Aparthotel Anemi

61 reviews over Aparthotel Anemi in het Nederlands

Écht een aanrader.

Mirjam
14-11-2018

Héérlijk hotel, mooi gerenoveerd. Supervriendelijk personeel, lekker zwembad en prima ontbijt.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie gehad in het voorseizoen

Richard
16-6-2018

Een goed hotel wat prijs/kwaliteit verhouding. Ligt in een buurt wat niet echt sfeervol is, veel leegstand maar 5 a 10 minutje lopen en je bent op de boulevard. Helaas hier ook handdoekje leggen. Bediening is behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een 2 kamer app. Netjes en ruim aan de zwembad zijde.

Marit
30-8-2017

Erg goed hotel! Wij hadden een ruime kamer die netjes werd schoongemaakt elke dag. Verder was het hotel personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten bij het hotel was ook erg lekker. Wij hadden niet all inclusive dus aten ala carte wellicht dat hier verschil in zit. Verder was alles was op loopafstand en minder dan 10 minuten helemaal super!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima verblijf

Tessa
19-8-2017

Hadden superior kamer geboekt. Erg mooie en ruime (gerenoveerde) kamer. Modern ingericht, badkamer erg fijn. Geen mooi uitzicht, maar ach. Hotel probeert om milieu te denken, airco gaat dus uit als je de kamer verlaat of balkondeuren open doet, stopcontacten (ook koelkast) moet je aanzetten met schakelaar en handdoeken worden eens per 4 dagen verschoond. Personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk. Gratis parkeerplaats met meer dan genoeg ruimte achter het hotel. Ligging is prima, te lopen naar zandstrand (SODAP), haven, busstation en opgravingen. Barstreet is niets voor ons, opdringerige proppers, maar via de hoofdstraat of langs het strand makkelijk te ontwijken op weg naar de boulevard/haven. Geen geluidsoverlast gehad. Lekker zwembad met veel ligbedden. Enige nadeel: iedereen legt s morgens vroeg al handdoekje neer waar niet tegen wordt opgetreden (hoewel bij de bar staat van wel). Alles wordt prima schoon gehouden, alleen de tafellopers mogen wel eens de was in (zag dezelfde vlekken paar dagen later nog zitten). Al met al fijn hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima locatie, schoon en erg nette kamers

Goed en verzorgd aparthotel
18-8-2017

Het hotel is centraal gelegen op zo'n 15 minuten lopen van de haven. In een zijstraatje van de barstraat die in 08-2017 in een redelijk zielige toestand is. Er zijn wel bars die nog open zijn en succesvol zijn, maar dat zijn er maar een paar. Dit is overigens wel helemaal een beetje het straatbeeld in Paphos. Naast succesvolle ondernemingen zitten soms complete lege/gesloopte panden. Maar er word hard aan gewerkt.

Het aparthotel bevat 3 verschillende soorten kamers. Wij hadden een Superior room op de 1e verdieping, deze hebben als voordeel dat ze een enorm dakterras hebben. Dus een kleine tip: kamer 123 proberen te krijgen.

Onze dochters sliepen in de woonkamer. De bedden in de woonkamers zijn "te doen", maar niet geweldig. Het bed in de slaapkamer is perfect. Zeer groot en slaapt prima. Wel maar 2 meter lang, maar dat is meestal in het buitenland. Keuken en apparatuur is dik in orde. Badcel is klein maar fijn. Algemene voorzieningen(gangen. lobby, restaurant, fitness & zwembad) zijn ook erg verzorgd. Zwembad is niet echt diep en zit bij warm weer erg vol. Het strand in Paphos zelf is niet fantastisch dus de mensen blijven bij het zwembad, dus wel elke ochtend een beddenrace... jammer maar helaas.

Volgende keer weer hierheen. Want we gaan zeker nog eens terug naar Paphos

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

fijne appartementen

Vanes
14-5-2017

Schoon en netjes. Alles aanwezig. Bed voor het kind was een opklapbed in de woonkamer. Dat was wat minder comfortabel. Perfecte ligging en overal dichtbij. Wel erg jammer dat de airco automatisch uitgaat als je weggaat en dat de schoonmakers de ramen opendoen voor frisse lucht. Het is dus bloedheet als je weer thuiskomt en duurt heel lang voordat het weer wat koeler is in het appartement. Op je balkon zitten en de airco aan kon ook niet want bij het openen van de deur van het balkon gaat die automatisch uit. Hier zouden ze een andere oplossing voor moeten vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Kor Giroldi
16-9-2016

Leuk hotel. Rustig gelegen en toch dicht bij de winkels en restaurants. Vriendelijk personeel. Iets ver oudere kamer maar ze zijn de kamers aan het renoveren, wel erg schoon.

Gereisd Met partner in mei 2016

Midden in het centrum maar ook rustig

stilmeliz
29-6-2015

Net van 11 dagen Pafos, Hotel ligt midden in het centrum en is op loopafstand van de haven. Zaten in niet gerenoveerde kamer, ziet er netjes uit maar toch hier een daar wat slijtage. Schoonmaak is goed, alleen handdoeken mogen vaker verschoont worden, vaak moest je 2 a 3 dagen doen met een handdoek, dat was een min punt. wij hadden een kamer naast Club LOFT, maar hebben daar helemaal geen overlast van gehad, ruim 95% van de clubs zijn failliet, verlaten of vernielt. Personeel zeer vriendelijk, als er iets was werd je gelijk geholpen. Veel Engelsen, waar het ontbijt ook op afgestemd is. Het is een fijn hotel midden in het centrum van Pafos met ook rust.

Gereisd Anders in Thu Jun 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamer

meneer Renes
27-9-2014

Zaten in niet gerenoveerde kamer. Opzich zelf ging het. Wel wat slijtage op de bank en vlekken op de vloerbedekking. Schoonmaak te weinig, zeker het afvalemmertje op de badkamer waar je toch dagelijks het wc papier moet ingooien. Handdoeken maar een keer verschoond dit mag zeker om de dag.

Gereisd Met partner in Tue Sep 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige vakantie gehad

wim otten
5-9-2014

we zijn 10 dagen hier geweest, alles was perfect. zeer vriendelijk personeel zeer goede service en vlotte bediening. Wij hadden een kamer aan zwembadzijde, hier hoor je de bar/disco geluiden nauwelijks. Op de aankomstdag konden we direct al onze kamer in, ondanks dat het pas 11.30 uur was. Ontbijt erg lekker en ruim voldoende.

Gereisd Met partner in Tue Aug 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 400 m, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Anemi in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Anemi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.