Hotel TopSet

7.3Goed

Cyprus, Kyrenia, Girne (Kyrenia)

7.3Goed

367 reviews over Hotel TopSet

• 3Ronnyboy11-01-2020

Wij mogen dit hotel niet meer in!!!

Toen wij hier in juli 2014 voor het eerst kwamen, gingen er al de wildste verhalen rond. Je mocht geen eigen eten en drinken mee de kamer in nemen en de schoonmaak zou daar zelfs op controleren. dus koffers op slot. Voor ons was dit een prima goedkoop hotel. En omdat wij heel goed tegen de hitte kunnen vonden wij het ook niet erg dat de airco bijna altijd kapot was. Voor ons was het hotel alleen een uitvalsbasis naar onze vrienden op een andere locatie. Dus wat maakte ons het uit dat er overal kakkerlakken renden, avonds in het restaurant en het ontbijt heel summier was en het te klein pislauw zwembad en er de hele dag een sacherijnige eigenaar de boel in de gaten loopt te houden! Wij zijn er dus vanaf 2014 ieder jaar naartoe geweest. Maar wat er nu gebeurd is toch diep treurig. We zijn bij onze boeking van 2020 door het hotel afgewezen! Van Topset naar Flopset dus. Pffff.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Sterre16-09-2019

Tja het blijft zielig en bizar om te zien hoe sommige gasten zich stiekem en zeikerig gedragen tijdens hun vakantie waar de service gewoonweg top is.al zouden ze de hele reis gratis krijgen,dan nog zouden ze iets te zeiken hebben,bah bah voor dat soort gasten wil ik meegeven:laat je fles azijn thuis en wees tevreden,dan geniet je meer, smaakt alles beter en respecteer en waardeer je meer en behandel de mens zoals jezelf behandelt wilt worden, dat maakte je vakantie een stuk leuker.en je leven ook.als mijn gezondheid het toelaat ben ik volgend jaar terug te vinden bij topset want door mijn tevredenheid kan ik thuis nagenieten van een top vakantie. 1 nadeel: het was te kort😂

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mark13-09-2019

Top vakantie

Was super erg vriendelijke mensen , hotel wat gedateerd maar super schoon en gastvrij,met het busje 4tl zo overal het strandje steld niet veel voor maar schoon, eten was top en restaurants om de hoek al met al top vakantie gehad ga zeker terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Just Happy12-09-2019

Ik wil terug!

Ik heb genoten tijdens mijn verblijf in het Topset hotel. En TOP, dat was t zeker. Hotel: gedateerd maar gezellig. Kamer: Prima en vooral schoon. Personeel: vriendelijk, eerlijk, bescheiden. Zwembad: ik ben geen zwembad gangster maar zwembad werd iedere dag goed schoongemaakt, zag er goed uit. Ontbijt: eenvoudig maar genoeg voor iedereen en vooral vers. Eitjes komen van eigen kippen en vijgen uit eigen tuin. Koffie( waar ik een liefhebber van ben) was prima, lekker. Avondeten: iedere avond hetzelfde behalve vlees of vis en nagerecht varieerde en alles was goed klaargemaakt dus lekker. Bediening: netjes, vriendelijk en servicegericht. Het strand: heeft oude houten ligbedden en parasols en nergens een prullenbak. Een paar nieuwe ligbedden zijn nodig, maar ach, je komt wel tot rust aan de zee. En een prullenbak zou prettig zijn waar men zijn afval in kwijt kan.

Alleen gereisd in september 2019

• 4Hans Couwenberg10-09-2019

Niet meer

Wassen savonds om 21:00 niets meer te doen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9chico15-08-2019

fantastisch!!!

ik kan moeilijk zeggen na de 7e keer topset dat het niet goed is en dat is ook zo voor de prijs!! die je betaald heb je echt een super leuke vakantie vriendelijk personeel en leuke restaurantjes in de buurt tempo is echt een aanrader!! en als je heerlijk wilt eten zwemmen en relaxen moet je zeker ff bij ambiance gaan kijken 15min vanaf het hotel,nogmaals voor de prijs die je betaald kan je zeker 2 of 3keer een week gaan per jaar ,tja het ontbijt is somber maar goed te doen nogmaals als je geen super de luxe vakantie wilt maar wel zon zee strand lekker eten en een schoone kamer dan zit je bij topset toppie voor de prijs die je betaald.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Greet Hendriks Franssen05-07-2019

Noord Cyprus leuke bestemming, rustig en mooi.

Topset is een leuk hotel verschillende soorten kamers die alleen zeezicht hebben. Het ontbijt is niet zo goed. Mooi zwembad met mooie ligbedden, op het strand staan een paar oude houten ligbedden, hier kan wel war verbeterd worden. Girne is een gezellig plaatsje met leuke haven. Cyprioten zijn erg lieve, behulpzame en rustige mensen. Uitstapje naar Famagusta en Nicosia zeer de moeite waard en is heel goed met dolmus te doen voor weinig geld.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Djien17-06-2019

Heerlijk!

Topset is een fijn hotel met goed eten. Het ontbijt is simpel maar voldoende en hun a la carte kaart is prima! Overal (ook in restaurants) krijg je er patat bij maar op verzoek is brood of rijst ook meestal mogelijk. De prijzen zijn fenomenaal laag voor eten en drinken. Het zwembad is zalig en de zee is met een trappetje te bereiken . Helder water en lekkere temperatuur. In het dorpje kan je langs een best drukke weg ook uiteten. Dat is goedkoop en leuk voor de lokale bevolking. Op 10min lopen vind je een grote supermarkt en daar om de hoek ook een lekker restaurant die wat meer gericht is op burgers, steak naast de bekende gerechten. Kyrenia hebben wij bezocht met de taxi. Bij de balie van Topset laten bestellen en voor zo een €13,00 ben je heen en weer. In Kyrenia zie je taxistandplaatsen om terug te kunnen. Veel nep merkkleding, brillen en horloges, als dat je ding is! Leuk kasteel te bezoeken met uitzicht voor€3,00pp. Enjoy!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Jeanine15-06-2019

Aanrader! Goede prijs/kwaliteit

Heerlijke vakantie gehad! Ik vond het een aanrader. Topset is een eenvoudig, maar prima hotel. Grote schone kamers, prima ontbijt, behulpzaam personeel, veel groen/planten, direct gelegen aan zee. Zwembad is mooi en zee kristalhelder. Strand is een beetje rommelig (betonnen pier) en er liggen rotsen op de bodem. Maar er zijn veel andere stranden & beachclubs waar je lopend of met de dolmus (= goedkope taxibusjes die af en aan rijden) zo bent. Verder kun je prima en betaalbaar eten in het hotel, maar in de buurt zijn ook heel veel restaurants en je zit vlakbij Girne

De enige minpunten zijn: - WiFi is alleen in de lobby en het restaurant en niet bijster snel - strand bij het hotel is beetje rommelig - je hoort inderdaad de moskee een beetje zoals overal op Cyprus overigens . - minder geschikt voor kleine kinderen (geen speeltuin oid), maar daardoor juist Prettig voor mensen die niet tussen de kinderen willen zitten .

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Sanne25-04-2019

Nooit meer

Doe het niet! Alles valt er tegen. Vooral de moskee om half 5 snachts is erg aanwezig qua geluid. Ontbijt is vreselijk..

Gereisd met partner in april 2019

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats