Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beachsterstersterster

9.8Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee

827 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• 2019
    8willy13-09-2019

Kom terug.

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Mooie grasweide om te zonnen. Kamer ietsje minder.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ivan Dehaene17-08-2019

Zeer tevreden van het onthaal en

Alle diensten die jullie leveren zijn van zeer hoge kwaliteit.

• 10Maarten06-08-2019

zeer fijn

service was op en top, vriendelijk personeel. ze waren al goed gezind, het eten was zeer fijn ruime keuze. de kamer was altijd zeer proper. We vinden niks negatief over dit hotel en personeel. we love it so much thank you all!! :)

• 9Ludo en Sandra26-06-2019

Absoluut top voor een heerlijke rustvakantie!

Eén van de betere hotels. Score meer dan waard. Alles is af; tot in de kleinste details. Vers geperst fruitsap, verse honing, ijsblokjes uit de wand op de gang van de kamers, gratis gekoelde doekjes en bevroren fruit op stokje aan het zwembad. Heerlijk buiten ontbijten en dineren. Ruime keuze en bijzonder lekker. Ruim plaats aan het zwembad, de grote tuin en aan zee (vormen één geheel). Handdoeken (4 per koppel) worden dagelijks geruild. Iets ouder publiek maar daardoor ook vrij rustig. Super vriendelijk en gedienstig personeel. Alles bijzonder proper. Gelegen aan wandelboulevard naar Paphos haven (25 min wandelen). Wel weinig bars en winkeltjes in de onmiddellijke buurt (wel in Paphos zelf). Wagen gehuurd via hotel; prima in orde allemaal; wel links rijden en stuur zit rechts..., maar went snel. Op 20 min van de luchthaven. 1 minpuntje: badkamers zijn wel eens aan beetje vernieuwing toe... Voor het overige: top !

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10freddy28-07-2018

heerlijk verblijf gehad

personeel was zeer behulpzaam. massage is aan te raden, professioneel uitgevoerd.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10aggie van baal-peeters04-07-2018

zoals hiervoor al gemeld: heel veel

de lokatie van het hotel is super en vooral de rust die in dit hotel heerst is geweldig om te kunnen genieten van een ontspannen vakantie! onderscheid in ontbijtbuffet door superior kamers.

Katerina Demetropoulou, DIRECTOR, 05-07-2018

Dear Sir / Madam, It is with great pleasure that I read your comments above. I am also pleased that we managed to provide you an enjoyable holiday. Looking forward welcoming you again at our Athena Royal in the near future. Yours Sincerely Katerina Demetropoulou Guest Services Manageress

Gereisd met partner in juli 2018

• 10E.C. Chris04-07-2018

Exellent

Dit is een excellent hotel qua eten, hygiëne, comfort, rust en bediening. Er is niets op aan te merken en dit hotel is waar voor het geld.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Reini31-05-2018

Aanrader ! Tophotel !

Super de luxe hotel ! Wij hadden een junior suite en hier was alles aanwezig om een topverblijf te hebben. Zeer vriendelijk personeel en zeer proper hotel. Enkel spijtig dat de pier om in de zee te gaan niet stabiel was. Dit was dan ook het enkele minpuntje. Verder keigoede vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Rob08-07-2017

Zeer verzorgd rustig hotel

Het eten is van zeer goede kwaliteit, het complex is heel erg schoon en goed onderhouden,nadeel is dat je hier geen sport kan kijken nergens tv ( Tour , tennis, F1 ) zijn hiervoor de stad in moeten gaan . All in is van goede kwaliteit heb je deze niet is het hotel redelijk duur, veel Engelsen en bijna geen Nederlanders , dit stoorde ons niet

Gereisd met partner in juli 2017

• 10josje09-08-2015

Fantastisch rustig hotel

heel vriendelijk personeel, geen handdoek leggen smorgens, genoeg ligzetels, geen kids, hele goeie keuken, zelfs heel veel glutenvrij 👍 Heel net rustig hotel. Niet te groot, en niet te klein. Goeie service, zelfs na mijn ongeval met trapje naar de zee. Snelle medische service. Een paar winkeltjes en bars net buiten het hotel. Goeie verbinding met bus voor de deur. Enkele rit naar harbour busstation € 1.50. :dagticket 5€ kan je doorrijden naar oud paphos en terug.

Gereisd met partner in juli 2015

2 tips over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• anetkerstens, 29-06-2014

Hotel beschikt over een veranda, waar de maaltijden genuttigd kunnen worden

• Petra, 06-08-2012

Het Kykkos klooster is een aanrader.

0 vragen over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats