Appartement Leonidas Village

7 reviews over Appartement Leonidas Village in het Nederlands

Nog een keer!

Alice en Marcel
24-4-2018

Heerlijk, rustig dorpje met hele vriendelijke bewoners.

Compleet ingerichte, schone, accomodatie met een heerlijke douche! Het zwembad werd dagelijks schoongehouden, net als de terrassen. Uiterst vriendelijke beheerster en gastvrije eigenaresse! Ontvangst met verse sinaasappels en gebak, mmmmm.

Klein aandachtspuntje: wij vonden het zwembadwater nog wel koud maar er waren mensen die het aandurfden.

Hemel op aarde!

Running
9-6-2015

Een traditioneel dorpshuis wat volledig gerenoveerd is en omgetoverd tot 5 prachtig leuke, knusse en comfortabele appartementen allen rondom het binnenplaatsje met zwembad.Hier tref je totale rust!! De dagelijks beheerder (Malika) verzorgt het complex en geen vraag is te gek.

Leonidas appartementen was voor ons een bijzondere belevenis, eerst bleven we 2 dagen, later een stuk of 5 om er uiteindelijk 10 van te maken (toen moesten er anderen in). Natuurlijk kan ik het hebben over de ruimte, ligging, complete inrichting etc, maar dat gaf toch niet de doorslag. Het beheer wordt gedaan door de dochter van de eigenaar, en je komt er al snel achter dat die echt wil meedenken. Niet opdringerig of vervelend, maar wel daar als ze je een tip kan geven of een probleempje kan oplossen. Kijk maar eens hoeveel reisorganisatie met haar zaken willen doen.

Eliza was here

Authentiek, comfortabel, kleinschalig en rustig.

J.F. Scholten
3-10-2010

Rustig gelegen mooi verbouwde oud compex in een aantal appartementen gelegen rondom een klein zwembad.

great place

mr/s celdman
4-3-2010

stayed there with my family in a 2 bedroom house.great place for relaxing. combines tradition, luxury and confort. will surely recommend to friends and will return.

family owned, very friendly family. we were nicely welcomed with orange fruits and wine. very nice touch.

Voor mij geen blijvertje

Eleni
9-9-2009

Ziet er op eerste gezicht leuk uit. Hadden een appartement met beneden een keuken/zitgebeuren en badkamer. Boven ALLEEN te bereiden via trap op binnenplaats bij zwembad,2 slpkamers + gelukkig een toilet!!. Erg klein, onhandig en ongemakkelijk. Na 2 dagen alleen maar koud water uit kraan en douche, (fijn als je net met je haar in de shampoo onder de douche staat!!) Weinig tot geen privacy, kortom, gaan we niet meer heen.

2008

Echt een aanrader!

Nicolai
20-9-2008

Erg mooi en sfeervol complex van vijf huisjes/appartementen, gebouwd in traditionele stijl, en met een klein zwembad. Ligt in centrum van dorpje, op vijftig meter van de kerk. Gerund door zeer vriendelijke mensen, echt een aanrader! Ons huisje was van alle gemakken voorzien (airco, satelliettelevisie, oven en magnetron). Wel vond ik de badkamer wat aan de kleine kant en vond ik het een gemis dat de koelkast geen goed diepvriesvak had. Soms viel ook de stroom tijdelijk uit, maar daar had het hele dorp last van. Supermarkt op circa 1,5 kilometer afstand aan de weg naar Polis.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leonidas Village in Goudi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leonidas Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Leonidas Village scoort een 9.63 uit 10 op basis van 7 reviews.