Hotel Elysium

Hotel aan zeeWeer vandaag29°18°
Hotel Elysium
9,7

58 reviews over Hotel Elysium in het Nederlands

Het is hier ècht fantastisch

Vanessa
17-4-2019

Het is hier werkelijk zalig, zo luxe, zulk vriendelijk en hulpvaardig personeel. Je hoeft niets zelf te doen. Zelfs je parasolletje en zonnebedje wordt voor je goed gezet zoals jij dat wil. Er is voldoende te doen, zelfs op loopafstand. Er gaat een shuttlebus twee keer per dag naar het oude centrum en naar de haven. Je kan fietsen huren bij de balie. Taxi is vrij prijzig. Buitenlanders betalen een afgesproken bedrag. Naar de mall is €8 Buffet ochtend en avond, zeker een aanrader. Iedere avond een ander thema en er zit altijd wel wat lekkers bij. Er zijn altijd wel puntjes te vinden die beter kunnen als je goed gaat zoeken (en bij zo'n hotel ga je dat misschien juist doen) maar ik kan niet anders zeggen dat ze hun 5 sterren zeker waard zijn en het hier ècht fantastisch is! Ik heb genoten!

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig

Janine
9-8-2018

Echt een heerlijk hotel, heerlijk genoten van alles. Handdoeken service bij het zwembad net als zonnebril poets service en een koude handdoekje om af te koelen. Personeel heel erg vriendelijk en correct. Eten was heerlijk. Drinken was niet goedkoop, maar dat weet je van te voren. Als je naar een vijf sterren hotel gaat. Twee keer per dag wordt je kamer schoongemaakt, je hoeft geen schampoo en zeep mee. Dat is van een goed merk en ruikt heerlijk. Het gebouw ziet er erg mooi uit. Netjes onderhouden. Wij willen nog wel weer terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastischp

J de groot
8-11-2017

Wat een super hotel! Hier wordt je op handen gedragen! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Domper

Janssen
22-8-2016

leuk hotel echter: halfpension voor 4 personen ca. EUR 100,00 per dag geboekt. Als je geen gebruik maakt van het buffet maar van de in het hotel aanwezige zeer prijzige a la carte restaurants krijg je EUR 45,00 aangerekent, waar dan die EUR 55,00 blijft ? Een mail naar de hotelmanager wordt gewoon niet beantwoordt !! Dit is zeker niet 5 sterren waardig, vind het zelfs een beetje onbeschoft. Jammer dat hierover niets vermeld wordt , noch door de reisorganisatie noch op de website van het hotel. Eigenlijk een mooi en aangenaam hotel alleen jammer dat men op deze manier met gasten omgaat. Dus voor ons nooit meer.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben dit hotel geboekt omdat het hoog staat aangeschreven en niets is minder waar. Een echt 5* sterren hotel met alle denkbare luxe. Wij hadden een kamer met prive zwembad geboekt. Door het hotel wordt je dan gezien als Royal en krijg je nog meer extra's. Je mag zwemmen in de royelpool, krijgt daar Smootie, en elke dag een schaal met versfruit bij het zwembad. In de kamer elke dag versfruit, 4x per dag wordt je kamer schoongemaakt of ze doen gordijnen open/dicht voor je. De ligging is goed en het Hotel heeft een zeer mooie uitstraling, strand is iets minder maar de grasweide is top. De service is uitmuntent, alles wordt voor je gedaan. Het eten is voortreffelijk en locatie van het restaurant is erg mooi.

Gereisd Met partner in juni 2014

Leuk hotel

Marieke Harinck
6-7-2014

Het Elysium hotel is een leuk hotel. Het moet een kasteel voorstellen. Het personeel is ontzettend aardig. Het is groot maar compact. Je hoeft niet ver te lopen voor zwembad en maaltijden. Wij hadden een Cyperian Maisonette gehuurd. Prima kamer. Het enige minpunt is dat de airco heel slecht is. We zetten de airco 's avonds rond 18.00 uur aan tot 24.00 uur en dan nog was het binnen warmer dan buiten. Omdat het bed boven is, is het daar nog warmer. Wij hebben alle nachten zonder deken of laken geslapen en het was erg warm. Let op de drankjes die je besteld daarvan zijn de prijzen exclusief 9% BTW. De drankjes zijn redelijk aan de prijs. Service is echt prima. personeel helpt je met je bedden en parasols bij zwembad en strand.

Gereisd Met partner in juni 2014

niet ster waardig

jose
24-6-2014

mooie kamers vriendelijk personeel, maar het eten niet ster waardig. zijzee zicht niet doen wij zaten aan de voorkant en daar stond een hele grote generator. dag en nacht aan gelukkig door de hostess marlies hebben we een andere kamer gekregen. ga niet lunchen bij het buiten restaurant. je betaald heel veel en krijgt slecht eten. het hotel licht zeer centraal, maar touroperator heeft nog meer hotels die centraal liggen en waar voor hun geld bieden. advies niet doen.

Gereisd Met partner in Tue May 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend hotel

Tamara
6-6-2014

In september 2013 brachten wij hier onze huwelijksreis door. We hadden een luxe kamer in een apart gedeelte, waardoor we ook gebruik konden maken van een apart zwembad dat alleen beschikbaar was voor die vleugel. We werden van bij onze aankomst in de watten gelegd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Beide zwembaden en de tuin waren prima onderhouden. Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen sprake van handdoekje leggen om zetels te reserveren. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was prima, gigantisch veel keuze. Het avondeten was eveneens lekker. We kregen door onze duurdere kamer ook allerlei kleine extra's die dit hotel echt hun 5 sterren en de prijs waard maakten: fles bubbels bij aankomst, in de namiddag aan het zwembad een groot bord vers fruit en daarna nog steevast een klein gebakje op de kamer. Schitterende service! Het enige nadeel waren de mieren en insecten. Talrijk aanwezig op ons balkon en af en toe in de kamer. Neem iets mee tegen de insectenbeten!

Gereisd Met partner in september 2013

Super hotel !!!

Vandemeulebroucke Marie-Jeanne
3-5-2014

Dit was voor ons een super goed hotel, zeer vriendelijk personeel, van restaurant tot zwembad, alsook de poetsvrouwen. Alles zeer verzorgd en proper. Lekkere keuken, het Italiaans resaurant was lekker maar reken op een serieuze meerprijs. Op 300 m openbaar vervoer naar overal, 1.50 € p.p.

Gereisd Met partner in Wed Apr 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen kan hier!

meneer Zwart
13-4-2014

Heel erg ontspannen week gehad. Heerlijk zwembad met goede service net zoals in de rest van het hotel trouwens. Ontbijt en dine is van goede kwaliteit. Een aanrader is om ook eens al la carte te eten ipv het bufet.

Gereisd Met partner in Sun Mar 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGrieks, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.