Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag18°8°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in het Nederlands

heerlijk verblijf gehad

freddy,
28-7-2018

personeel was zeer behulpzaam. massage is aan te raden, professioneel uitgevoerd.

Gereisd met partner in juli 2018

zoals hiervoor al gemeld: heel veel

aggie van baal-peeters,
4-7-2018

de lokatie van het hotel is super en vooral de rust die in dit hotel heerst is geweldig om te kunnen genieten van een ontspannen vakantie! onderscheid in ontbijtbuffet door superior kamers.

Gereisd met partner in juli 2018

Dear Sir / Madam,

It is with great pleasure that I read your comments above. I am also pleased that we managed to provide you an enjoyable holiday.

Exellent

E.C. Chris,
4-7-2018

Dit is een excellent hotel qua eten, hygiëne, comfort, rust en bediening.

Er is niets op aan te merken en dit hotel is waar voor het geld.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader ! Tophotel !

Reini,
31-5-2018

Super de luxe hotel ! Wij hadden een junior suite en hier was alles aanwezig om een topverblijf te hebben. Zeer vriendelijk personeel en zeer proper hotel. Enkel spijtig dat de pier om in de zee te gaan niet stabiel was. Dit was dan ook het enkele minpuntje. Verder keigoede vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2018

Zeer verzorgd rustig hotel

Rob,
8-7-2017

Het eten is van zeer goede kwaliteit, het complex is heel erg schoon en goed onderhouden,nadeel is dat je hier geen sport kan kijken nergens tv ( Tour , tennis, F1 ) zijn hiervoor de stad in moeten gaan .

All in is van goede kwaliteit heb je deze niet is het hotel redelijk duur, veel Engelsen en bijna geen Nederlanders , dit stoorde ons niet

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch rustig hotel

josje
9-8-2015

heel vriendelijk personeel, geen handdoek leggen smorgens, genoeg ligzetels, geen kids, hele goeie keuken, zelfs heel veel glutenvrij 👍

Heel net rustig hotel. Niet te groot, en niet te klein. Goeie service, zelfs na mijn ongeval met trapje naar de zee. Snelle medische service.

Een paar winkeltjes en bars net buiten het hotel. Goeie verbinding met bus voor de deur. Enkele rit naar harbour busstation € 1.50. :dagticket 5€ kan je doorrijden naar oud paphos en terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Een aanrader!

Leona
29-5-2015

Hotel constantinou bros athena Royal beach hotel in phapos is voor ons het perfecte hotel geweest .heel vriendelijk ,lekker eten en een perfecte service met andere woorden een echte aanrader !

Gereisd met partner in mei 2015

Goed gelegen Adults only-hotel

anetkerstens
29-6-2014

Adults only-hotel met gunstige ligging aan de kust, uitgestrekte rustige tuin.

Voor mensen die rust zoeken is dit een perfect hotel.

Gereisd anders in juni 2014

Toch wat andere geluiden

't Hoogje
25-6-2014

Het hotel wordt goed beoordeeld en dat is juist. Maar een paar kanttekeningen zijn op zijn plaats.

Het hotel is oubollig. Dat komt doordat dit hotel bijna uitsluitend Engelse gasten heeft. De leeftijd was gemiddeld 75+. Het gehalte rolstoelen, scootmobielen en mensen met een stok is groot. Daar is niets mis mee, maar ik waande mij in een bejaardenhuis. Ook daar is niets mis mee, maar je moet het weten voor je boekt. Het hotel is toe aan een moderner jasje.

Overigens niets dan lof voor de kwaliteit van het eten en personeel. Wij hebben niet gegeten in het a la carte restaurant, want de buffetten waren groots en zeer breed.

De animatie bestaat uit een pianist en een op een barkruk gezeten zangeres met liedjes uit de hele oude doos, En niet eens buiten in de zwoele avond maar in de lobby.

Gereisd met partner in juni 2014

Fantastich : alduts only

jhl
11-8-2013

Wat een goeie service !!! Wat een rust !!! Echt een rustvakantie.

Een echte aanrader voor koppels zonder kinderen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.