Limassol (Lemesos)

We hebben een aantal aanbieders voor Limassol (Lemesos) voor je op een rij gezet:

vakanties Limassol (Lemesos)

Neckermann

Reviews over Limassol (Lemesos)

Leuke stad

Adrie van den Bogert,
    31-10-2018

Limassol is een best wel grote stad met een hele leuke haven ,vele leuke winkeltjes , leuke restaurantjes en verschillende mooie kerken waar je overal binnen mag kijken. Toeristen waren er niet zo heel veel omdat wij toch wel wat vroeg in het jaar waren maar toch deed het stadje erg gezellig aan. Een stad om zeker een bezoek aan te brengen

Gereisd met partner in maart 2018

De stad van 2 uitersten

ingrid,
    5-5-2017

Limassol is een drukke stad met verschillende nationaliteiten. Het heeft ook op bepaalde vlakken de allure van een grootstad. Zoals de Mymall en de Marina. Daar is het beste goed genoeg. Langs de andere kant is het als havenstad niet al te net en wat vooral opvalt is de vele afgrijselijke grafitti op bijna alle openbare gebouwen. Het is ook helemaal geen typische Cypriotische stad, en de Cypriotische sfeer en vriendelijkheid, openheid en toegankelijkheid van de bevolking is dan ook ver te zoeken.

Gereisd met partner in april 2017

Gemoedelijke plaats, met heel veel mogelijkheden

Patrick,
    22-11-2016

Hoewel het merendeel van mijn bezoeken aan Limassol zakelijk zijn, heb ik hier meerdere vakanties doorgebracht met mijn gezin. Limassol is bijna altijd een garantie op mooi weer, goede strand faciliteiten met ondiep en rustig aflopend water. Met name in de buurt van Malindi beach club. Gezellig oud centrum, en tevens het meer moderne Marina bay. Een grote mall, gezellige oude winkelstraat, en heel veel restaurants en bars. Een plaats waar ik zowel zakelijk als privé graag kom.

Gereisd zakelijk in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk maar eerder voor een dagtrip

Tessa,
    27-6-2016

Limassol ligt centraal en is leuk om een dagje naar toe te gaan! er is strand en stad maar druk en niet zo mooi als paphos. De nieuwe haven is wel echt een plaatje maar erg chiq. van alle plaasten (paphos, limassol, larnarca, ayia napa) vonden wij paphos het beste op alle fronten! wij waren met 6 personen (ouders + oudere kinderen en aanhang) dus verschillende leeftijden.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie boulevard

Rinus,
    28-4-2011

Het zeefront van de stad word gevormd door een mooie parkboulevard, de drukke rijweg is een palmenallee en in het park staan een aantal fraaie kunstwerken en standbeelden, verder groeien en bloeien er een aantal exotische bomen en het uitzicht op de Middellandse Zee is mooi, voor de rede liggen een aantal zeescheppen te wachten. Aan het einde van de boulevard beland men bij het door bomen omgeven 14e eeuwse kasteel, erg fraai is het niet het ziet er uit als een saai fort, er is een leuk archeologisch museum in gevestigd. Vlak hierbij ligt de Grote Moskee en het winkelcentrum van de stad, er heerst een levendige sfeer, maar erg opwindend werden we niet van deze stad.

Gereisd met partner in juli 2004
Limassol (Lemesos) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 49 reviews