Appartement Leonidas Village

7 reviews over Appartement Leonidas Village

• 2018
    10Alice en Marcel24-04-2018

Nog een keer!

Heerlijk, rustig dorpje met hele vriendelijke bewoners. Compleet ingerichte, schone, accomodatie met een heerlijke douche! Het zwembad werd dagelijks schoongehouden, net als de terrassen. Uiterst vriendelijke beheerster en gastvrije eigenaresse! Ontvangst met verse sinaasappels en gebak, mmmmm. Klein aandachtspuntje: wij vonden het zwembadwater nog wel koud maar er waren mensen die het aandurfden.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Running09-06-2015

Hemel op aarde!

Een traditioneel dorpshuis wat volledig gerenoveerd is en omgetoverd tot 5 prachtig leuke, knusse en comfortabele appartementen allen rondom het binnenplaatsje met zwembad.Hier tref je totale rust!! De dagelijks beheerder (Malika) verzorgt het complex en geen vraag is te gek.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9paul30-04-2012

Zorgeloos in een rustige prachtige omgeving

Leonidas appartementen was voor ons een bijzondere belevenis, eerst bleven we 2 dagen, later een stuk of 5 om er uiteindelijk 10 van te maken (toen moesten er anderen in). Natuurlijk kan ik het hebben over de ruimte, ligging, complete inrichting etc, maar dat gaf toch niet de doorslag. Het beheer wordt gedaan door de dochter van de eigenaar, en je komt er al snel achter dat die echt wil meedenken. Niet opdringerig of vervelend, maar wel daar als ze je een tip kan geven of een probleempje kan oplossen. Kijk maar eens hoeveel reisorganisatie met haar zaken willen doen.

Gereisd met partner in april 2012

• 8J.F. Scholten03-10-2010

Authentiek, comfortabel, kleinschalig en rustig.

Rustig gelegen mooi verbouwde oud compex in een aantal appartementen gelegen rondom een klein zwembad.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Eleni09-09-2009

Voor mij geen blijvertje

Ziet er op eerste gezicht leuk uit. Hadden een appartement met beneden een keuken/zitgebeuren en badkamer. Boven ALLEEN te bereiden via trap op binnenplaats bij zwembad,2 slpkamers + gelukkig een toilet!!. Erg klein, onhandig en ongemakkelijk. Na 2 dagen alleen maar koud water uit kraan en douche, (fijn als je net met je haar in de shampoo onder de douche staat!!) Weinig tot geen privacy, kortom, gaan we niet meer heen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Nicolai20-09-2008

Echt een aanrader!

Erg mooi en sfeervol complex van vijf huisjes/appartementen, gebouwd in traditionele stijl, en met een klein zwembad. Ligt in centrum van dorpje, op vijftig meter van de kerk. Gerund door zeer vriendelijke mensen, echt een aanrader! Ons huisje was van alle gemakken voorzien (airco, satelliettelevisie, oven en magnetron). Wel vond ik de badkamer wat aan de kleine kant en vond ik het een gemis dat de koelkast geen goed diepvriesvak had. Soms viel ook de stroom tijdelijk uit, maar daar had het hele dorp last van. Supermarkt op circa 1,5 kilometer afstand aan de weg naar Polis.

Gereisd met familie in september 2008

2 tips over Appartement Leonidas Village

• paul, 30-04-2012

Indienje overweegt om te boeken, en wellicht denkt dat Leonidas niet je oplossing is, al of niet via een reisbureau, neem contact op met Marina Sofocleous, je zult merken dat ze onmiddelijk met je mee gaat denken.

• Running, 09-06-2015

Warm water wordt gedurende de dag via zonnecollectoren op milieu verantwoorde wijze verzameld, dus 's avonds douchen (en niet al te lang) is aan te raden als je een hete douche wilt...anders is ie lauw!

0 vragen over Appartement Leonidas Village

Appartement Leonidas Village info