Appartement Kefalos Beach Village

Appartement
KinderhotelWeer vandaag30°17°
Appartement Kefalos Beach Village
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalos Beach Village voor je op een rij gezet:

325 reviews over Appartement Kefalos Beach Village in het Nederlands

Mooi, gezellig,schoon complex!

Fam. Vrolijk
15-9-2018

Mooi gezellig schoon complex.

Personeel erg vriendelijk!

Kamer was ruim en schoonmaak prima!

Alleen de bedbank/stoel voor onze twee dochters van 13 en 17 vonden wij echt niet kunnen!

De houten balk voelde je door het matras heen en was veel te klein! Na klacht bij receptie wel extra topping gekregen maar deze paste niet tussen de leuningen waardoor het er niet beter op werd helaas. Dit vonden wij echt een min punt!!

Bij het zwembad was het erg druk en lag iedereen bedje aan bedje. Water te warm dus niet echt verfrissend. Grasweide bij de zee héérlijk! Lekker rustig met mooi uitzicht!

De zee kan je in via een trappetje maar je stuit meteen op de rotsblokken en wij zwommen tussen de draden zeewier.

Voor een mooi zandstrand moet je echt met taxi of bus verder weg.

Ondanks de minpunten hebben wij toch een heerlijke vakantie gehad !!

Fantastisch!

Toske
20-7-2018

Een geweldig complex met een perfecte ligging. Appartementen netjes en schoon wel een beetje gedateerd! Het eten is gewoon geweldig en de bediening meestal uiterst vriendelijk. Het water in het zwembad had kouder mogen zijn, maar dit lag aan de temperatuur van 35 gr of meer. Ik kan geen negatief punt vermelden.

Prima verblijf

Loek
30-6-2018

Klein strandje. Veel waterplant in zee. Waterschoenen meenemen. Eten prima. Kamer prima.

geweldig

Zoë
13-5-2018

Het hotel was erg goed verzorgd. Het personeel was erg aardig en het eten was super, het was erg gevarieerd en heel lekker. De ligging was ook top, vlakbij de zee en vlakbij het stadje. Kortom was het echt een top hotel en ik zou er graag nog een keer heen gaan.

Gewoonweg heerlijk!

Moniek
5-5-2018

Voor de tweede keer bij Kefalos Beach Village. In eerste instantie een tegenvaller toen we naar appartement aan de overkant van de weg gebracht werden. Maar het was echt een super ruim en net appartement met een heerlijk dakterras. En hoe fijn is het als je na een heerlijke dag net voor je je appartement binnenstapt nog even een verfrissende duik kunt nemen in het zwembadje wat bij deze appartementen lag.

De all inclusive formule is ons weer goed bevallen. Alle maaltijden in buffetvorm met voor ieder wat wils. We mochten ook een keer a la carte eten. Erg leuk en lekker bij restaurant aan de zee.

Mooie bijkomstigheid is dat je met all inclusive gratis gebruik mag maken van een kluisje en het internet aan het strand.

Voor een massage komt een masseuse vanuit de stad, maar is zeker een aanrader.

Als terugkerende gasten kregen we een kleinigheidje op onze kamer, erg leuk.

Al het personeel werkt hard en is vriendelijk. Echt een aanrader.

Petra
4-5-2018

Wij zijn 1 week geweest van 26 april tot en met 3 mei. Wij hebben een fantastische week gehad. Heel mooi weer. Het is een heel mooi complex, overal heel dichtbij zwembad en strand.

Prima

E.Daamen
26-4-2018

Schoon, elke dag schone handdoeken ( niet nodig, ook de ongebruikte handdoeken werden gewisseld) Ontbijt niet bijzonder, Engels georienteerd.

Prima appartement, op loopafstand van Pafos ( half uurtje)

Mooi zwembad, voldoende ligbedden.

Aan de hoofdstraat veel restaurantjes, wij aten regelmatig bij Dyonisos, lekker, gezellig en een zeer vriendelijke gastvrouw.

Di wifi is gratis en goed.

Voldoende strandbedden, mooi zwembad.

Aan de hoofdstraat veel restaurantjes, wij hebben regelmatig gegeten bij Dyonisos, zeer vriendelijke bediening, gezellig en goed eten!

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Gerard en Diana
5-10-2017

Prima all inclusive formule. Uitstekende bedden. Mooie ligging, direct aan het strand. In september nog heerlijke temperaturen.

Fantastisch, een echte aanrader

Anneloes
8-9-2017

Zeer goede service en zeer goed eten. Niet een 'vreetschuur' maar een keurig restaurant met aandacht voor de klant en het eten.

De handdoeken service voor het zwembad of strand is perfect, je hoeft geen badlakens mee te nemen. Tip: met de bus kun je veel uitstapjes maken voor maar €.1,50 per rit (waar je ook uit stapt). De afstand van het hotel tot de bushalte is 500meter. Tref je als extra bed een bedbank dan kun je daarvoor een extra topper (gratis) krijgen waardoor je weer lekker ligt. Iedere dag entertainment. Veel plezier, een echte aanrader!

Fantastische vakantie

Fam van der Sluis
28-8-2017

Voor de eerste keer in Kefalos Beach Village geweest en wij gaan zeker nog eens terug. Mooie,schone appartementen,prima eten en vriendelijke mensen. Avondanimatie is echt top

Voldoende ligbedden op het strand. Wel veel rotsen in zee maar dat is keurig opgelost door voldoende steigers met trappetjes om in zee te komen.

Al het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken daarom gaan wij geen namen noemen. Op 1 na en dat is meneer Geoffrey die ons keurig met de bagage en ons in zijn karretje 's avonds laat bij ons appartement bracht en op de dag van vertrek weer op kwam halen zodat we niet hoefden te sjouwen. Hij bracht onze 2 meiden zelfs keurig bij het appartement als hij ze aan zag komen. Wat een lieve man die door de meiden op handen werdt gedragen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Beach Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.