Reviews over Goudi

Nog een keer!

Alice en Marcel,
    24-4-2018

Heerlijk, rustig dorpje met hele vriendelijke bewoners.

Compleet ingerichte, schone, accomodatie met een heerlijke douche! Het zwembad werd dagelijks schoongehouden, net als de terrassen. Uiterst vriendelijke beheerster en gastvrije eigenaresse! Ontvangst met verse sinaasappels en gebak, mmmmm.

Klein aandachtspuntje: wij vonden het zwembadwater nog wel koud maar er waren mensen die het aandurfden.

Genieten

claire,
    31-7-2017

We hebben twee weken in de villa gezeten. Het zwembad is heerlijk, de ligging ten opzichte van het strand en supermarkt is prima. De villa ligt dicht bij Polis, dit is het rustiger deel van Cyprus. Geen massa toerisme. Airco in deze tijd aan te raden, we hadden 's avonds last van muggen buiten. Door de Airco hoef je de ramen niet open te zetten. De woonkamer / keuken bleven warm, er kwam weinig verkoeling binnen. Voor de airco moet wel apart betaald worden. Was nu € 5 euro per airco. De villa heeft wifi, helaas viel die nog wel eens uit. Er zou een DVD speler zijn, deze was helaas niet aanwezig. De BBQ is top, veel gebruik van gemaakt. Er is om het huisje gelukkig ook veel schaduw door hoge bomen. In het voorjaar kan ik me voorstellen dat er misschien iets te veel schaduw is.

Paradijsje

Pieter ,
    16-10-2016

Heerlijk ruime villa,rustig en stil met veel privacy,zee en dorp op 10 minuten rijden,mooi zwembad(water koud in Oktober,maar daar fris je van op),alles aanwezig,wifi die werkt,uitstekende service,voor ons alles prima geregeld door Illios reizen,auto,vlucht en accomodatie.Echt een aanrader voor rust- en privacy zoekers.Sinaasappels,citroenen,avocado's,granaatappels ...alles groeit rondom het huis voor de pluk.

Hemel op aarde!

Running,
    9-6-2015

Een traditioneel dorpshuis wat volledig gerenoveerd is en omgetoverd tot 5 prachtig leuke, knusse en comfortabele appartementen allen rondom het binnenplaatsje met zwembad.Hier tref je totale rust!! De dagelijks beheerder (Malika) verzorgt het complex en geen vraag is te gek.

Zorgeloos in een rustige prachtige omgeving

paul,
    30-4-2012

Leonidas appartementen was voor ons een bijzondere belevenis, eerst bleven we 2 dagen, later een stuk of 5 om er uiteindelijk 10 van te maken (toen moesten er anderen in). Natuurlijk kan ik het hebben over de ruimte, ligging, complete inrichting etc, maar dat gaf toch niet de doorslag. Het beheer wordt gedaan door de dochter van de eigenaar, en je komt er al snel achter dat die echt wil meedenken. Niet opdringerig of vervelend, maar wel daar als ze je een tip kan geven of een probleempje kan oplossen. Kijk maar eens hoeveel reisorganisatie met haar zaken willen doen.

Goudi scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews