KinderhotelWeer vandaag27°17°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Lagoon Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Olympic Lagoon Resort in het Nederlands

Heel mooi resort, zeker de lazy river is erg leuk. Eten is goed en uitgebreid, de dranken kaart ook. Veel A merken zijn gewoon inclusive. Ik vind het alleen jammer dat het hotel niet aan de zee ligt, je moet eerst een drukke weg over en dan langs de hotels om bij het strand te komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Andreas Antoniou Resort General Manager, Guest Relations Manager, 20-6-2018

Dear Zoover Reviewer

Thank you for taking the time to post your feedback on your holiday to the Olympic Lagoon Resort in Ayia Napa.

We hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.

Best wishes

The Management Team.

Het is een groot resort dat erg gericht is op bruiloften. Op drukke dagen zijn er 2 a 3 bruiloften per dag, van met name Engelse gasten (aparte locaties). De algemene ruimten zijn al genenoveerd en zijn fraai en 5 sterren waardig. De kamers zijn gedateerd en aan renovatie toe. Dat gaat men in de winter 2017 doen. Als dit klaar is is dit een prima hotel voor liefhebbers van zonvakanties met all in. De zwembaden zijn enorm met als topper voor kleine kinderen: Het piratenschip. Ook de lazy river is geweldig! Het animatieteam is groot maar niet echt van hoogstaand niveau. Ook de avond shows zijn niet wat wij gewend zijn. Het eten en drinken is van prima niveau met een behoorlijk keuze en vele 'merkdranken'. Met name het Amerikaanse themarestaurant was erg leuk. Aan de voorkant van het hotel ligt een snelweg, dus de ligging van de kamers maakt een hoop verschil. Het personeel is overwegend Engels(talig) en heeft een goed niveau. Wij hebben ons hier goed vermaakt met ons zoontje van 2!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige vakantie!

Sylvia
20-8-2013

Wij verbleven hier in de herfstvakantie (2012) met een groep van 10 personen, waaronder twee kinderen.

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, lekker eten en lekkere cocktails!

Een leuk animatieteam zorgt iedere avond weer voor een leuke show!

Het eten is westers gericht, met lekkere kipnuggets en pizza voor de kleintjes.

Prima verbinding met de bus naar het centrum. De bus stopt voor het hotel. In het centrum van Ayia Napa is een leuk uitgaansgebied voor de jongeren.

Enige minpuntje aan dit hotel was het hele erge koude water in het zwembad. De zee was warmer (5 minuutjes lopen vanaf het hotel).

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Saskia
30-8-2012

Heel leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Hotel is schoon en mooi aangelegd. Keurige tuinen en paden. Leuk is de lazy river, een baan waarin je met grote banden kan heen dobberen. Een zwembaddeel voor volwassen en een deel voor kinderen. Ook een helemaal apart kinderbad met een prachtig mooi speelpiratenschip (voor kindjes tot ongeveer 6 jaar). Ligbedden en parasols voldoende. Strand met ligbedden (7.50 p.d) op ongeveer 500 meter. Eten is prima, voldoende keus en variatie. Ligt afgelegen, niks in de buurt op een kleine supermarkt na.Hotelkamers zijn normaal, wel keurig en buitengewoon goede bedden. Helaas zijn de gangen erg gehorig. Animatie team is fantastisch en hun shows zijn ook erg leuk. De shows van buitenaf zijn wat minder van kwaliteit (b.v. hypnotiseur, zangeresje, etc.)Voor kinderen tot 12 jaar is het animatie team geweldig, wel alles engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Helemaal Geweldig

Bep
18-6-2012

Zijn met de hele familie hier en week geweest ( 9 pers.) Drie bungalow`s waaronder nr. 603 en 604 een geweldige ligging, speciaal voor de kinderen bij ons, .9 , 7 en 1 jaar oud Eten en drinken was ook geweldig. Lazy river helemaal leuk,een geweldig familie hotel. Baby pakket echt heleemaal nieuw,dus dit resort is echt om aan te bevelen bij gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Geweldig Resort

