

geweldig

Zoë
13-5-2018

Het hotel was erg goed verzorgd. Het personeel was erg aardig en het eten was super, het was erg gevarieerd en heel lekker. De ligging was ook top, vlakbij de zee en vlakbij het stadje. Kortom was het echt een top hotel en ik zou er graag nog een keer heen gaan.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Beach Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.