Hotel TopSet

386 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

fantastisch

Margret en Siwoon Scheer
28-7-2018

prachtige ruime kamer met uitzicht vanuit je balkon zwembad en de zee

lief en zorgzaam personeel

mooie tuin met palmbomen en bloemen erg genoten volgend jaar gaan we weer heen TOPPIE !

Nooit meer!!

Ellie
18-7-2018

Het hotel is mooi en de ligging is mooi en centraal.

Jammer dat de AIRCO pas om negen uur s'avonds aan mag, en om 08:00 uur s'ochtends weer uit gaat. Uitslapen is er dus niet bij,want je zwemt je bed uit.

Douchen aan het eind van de dag heeft geen zin, want je werd toch weer nat van het zweet.

Daarbij waren is de douche erg GEVAARLIJK, nauwelijks te regelen.

Ook word je in de gaten gehouden of je geen eten of drinken van buiten het Hotel mee neemt naar binnen.

Het schoonmaken van het zwembad liet ook te wensen over, daarin tegen werden de toiletten van het zwembadwel goed bijgehouden.

Ontbijt was steeds hetzelfde geen afwisseling in roerei en gekookt ei elke dag gekookt en alleen sinaasappelschijfjes als fruit.

3e dag s'avonds nog steeds geen schoon beddengoed.

Geen mogelijkheid dat er dan nog actie word ondernomen door hotel personeel. Dit kon pas de volgende dag!

Ook geen informatiemap op de kamer met de nodige info over hotel.

Nooit mee5

Dennis
30-6-2018

Supermooie kamer en dat was ook het enige. Wat een drama dit hotel. Het gevoel dat je constant in de gaten word gehouden of je geen eten en drinken meesmokkelt vanaf buiten. Het hotel is ergens weggestopt in een buitenwijk. Het ontbijt is inderdaad waardeloos maar meer kun je ook niet verwachten voor deze prijs. 1 tip : voor het strand, ga naar Escape Beach Club voor een stranddag. Want het hotel lijkt wel een spookhotel, terwijl er best wat leuks van te maken is. Ga hier niet heen!

D-reizen

Voldoende met een raar randje!

Lex
8-5-2018

De ligging van het hotel in een buitenwijk is prima, op het strand en het restaurant heeft perfect uitzicht over het strand. De tuin is heerlijk groen. De bediening doet erg zijn best. Alles is proper. Maar toch... er is iets mis. Stringente controle als je langs de receptie loopt of je geen eten of drinken van buiten meeneemt, terwijl het aanbod in het hotel schraal is. Gedoe met wisselen, gedoe met betalen, gedoe met menu-keuze. Steeds niets erg en het gaat over geen bedragen, maar het gevoel is genoeg om te zorgen dat je de hele tijd het gevoel krijgt dat je uit moet kijken niet belazerd te worden.

Fijne vakantie, maar laatste keer voor ons

Evelien
7-5-2018

"Mixed feelings" bij Topset..

5 jaar geleden al eens geweest en een fijne vakantie gehad dus dit jaar op herhaling. De prijs is zeer gunstig dus je kunt er geen luxe verwachten. Het onderhoud laat wat te wensen over hier en daar en jammer dat ze het strand niet lekker opknappen. Het ligt namelijk pal aan zee dus echt wel iets moois van te maken! Het personeel is lief, maar er wordt hen duidelijk dingen opgedragen door de eigenaar.. Er is ons een aantal keer opgedrongen een bepaald gerecht van de kaart te kiezen, want iets anders hadden ze dan stiekem niet. Als we aangaven toch echt wat anders te willen dan kon dat uiteindelijk toch wel. Dat wordt toch wel irritant! Het eten is niet bijzonder. Hoe het complex is opgezet is wel weer gezellig, aan het zwembad + de zee. Wij hadden een maisonette met onze 2 kinderen. Lekker ruim! Geen luxe, maar verder prima hoor. De lokale bevolking is heel lief. Girne leuk plaatsje met gezellige haven!

