De winnaars van de beste accommodaties van 2018 zijn donderdagavond 10 januari bekendgemaakt tijdens de Zoover Awards uitreiking in de Jaarbeurs in Utrecht. In totaal hebben meer dan 25.000 accommodatiehouders in acht verschillende accommodatietypen gestreden om de felbegeerde prijs. We presenteren nu de beste accommodaties van Nederland in verschillende groottes. Benieuwd naar de winnaars? Lees snel verder!

Felbegeerde publieksprijs

De prijs is een erkenning van jullie, de vakantiegangers die in 2018 een review schreven op Zoover.nl. Afgelopen jaar zijn er bijna 250.000 reviews geschreven. Met een review help je niet alleen accommodaties aan een Zoover Award, maar help je ook andere vakantiegangers bij het vinden van de ideale vakantie. Voor een eerlijke strijd worden accommodaties opgedeeld verschillende groottes: klein, middel, groot. Benieuwd naar meer informatie hierover, lees dan hier verder.

De beste accommodaties van Nederland

Zoover Award Platinum voor beste regionale accommodatie

In alle provincies én de Waddeneilanden hebben de best scorende accommodaties een Zoover Award Platinum ontvangen. Met het hoogste beoordelingscijfer van alle accommodaties is De Koog aan Zee op Texel de grote winnaar van de avond. We lezen dan ook alleen maar lovende reviews en vakantieganger Monika schrijft: ‘We komen al vanaf het begin bij deze b&b en hun sterke kracht is dat het vanaf het begin ook top is. Constante kwaliteit en steeds weer iets extra’s. Ook goed luisteren naar de gast en daarop inspringen.’

Gouden en Zilveren Zoover Awards

Kreeg jouw favoriete vakantieadres geen Gouden Zoover Award? Misschien is deze wel beloond met een Zilveren Award. Alle accommodaties die een 9 of hoger scoren ontvingen een Gouden Zoover Award. De winnende accommodaties met een gemiddeld cijfer tussen 8 en 8,9 hebben tijdens de feestelijke uitreiking een Zilveren Zoover Award in ontvangst genomen.

Benieuwd naar de beste accommodaties van Nederland? Bekijk hier de lijst

Wij feliciteren alle winnaars van de Zoover Awards!

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Salzburgerland in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie