Hotel TopSet

385 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

M A Steeg
4-10-2018

Gezellig hotel leuke uitstraling vriendelijk personeel

Gaan zeker nog een keer terug

Thea
1-10-2018

Leuk hotel,vriendelijk personeel.Jammer dat t ontbijt zo saai was,maar gaan zeker nog eens terug.

super

chico
15-9-2018

voor de 5e keer in topset super vakantie gehad,mooie schoone kamer als je de sleutel inleverd wordt hij direct schoongemaakt alleen strandje hoognodig opknap beurt nodig

Stip Reizen

Wat prijs aangaat goed hotel aanrader

Van Alphen
22-8-2018

Wat prijs aangaat goed hotel hebben half pension genomen was goed wel eenvoudig aanrader alleen ontbijt nemen en in centrum eten erg goed als je je sleutel inleverde werd je kamer gewoon schoon gemaakt handdoeken op de grond gewoon schone waterdruk viel wel eens weg maar wat prijs aangaat gewoon goed

Best goed

Joëlle
21-8-2018

Voor deze prijs is het echt een prima hotel! Veel mensen hebben negatieve revieuws geschreven maar voor deze prijs is het echt prima. Enige wat ons tegen valt is het ontbijt dit is wel echt heel karig. Maar verder; er zit een zwembad bij, het zit aan het strand. Voor 50cent pp zit je met een busje in de stad.

fantastisch

Margret en Siwoon Scheer
28-7-2018

prachtige ruime kamer met uitzicht vanuit je balkon zwembad en de zee

lief en zorgzaam personeel

mooie tuin met palmbomen en bloemen erg genoten volgend jaar gaan we weer heen TOPPIE !

Nooit meer!!

Ellie
18-7-2018

Het hotel is mooi en de ligging is mooi en centraal.

Jammer dat de AIRCO pas om negen uur s'avonds aan mag, en om 08:00 uur s'ochtends weer uit gaat. Uitslapen is er dus niet bij,want je zwemt je bed uit.

Douchen aan het eind van de dag heeft geen zin, want je werd toch weer nat van het zweet.

Daarbij waren is de douche erg GEVAARLIJK, nauwelijks te regelen.

Ook word je in de gaten gehouden of je geen eten of drinken van buiten het Hotel mee neemt naar binnen.

Het schoonmaken van het zwembad liet ook te wensen over, daarin tegen werden de toiletten van het zwembadwel goed bijgehouden.

Ontbijt was steeds hetzelfde geen afwisseling in roerei en gekookt ei elke dag gekookt en alleen sinaasappelschijfjes als fruit.

3e dag s'avonds nog steeds geen schoon beddengoed.

Geen mogelijkheid dat er dan nog actie word ondernomen door hotel personeel. Dit kon pas de volgende dag!

Ook geen informatiemap op de kamer met de nodige info over hotel.

Nooit mee5

Dennis
30-6-2018

Supermooie kamer en dat was ook het enige. Wat een drama dit hotel. Het gevoel dat je constant in de gaten word gehouden of je geen eten en drinken meesmokkelt vanaf buiten. Het hotel is ergens weggestopt in een buitenwijk. Het ontbijt is inderdaad waardeloos maar meer kun je ook niet verwachten voor deze prijs. 1 tip : voor het strand, ga naar Escape Beach Club voor een stranddag. Want het hotel lijkt wel een spookhotel, terwijl er best wat leuks van te maken is. Ga hier niet heen!

Voldoende met een raar randje!

Lex
8-5-2018

De ligging van het hotel in een buitenwijk is prima, op het strand en het restaurant heeft perfect uitzicht over het strand. De tuin is heerlijk groen. De bediening doet erg zijn best. Alles is proper. Maar toch... er is iets mis. Stringente controle als je langs de receptie loopt of je geen eten of drinken van buiten meeneemt, terwijl het aanbod in het hotel schraal is. Gedoe met wisselen, gedoe met betalen, gedoe met menu-keuze. Steeds niets erg en het gaat over geen bedragen, maar het gevoel is genoeg om te zorgen dat je de hele tijd het gevoel krijgt dat je uit moet kijken niet belazerd te worden.

Fijne vakantie, maar laatste keer voor ons

Evelien
7-5-2018

"Mixed feelings" bij Topset..

5 jaar geleden al eens geweest en een fijne vakantie gehad dus dit jaar op herhaling. De prijs is zeer gunstig dus je kunt er geen luxe verwachten. Het onderhoud laat wat te wensen over hier en daar en jammer dat ze het strand niet lekker opknappen. Het ligt namelijk pal aan zee dus echt wel iets moois van te maken! Het personeel is lief, maar er wordt hen duidelijk dingen opgedragen door de eigenaar.. Er is ons een aantal keer opgedrongen een bepaald gerecht van de kaart te kiezen, want iets anders hadden ze dan stiekem niet. Als we aangaven toch echt wat anders te willen dan kon dat uiteindelijk toch wel. Dat wordt toch wel irritant! Het eten is niet bijzonder. Hoe het complex is opgezet is wel weer gezellig, aan het zwembad + de zee. Wij hadden een maisonette met onze 2 kinderen. Lekker ruim! Geen luxe, maar verder prima hoor. De lokale bevolking is heel lief. Girne leuk plaatsje met gezellige haven!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.