Goede vakantie

Ruud
29-12-2017

De kamers van het hotel zijn goed. Ietwat sober ingericht. Er ontbreekt een lekker zitje. Op de bovenverdieping een goed bed en genoeg kasruimte. Een leuk balkon waar je prima kunt zitten. In ons geval met uitzicht op het zwembad en de zee. Het hotel heeft wel een flink achterstallig onderhoud. Een leuk zwembad. Er zijn genoeg ligbedden. Je kunt er prima de dag doorbrengen. De achterkant van het hotel ligt aan zee. Daar is al jaren geen onderhoud meer gedaan. Het doet een beetje denken aan de DDR in de jaren zeventig.Het eten is prima en het personeel heel vriendelijk. Het grote minpunt is de eigenaar van het hotel. Een vreselijk onbeschofte onvriendelijk “hork”. Hij blaft het personeel in het openbaar af en is regelmatig zeer onvriendelijk en onbeschoft tegen de gasten !! Toch hebben we een prima vakantie gehad. Prijs en kwaliteit komen goed overeen. Bovendien prima weer in oktober. 25 - 30 graden.

heerlijk, noord cyprus heel verrassend

familie
10-11-2017

Topset redelijk hotel. Kamer gedateerd maar dat is niet erg. Douchebak lekte bij ons en daardoor kwam er water voor het toilet. Je moet bij de receptie je sleutel afgeven en vragen of de kamer gedaan wordt anders komt er niemand, Dat vonden wij elke dag wel belangrijk vooral omdat het anders erg nat bleef en je het wc papier ook in een emmer moest gooien , niet zo fris om dat niet elke dag te verschonen. Voor de rest gemoedelijk en mooi uitzicht op de zee. Ontbijt stelt niets voor maar dat is voor een week niet erg, thuis eten wij ook niet uitgebreid. Wil je yoghurt dan moet je er naar vragen en tegen betaling is dat te verkrijgen. Vriendelijk personeel. Wij hebben de excursiereis gedaan en zijn daar erg tevreden over. De nederlands sprekende gidsen Marte en zijn vrouw waren vriendelijk en goed op de hoogte van alle bezienswaardigheden . Dit is zeker aan te bevelen.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar Noord Cyprus.

Niet al het eten op de menukaart was aanwezig dat verschilde maar wat er was smaakte goed. Wij hebben logies en ontbijt geboekt en dat was maar goed ook het buffet s'avonds stelde niet veel voor en heb je er toch zin in was het altijd te bestellen.

Met de dolmus was je zo in Kyrenia 3,5 lira .

Locatie is mooi!

Accomodatie was ooit een topaccomodatie maar heeft ontzettend veel achterstallig onderhoud.

Helaas is het management ook niet meer van de deze tijd..

Er wordt geredeneerd vanuit het hotel en niet vauit de klant, werkte prima 15-20 jaar geleden maar is niet meer van deze tijd!

ontbijt was oke, maar niet meer dan dat..

Eten was op zich goed, als het ook daadwerkelijk aanwezig is.. (Nu waren wij laat in het zeizoen, maar vind ik niet dat we om die reden niet van de kaart kunnen bestellen, maar alleen van een buffet gebruik konden maken).

Verder voldoende mogelijkheden voor excusies en is het openbaar vervoer prima te doen!

Waar voor je geld

Stefanie
4-11-2017

Het hotel is idd verouderd, het ontbijt geeft idd geen 10 brood soorten en er is idd geen parelwit strand.

Maar kom op zeg. We zitten hier voor 250 pp incl vlucht. En voor dat geld is het prima.

Het personeel was gewoon aardig, ik sliep prima en heb een fijne vakantie gehad.

Met de dolmus kom je makkelijk overal voor een paar lira. Leuke restaurantjes in de buurt (via internet), nikosia was een leuk uitstapje en de jeep tour was ook super.

Is dit wat voor tieners of kleine kinderen, nee. Maar voor ondernemende stelletjes, een aanrader.

Nooit meer

Jeroen
22-10-2017

Slecht onderhouden hotel de ligging is wel mooi(aan het strand) helaas is het strand heel slecht onderhouden. Hotel is zeer gehorig en de gasten zijn voornamelijk 70plus, personeel is over het algemeen heel onvriendelijk op een paar uitzonderingen na, afrekenen voor eten of drinken kan niet gelijk maar pas de volgende dag. Gelukkig hadden we lekker weer dat maakte de vakantie goed, maar ik zou hier niet nog een keer na toe gaan

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TopSet scoort een 7.04 uit 10 op basis van 386 reviews.