Hotel Constantinou Bros Athena Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°19°
Hotel Constantinou Bros Athena Beach
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Beach voor je op een rij gezet:

95 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Beach in het Nederlands

Goed voor één keer

Filip
9-9-2018

Ontbijt goed, diner voor iedereen wel wat, maar na een dag of 5 heb je het wel gehad. Wij hadden all inn En tussen de middag een tosti pizza broodje of friet gegeten in de pool/beachbar,lekker en niet duur. Kamers Zijn wel heeeel gedateerd, airco werkte goed maar kun je alleen aanzetten als je op de kamer bent,je Kringle nog een ouderwetse sleutel met speciale sleutelhanger van ijzer waarmee je de elektriciteit kan activeren. Personeel is over het algemeen zeer aardig en behulpzaam,bij het zwembad genoeg plek voor iedereen maar je moet wel vroeg opstaan om uw zetels te reserveren, terwijl ze zeggen dat dit niet mag, en je handdoek na 1u word weg gehaald, Nooit gemerkt.

De verantwoordelijke (vrij mollig persoon) aan de grote poolbar mag dringend een cursus volgen vriendelijkheid, want die was verzoek, en als klant mag je niet roken aan tafel, terwijl hij staat te roken op +/- 5m van de mansen die er aan het eten zijn.

Eerste keer Cyprus goed bevallen!

Iefke
25-8-2018

Goed hotel, dichtbij het vliegveld, haven Phapos half uur lopen over de boulevard.

Ontbijt goed, diner voor iedereen wel wat. Wij hadden halfpension, getwijfeld of we terplekke allinn zouden boeken, maar in het winkeltje in het hotel heb been ze veer soorten koele frisdrank en tussled de middag een tosti pizza broodje of friet gegeten in de pool/beachbar,lekker en niet duur. Kamers Zijn wel heeeel gedateerd, airco werkte goed maar kun je alleen aanzetten als je op de kamer bent,je Kringle nog een ouderwetse sleutel met speciale sleutelhanger van ijzer waarmee je de elektriciteit kan activeren. Personeel is over het algemeen zeer aardig eN behulpzaam,bij het zwembad Genoese plek voor iedereen en je ligt niet hutjemutje.

Prima maar wel 1 malig

Maria
30-6-2018

Mooi hotel. Ondanks de grootte van het hotel was er altijd plek aan zwembad of strand . Jammer dat er toch altijd mensen zijn die stoelen reserveren . WiFi uitstekend, tot op het strand bereikbaar!

Minpunt vond ik dat we meer betaald hebben voor zij zeezicht en dat dit werkelijk niet de moeite was . Had ik dit geweten had ik fit zeker niet geboekt . Eigenlijk vind ik dit niet kunnen.

Eten was niet slecht, maar had beter verwacht . Niet warm en eigenlijk kwam het iedere avond op hetzelfde neer. Zeer weinig vis !

Ook nooit eerder gezien dat als je een standaard of superieur kamer hebt, je aparte eetzalen hebt . Echt belachelijk . Standaard kamer? Dan plastic tuinstoelen en meer van die kleine dingen.

Kamers waren goed en schoon. De schoonmaak ook. Erg fijn dat er strandl lakens waren per kamer.

iets beter verwacht

Lemmens F.
15-7-2017

Het hotel werd ons aangeraden wegens actief en veel animatie. Spijtig genoeg was het omgekeerd. Meer een plaats waar (voor 3/4 Engelsen) van platte rust genieten. Op het ganse domein was er nergens wat muziek, of voor de geen gemotiveerde animatoren die rondkwamen. Het terrein ligt wel mooi aangelegd en dicht bij de zee. Het eten is mooi verzorgd, spijtig is de zeer beperkte keuze aan vis (1 soort en sporadisch een tweede). Bij het ontbijt stond op elke tafel een thermosfles met koffie en heet water. De thema-avonden waren wat pover (de Italiaanse avond was de normale keuken met enkel een paar extra soorten pasta). De Griekse barbecue was dan beter (buiten eten met Griekse dans en muziek). Wel op te merken is dan de dranken (cocktails) bereid werden met de echte merken. Op vlak van hygiëne was het zeker een aanrader. Alles tot in de puntjes proper en ordelijk. Ook vriendelijk personeel. Dus samengevat niet echt voor een hotel voor een gezin met actief en sportief ingestelde kinderen.

Aangenaam en rustig hotel

Mvr Nagels
5-7-2017

Aangenaam hotel als je van rust houd,we hebben hier super lekker gegeten,de bedden waren wel aan vervanging toe!

Je hebt een bus vlak aan het hotel dat ieder 10min stopt,een dagticket kost 5€ en als je enkel neemt 1,50€,let er wel op dat het s'avonds na 20u 2,50€ kost

Waar we helemaal niet tevreden over zijn is touroperator,we hebben de hostess niet een keer in het hotel gezien!

Voor de welkomsdrink moesten we de dag zelf een restaurant gaan zoeken 20min wandelen in een hitte vn rond de 38gr we hebben dan via de receptie gebeld dat we dat niet deden en met de vraag wanneer ze dan wel in het hotel kwam om een woordje uitleg te geven en onze uitstappen te regelen! Daar kreeg ik een bot antw op dat ze niet nr ons hotel kwam daar we de enige klanten waren,we hebben dan het geluk gehad een vriendelijke hostess van andere touroperator te vinden die ons met alle uitstappen verder geholpen heeft.

Heerlijk hotel

Marianne
2-11-2016

Een heerlijk hotel met schone kamers en heerlijk eten. Een geweldige ligging. Het strand was niet heel mooi, de ligbedden staan op het gras. Het zand is grauw. Er liggen behoorlijke stenen( rotsen) in het water. Het water zelf was heerlijk en mooi schoon. Het personeel was niet allemaal even aardig.

Zeer goed

Pieters Johan.
29-7-2016

Zeer goed verzorgt hotel eten in overvloed pluspunt koffie op iedere tafel geen gedrum savonds om te eten alsook een min puntje heb lange broek savonds om te gaan eten perfect hotel

Voor de 2e keer in dit hotel geweest (vorige keer okt '14).

Het hotel heeft een mooie ligging; mooie tuin en aan het strand. Op loopafstand (30 min) van de haven van Paphos. In de nabije omgeving volop pubs, restaurants, winkels, supermarkten.

Bus stopt voor de deur, openbaar vervoer goed geregeld en niet duur (dagticket 5 euro pp).

Het eten in het hotel is goed, ruime keuze in de buffetten. Ook mogelijkheid om buiten te ontbijten/dineren. Personeel is erg vriendelijk en bekwaam.

Het enige minpunt is dat de kamer sluit met een grote sleutel en de kluis ook met een sleutel ipv met kaart/elektronisch.

Zeker een aanrader

mevrouw Stierp Aikema
31-10-2014

We hadden een lekker ruime kamer. Om te zonnen was volop ruimte, bij het zwembad, op het gras en bij de zee. Alles was tip top in geregeld, zelf het weer.

Het was er fijn, maar niet voor een 2e keer.

mevrouw Jacobs
19-10-2014

De ligging aan het strand was fantastisch, het eten was goed.

Het stadje paphos is mooi, maar verder is er weinig te beleven.

Het links rijden is een risico als je het niet gewend bent.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.