Hotel Constantinou Bros Athena Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Beachsterstersterster

9.8Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Centraal gelegen bij Paphos op Cyprus vind je Constantinou Bros Athena Beach Hotel. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar voorzien van airco en goed schoon. Voor het eten kun je kiezen voor halfpension of all-inclusive. Het eten is van goede kwaliteit. Loop in een half uur over de boulevard naar de haven van Paphos.

445 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Beach

• 2019
    10Meeus-Verver12-10-2019

superieur!

alles is prima. Bedankt Odile voor weer een geweldig verblijf.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10ronald28-09-2019

gewoon ongelooflijk en onze volle

alles was top eten accomodation room staff en personeel

Gereisd met partner in september 2019

• 10mv21-09-2019

het hotel was ons aangeraden via

alles was heel goed, iedereen was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2019

• 9ron bremmers05-05-2019

Toppertje maar renovatie noodzaak

Groots opgezet hotel. Het gaat in december 2019 dicht voor een renovatie. geen idee of dit een heel grote renovatie is of niet, is men nog niet echt over uit. Maar het mag wel want ERG veel dingen zijn echt gedateerd. Hotel erg goed qua eten, tuin. Animatie niet echt spectaculair, veel oudjes in t hotel. We noemden het: rusthuis t laatste zuchtje.
    wellicht in de zomer meer jongeren maar dan moet bij animatie echt wel wat tandjes erbij. TIP: wij hadden een executive room geboekt waardoor je wat extra's krijgt zoals gratis gebruik sauna, kluis etc, ontbijten in zeyphyros restaurant. Mn dat laatste is erg goed met zeer veel vers fruit, zalm etc in de ochtend. Je wordt lekker in de watten gelegd.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Angélique van Weereld25-04-2019

Perfect

Wij zijn voor de 5e keer in Athena Beach hotel geweest. Wij vinden het een erg fijn en rustig hotel. Het enige minpuntje is inderdaad dat de kamers wat gedateerd zijn en dan met name de deur- en kluissleutel. Zou een hele verbetering zijn als dit gemoderniseerd zou worden. Wij verblijven steeds HP en zijn daar zeer tevreden over: lekker, ruime keuze, wordt snel aangevuld. Het zwembad en de tuin zijn prachtig, ook de fitness ruimte is goed. Kortom we hebben voor oktober 2019 weer geboekt :)

• 2018
    8Elly30-10-2018

Een hotel wat rust uitstraald overal waar je komt

Fijn hotel iets of wat gedateerd maar wel heel netjes eten erg goed ook de ligging is goed , mooi centraal.

• 10g.de.graaf24-10-2018

uitstekend

de kamers worden uitstekend bij gehouden. het zwembad is fantastisch en zo schoon. verder is de kwaliteit van het eten zeer goed en de mevrouw die de eitjea maakt bij het ontbijt is onbetaalbaar. mgmt zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8elizabeth24-10-2018

de rest was oke

Het hotel en personeel was bijzonder goed alleen het lopend buffet was zeer matig. Zij zijn direct gekomen toen wij ongedierte hadden dat was jammer

• 8Fam. Schipperhein30-09-2018

Fantastich

Alles is goed, aan dit hotel kun je geen minpunten geven.

Hotel Manager, DIRECTOR, 22-10-2018

Dear Guest,

Thank you very much for all your kind comments. We are looking forward to welcoming you again!

Best Regards,

Hotel Manager

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 7Filip09-09-2018

Goed voor één keer

Ontbijt goed, diner voor iedereen wel wat, maar na een dag of 5 heb je het wel gehad. Wij hadden all inn En tussen de middag een tosti pizza broodje of friet gegeten in de pool/beachbar,lekker en niet duur. Kamers Zijn wel heeeel gedateerd, airco werkte goed maar kun je alleen aanzetten als je op de kamer bent,je Kringle nog een ouderwetse sleutel met speciale sleutelhanger van ijzer waarmee je de elektriciteit kan activeren. Personeel is over het algemeen zeer aardig en behulpzaam,bij het zwembad genoeg plek voor iedereen maar je moet wel vroeg opstaan om uw zetels te reserveren, terwijl ze zeggen dat dit niet mag, en je handdoek na 1u word weg gehaald, Nooit gemerkt. De verantwoordelijke (vrij mollig persoon) aan de grote poolbar mag dringend een cursus volgen vriendelijkheid, want die was verzoek, en als klant mag je niet roken aan tafel, terwijl hij staat te roken op +/- 5m van de mansen die er aan het eten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

9 tips over Hotel Constantinou Bros Athena Beach

• anetkerstens, 29-06-2014

10% kortingskaart voor repeaters.

• Patrick, 15-04-2012

Restaurant Rendez Vous. Heerlijk eten, gezellige hartelijke eigenaren en extra sfeer door de openhaard midden in het restaurant. Tip: Halloumi en Kleftiko... heeerlijk!

• H vd Berge, 18-09-2012

Indien men het belangrijk vindt, kijk of je de kamer krijgt die je hebt geboekt.

3 vragen over Hotel Constantinou Bros Athena Beach

• Bianca, 21-11-2016

weer

Hoe is het weer met kerst in Paphos?

• rafael.lambert, 29-08-2013

Temperatuur

Voor de eerste keer naar Paphos van 6 oktober tot en met 20 oktober.Wat mogen wij verwachten wat de temperatuur betreft.Mogen wij nog wat zomerse temperatuur verwachten en koelt het avonds flink af.?

suzy van cleynenbreugel, 22-09-2013

Wij zijn verleden jaar geweest van 08 oktober tot 15 oktober en wij hadden toen in de 30 graden, op dinsdag avond is er Griekse avond en wordt er rond het zwembad gegeten en afkoelen doet het er niet zo, misschien een trui meepakken als je s'avonds gaat wandelen maar meer zeker niet. Wij hebben dit jaar besloten van terug te gaan omdat het weer zo goed is in oktober , wij gaan van 09 oktober tot 16 oktober. Tip : Goed insmeren als je in de zon gaat liggen was naar 2uur in de zon rood verbrandt

rafael1, 23-09-2013

Hartelijke dank voor de temperatuur weergave.Dit smaakt naar een goed vakantiegevoel. Gr.Raf

• ginie renooij, 08-09-2010

Staat onderhoud

Van iemand hoorde ik dat de hotels in Cyprus aan onderhoud onderhevig zijn. Hoe is het met Athena Beach? Heb je geluidsoverlast van de snelweg?

franktofunky, 29-10-2010

Dat is helemaal niet waar Athena Beach ligt aan de hoofdweg ( geen autostrade ) een je hoord niets als je binnen of buiten bij het zwembad ligt. Is trouwens geen drukke weg. Wij zijn wel in october geweest , mischien in julli of augustus wel drukker? Het is een prima 4 sterren hotel dat perfect in orde is , zijn er 2 weken geleden nog geweest.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats