Horrorverhalen over vliegen met kinderen

Redactie - 14 december 2018

Horrorverhalen over vliegen met kinderen

Redactie - 14 december 2018

Vliegvakantie? Yes, please! Maar een lange vlucht is voor ouders van jonge kinderen niet altijd een pretje. Je wilt niet die vader of moeder zijn op rij vijftien met dat kind dat het drie uur lang uitkrijst. Is je kleintje een beetje onrustig tijdens een vlucht? Hebben we allemaal weleens last van. Ook volwassenen. En, wees gerust; het kan een stuk erger! Zoals een van de volgende ervaringen over kots en griezelige dametjes.

Beeld: Pixabay | aditomo68.

Zes uur ondergekotst

Mike vloog alleen met zijn zoontje. Een vroege vlucht, dus ontbijten deden ze op het vliegveld. Met sinaasappelsap, die het zoontje van Mike in een teug achterover klokte. Binnen tien minuten, net voor boarden, spuugde hij alle sinaasappelsap net zo hard terug op het tapijt van de terminal. En het werd alleen maar erger. Mike: ‘Kort na het vertrek werd mijn schoot ineens warm en mijn spijkerbroek kletsnat. Ik zat onder het braaksel en we moesten nog zes uur vliegen. Een stewardess merkte dat ik alleen met mijn zoon vloog en me kwam helpen opruimen. Ze moet een moeder zijn geweest. Ik ben haar nog steeds dankbaar.’

Beeld: Pixabay | PublicDomainPictures.

Gestolen baby

Jenna en haar man gingen met hun baby op familiebezoek. Ze vonden zo’n eerste keer vliegen reuze spannend, en waren dan ook enorm opgelucht toen ze naast een dame van middelbare leeftijd kwamen te zitten die op slag verliefd was op hun dochter. Jenna: ‘De vrouw vroeg de naam van ons kind en bood aan haar vast te houden als we een break nodig hadden nodig hadden. Lief, maar thanks but no thanks.’ Terwijl ze chips zat te eten, streelde de dame met haar chipshanden de wang van het kindje. Mams Jenna wilde er wat van zeggen, maar bedacht zich dat ze nog zeven uur naast de dame te gaan had en wilde niet dat het ongemakkelijk zou worden. Maar dat werd het wel!

‘De wieg arriveerde en we probeerden onze baby in slaap te wiegen, maar ze bleef wakker worden. ‘Leg haar maar in mijn schoot’ zei de dame terwijl ze het kussentje op haar benen legde. We bedankten haar vriendelijk. Een paar uur later stond ik onze dochter te wiegen in het gangpad. Iemand kwam achter me staan ​​en pakte de baby. In de veronderstelling dat het mijn man was, overhandigde ik haar instinctief. Help! Het was onze buurvrouw. Ze nam de benen met de baby en ik liep haar achterna door het vliegtuiggangpad. Gelukkig begon onze dochter meteen te schreeuwen. ‘Ze houdt niet van vreemden’, zei ik verontschuldigend.’

Iedereen in het vliegtuig keek liefdevol toe, vertelt Jenna. Waarschijnlijk dachten ze dat oma heel lief probeerde om mams te helpen met de baby, maar Jenna wilde het liefst schreeuwen dat de vrouw haar baby had gestolen! In plaats daarvan nam ze rustig plaats in haar stoel met het huilende kindje.

Beeld: Wikimedia Commons | Kcdtsg.

Vingerverven met poep

Toen de dochter van Dave 18 maanden was, namen ze haar mee op vliegvakantie. Op aanraden van de kinderarts gaven ze haar een licht kalmerend middel, maar dat had het tegenovergestelde effect. Ze rende door de gangpaden op en neer, irriteerde iedereen op de vlucht en poepte dwars door haar outfit. Dave: ‘In het vliegtuigtoilet probeerde ik haar te verschonen, maar terwijl ik worstelde met de luier in de kleine ruimte, besloot mijn dochter de muren met haar eigen uitwerpselen te beschilderen.’

Een hand vol

Katie had een traumatische ervaring tijdens haar vliegvakantie die haar wél een gratis vlucht opleverde. Katie: ‘Ik rook het al toen we aan boord gingen, maar probeerde het uit mijn hoofd te zetten. Maar de geur werd steeds ondraaglijker. De geur van poep was overal om me heen. In eerste instantie dacht ik dat ik misschien in een drol was gestapt. Maar toen reikte ik onder mijn stoel en greep ik zo in een vieze luier die daar was achtergelaten door de vorige passagier.’ Met haar hele hand! De stewardessen waren gelukkig behulpzaam en hielpen Katie haar hand schoonmaken met mini-flesjes wodka. En, Katie kreeg een voucher voor een nieuwe vlucht.

Waar zou jij met een gratis vlucht naartoe gaan? Een retourtje Kaapverdische Eilanden klinkt ons goed in de oren! Zie jij jezelf ook al zitten bij Hotel Riu Palace Cabo Verde of Hotel Melia Llana Beach Resort & Spa?

Heb jij weleens zoiets meegemaakt? Laat het ons weten in een reactie.

Bron verhalen: thepointsguy.com.