Goudi

Reviews over Goudi

Plattelandsdorpje

Running,
    9-6-2015

Zeer klein en rustig plattelandsdorpje, met voornamelijk sinassappelboomgaarden. Als je een boer treft zal die zeggen dat je gewoon sinaasappels mag plukken voor eigen gebruik, de mensen zijn er heel vriendelijk!

Gereisd met partner in juni 2015

Afgelegen dorpje, het echte Cyprische leven

Liesbeth van der Gun,
    22-8-2012

Rustig dorpje met een kerkje en wat huizen. 6 leuke appartementen. Rondom het dorpje sinaasappelgaarden, olijven en citroenen. Gelegen op een heuveltje dichtbij de baden van Aphrodite en het leuke havenplaatsje Latchi.

Gereisd met partner in juli 2012

Goede uitvalsbasis als je van natuur houdt

paul,
    30-4-2012

Goudi is een klein dorp met een leuke oude kern, maar zonder enige resterende winkel. 5 km verderop ligt Polis met alles wat je nodig hebt aan supermarkten etc. Richting akamas schiereiland (10 min) kunt je prima eten, naar het stand gaan en trails lopen. De bergen in, langs wijngaarden, naar Pafon: het is allemaal goed te doen.

Gereisd met partner in april 2012

Paradijs voor rustzoeker

Nicolai,
    20-9-2008

Ideaal oord voor rustzoeker: hier gebeurt helemaal niets. Klein dorpje met vriendelijke mensen op vijftal kilometer landinwaarts van de kustplaats Polis. Geen bezienswaardigheden in dorp, ook geen restaurant of café. Op circa 30 minuten lopen liggen twee supermarkten aan de weg van Paphos naar Polis. Een huurauto is onmisbaar.

Gereisd familie in september 2008
Goudi scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews