Appartement Aliathon Village

Appartement Aliathon Village

8.1Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 542p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• 8.9Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Bij Appartement Aliathon Village vind je een speciaal kleinschalig deel voor de Nederlandse vakantiegangers. Hier geniet je elke ochtend van een heerlijk ontbijtbuffet. Het appartement is ruim en modern en wordt elke dag schoongemaakt. De appartementen staan soms wel wat dicht op elkaar. Loop naar het centrum van Pharos via het strand.

65 reviews over Appartement Aliathon Village

• 2019
    8Fam. Antens20-10-2019

Prima voor een keer

Voor een weekje zon in de herfstvakantie, zijn we met ons gezin (4 kinderen tussen 11-17 jr) naar Time2Smile in Paphos geweest. Dit concept was ons al bekend van Kos en Rhodos en bevalt prima. Ruime appartementen en goede voorzieningen. Dit is een apart rustiger gedeelte waar meer Nederlanders zitten en niet zoveel Engelsen, Russen etc. dan in het andere gedeelte van het park. Ligging van het park is op zich prima, met een bushalte voor de deur om snel naar de haven te komen van Paphos, met een ruime keuze uit restaurants en om bv. het archeologisch park te bezoeken.

Vanuit het busstation in de haven kun je ook overstappen op de bus (615) naar bv. Coral Bay, een van de weinige zandstranden van Cyprus. Dit strand heeft overigens vrijwel geen voorzieningen, behalve dan de bedjes met parasols. WCs / Douches zijn erg vies, met 2 kleine 'eettentjes' waar ze eigenlijk alleen blikjes drinken verkopen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Suus16-05-2019

Mooi appartementencomplex

Appartement was prachtig, schoon en ruim. Mooi uitzicht over het zwembad met ruim balkon. Er waren ook badlakens beschikbaar die iedere dag vervangen werden. Wij kozen bewust voor Time to smile accommodatie zodat wij in het Nederlandse/Belgische deel zouden zitten. Bij het zwembad hangen bordjes met toegang alleen voor time to smile gasten. Na twee dagen zaten er ineens Engelse en Poolse mensen bij dit zwembad. Hier werd niks van gezegd. De Engelse waren nogal luidruchtig en rookte terwijl hier ook kinderen lopen. Wij kiezen bewust voor time to smile om deze situaties te mijden. Dit hebben we aangegeven bij de receptie en zij bevestigden dat het time to smile niet volledig van touroperator is en om die reden de resterende appartementen gevuld worden met overige gasten. De receptie en touroperator ontbijtzaal zijn ook niet meer open. Je eet nu in de algemene ontbijtzaal. Dit is goed om te weten mocht je deze accommodatie boeken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Janine25-07-2018

Leuk voor een keer

Een super concept,mooie appartementen, heerlijke restaurants in de buurt, vooral de Italiaan en het Indiase restaurant .Toch 2 min punten, er worden toch wel bedjes gereserveerd, ( mensen hele dag weg) word niks aan gedaan, en als je alleen logies hebt, kun je pas laat ontbijten, omdat er pas laat broodjes liggen bij de bakker in de supermarkt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam Heus21-07-2018

Prachtig vakantiepark voor Nederlanders

Prachtig park met een apart deel (time to smile) voor met name Nederlandse gasten. Dit deel is kleinschalig. Op het andere deel zitten met name Engels en Russische gasten. Dit deel is groots opgezet en is een stuk drukker. Lijkt wel een een pretpark. Het time to smile deel is echt op Nederlanders ingesteld. Ontbijt buffet super. Aan de buitenkant van het park een aantal restaurants. Het Italiaanse en indiaase restaurant zijn super. Het Griekse restaurant is zeer slecht. Lijkt wel of je in een kantine zit met zeer onvriendelijke bediening die er echt geen zin in hebben. De appartementen zijn gerenoveerd. Je moet wel een beetje geluk hebben. Wij zaten in een appartement met ruim terras en veel privacy. Maar de meeste appartementen zitten dicht op elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Joke16-06-2018

Een heerlijke vakantie gehad.

Heerlijk en rusting complex. Genoeg bedden en parasols bij het zwembad. Het appartement is van alles voorzien. Kluisje ( geen bijbetaling) en badlakens. Prima bus verbinding naar Paphos, Coral Bay en de old market. Koop een dag ticket o ( €5.-) voor als je gebruik maakt van meerdere bussen. Naar Paphos is ook goed te lopen langs het strand ( boulevard) met de kinderwagen, geen stoepen. Ook bedden te huur op het strand. Restaurants in overvloed. In Paphos, dichtbij het busstation, is het oudste restaurant Hondros, dit is Grieks en een aanrader. Pas op met oversteken, ze rijden links.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Vaanhold06-06-2018

Beste appartement ooit

Geweldig appartement, compleet gerenoveerd en aangepast aan Nederlanders. Alles staat in het teken van de klant, niets is teveel. Groot complex maar in de smile hoek merk je daar niets van. We hadden een driekamer appartement zo groot als een huis (703). Engelse all-inclusive gedeelte is groot, maar erg veel lawaai en om 15:00 uur is het merendeel van de gasten zat. Panos, de poolman en Martine, de reisleidster zijn meer dan geschikt voor hun taak. Volgend jaar weer, terwijl we dat eigenlijk nooit doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Martijn24-10-2017

Prima, rustig, modern complex. Aanrader!

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een appartement in het Time to Smile gedeelte. Keurig, fris, modern appartement. Elke dag netjes schoongemaakt. Complex is best groot maar als je in het Time to Smile gedeelte zit voelt het helemaal niet grootschalig. Vriendelijk personeel. Op loopafstand veel restaurantjes. Iets verder lopen over een mooie wandelboulevard kom je in de haven van Paphos.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Koos en Ank13-10-2017

Vertrouwd en uiterst aangenaam

Het 'Time to Smile 'concept is inmiddels perfect uitgewerkt. We komen hier nu voor de 6e keer op rij. Waar we afgelopen jaar nog wat minder prettige aspecten ( zwembad en houskeeping ) ervaarden, verliep nu alles gladjes. Het restaurant prima. Het appartement brandschoon. Airco zowel in de zitkamer en in de slaapkamer. TV met helaas alleen BVN als Nederlandstalige zender. Het Lagoon zwembad was perfect schoon. De rotsige openbare strandjes beginnen op zo'n 400 meter loopafstand. Voeg daarbij de voorzieningen als Dokter, Apotheek, wasserette, openbaar vervoer, supermarkt en diverse restaurants. We opteren voor komend jaar wederom voor Aliathon Time to Smile. Zeer aanbevolen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Bob Boom12-08-2017

Prima

Zonder zorgen een relaxte vakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Frank23-05-2017

Heel mooi resort

Mooie accomodatie. De kamers zijn schoon en erg stijlvol ingericht. Als je voor time to smile kiest zit je -in de meivakantie- vooral tussen Nederlanders. Een groot nadeel vonden wij dat je geen privacy hebt op het balkon/terras. Er is geen afscheiding tussen de buren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Appartement Aliathon Village info