Gert Rietveld
17-5-2012

Het is een fantastisch Resort. Het heeft een goede ligging. Het is een schtterend complex. Het bedienend personeel is heel vriendelijk. Wij hebben er met 3 generaties (8 volwassenen en 10 kinderen) een onvergetelijke vakantie gehad. Het is voor de kinderen ook heel bijzonder omdat er van alles wordt georganiseerd. Het heeft verschillende restaurants met goede keukens. Je voelt je er "gast". Prachtige kamers en die worden eveneens goed onderhouden. Kortom ... een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2012

Heeel erg mooi, jammer dat alles vooral in hrt Engels was, zelfs de animatie. Dat viel tegen voor onze dochter van 6 jaar, maar verder super mooie zwembaden, lazy river was favoriet bij ons. kamer aan het zwembad echt handig. goed eten elke dag ander thema, ja super, maar jammer dat er zo weinig Nederlanders waren!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011
Andreas Antoniou Resort General Manager, Guest Relations Manager, 10-6-2018

Thank you so much for your Review on Zoover, it is very much Appreciated!

Geweldige vakantie

D. Zeegers
30-7-2011

Hartstikke goed hotel, mooi verzorgde kamers, geweldige zwembaden. Uitsekende service in het hele hotel.Werkelijk niks op aan te merken. Het buffet is zeer uitgebreid, voor iedereen wel wat. De animatie is super.Iedere avond wel een goede show. Wel echt gericht op Engelsen, Zweden en Russen. Vreemd dat er zo weinig Nederlanders zijn.

Het hotel ligt wel wat van het centrum af, maar voor 8 euro wordt je door een taxi midden in Aya Napa afgezet. Er staat trouwens het hele jaar door een kermis in Aya Napa.Hartstikke leuk voor kinderen en goedkoop.

Wij willen hier graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Andreas Antoniou Resort General Manager, Guest Relations Manager, 10-6-2018

Thank you very much for your feedback it is much appreciated!

superhotel

b.klemans
15-6-2011

Een hotel waar ik geen negatief woord over kan zeggen alles was perfect. Goed van eten en drinken, superanimatie, mooie en zuivere kamers, ontzettend vriendelijk personeel. mooie zwembaden, zwembaden speciaal voor kinderen en zwembaden waar geen kinderen in mochten, dus je kunt relaxt aan het zwembad liggen. Heel mooi en groot binnenzwembad. en een zwembad waar je in de stroming in een zwemband doorheen kunt drijven. Je hoeft je drankjes niet zelf te halen aan de bar want er wordt heel de dag geserveerd. Het strand was ook niet zo ver makkelijk te voet te doen, het centrum was ongveer 3 a 4km ver maar met de bus kon je voor 1 euro naar het centrum, je kunt ook een dagkaart voor de bus kopen voor 2 euro dan kun je heel de dag met de bus reizen. Voor mij is dit hotel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Thu May 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Andreas Antoniou Resort General Manager, Guest Relations Manager, 10-6-2018

We are very glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon to enjoy our new Resort and Facilities

zeer mooi hotel

Demonnijntje
31-8-2009

Kamer was klein maar ok, het was een last minute aanbieding dus daar valt niets over te zeggen. Eten was gevarieerd, iedere avond een thema buffet (italiaans, chinees, cyprus etc) Foto's van de website van het hotel komen komen overeen met hoe het in het echt is. Enige min puntjes: - er was maar 1 stopcontact in de kamer, bedden waren hard, maar daar went men aan. Hotel ligt 3 km van Ayia Napa. Geweldige aanraders om te gaan stappen: Bedrock in (flintstone thema, Heaven Rock garden, hard rock tuin). Vaste afgesproken taxiprijzen met hotel. 9 euro per rit van hotel naar Ayia Napa. Bekijk ook de foto's. Oh ja, de straten hebben bijna geen namen dus navigatie is niet echt een optie (maar een knies oor die daar op let, haha). Omdat mijn vriend tijdens de vakantie jarig was, kregen we van het hotelmanagement een fles champagne en een uitnodiging voor een management borrel samen met andere gasten.

Onderdeel van de Kanikahotels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic Lagoon Resort in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.