Heb je na het lezen van een mooie review of blog soms meteen zin om een vakantie te boeken? Dan hebben we goed nieuws! Vanaf nu kun je namelijk ook pakketreizen boeken bij Zoover. Dit om jou nóg beter van dienst te kunnen zijn bij het vormgeven van je vakantie. Hoe het werkt en wat je van ons kunt verwachten? We vertellen je er alles over in dit artikel!

vakantie boeken bij Zoover

Vakantie boeken bij Zoover!

Zin in een onbezorgde zonvakantie? Vanaf nu is het mogelijk om op Zoover.nl een reis te boeken naar Griekenland, Kaapverdië, Mallorca, de Canarische Eilanden en ABC-eilanden. Inmiddels telt het reisplatform meer dan 3,5 miljoen reviews en een beschrijving van maar liefst 400.000 accommodaties. We merkten dat jullie naast het speuren naar informatie én het opdoen van inspiratie ook steeds vaker daadwerkelijk een vakantie wilden boeken. Om die reden bouwt Zoover de activiteiten uit om vakantiegangers nog beter van dienst te kunnen zijn. De zoektocht naar een vakantie wordt zo nóg leuker en makkelijker!

Wat betekent dit voor de Zoover bezoeker?

Deze verandering houdt in dat je naast onafhankelijke beoordelingen van andere vakantiegangers ook informatie over prijzen en beschikbaarheid bij een accommodatie te zien krijgt. Dan heb je dus meteen een goede prijsindicatie te pakken! Marcel Veenhuizen, Head of Commerce bij Zoover, legt uit wat de meerwaarde hiervan is voor de vakantieganger: ‘Pakketreizen vergelijken is door alle combinaties van vluchten en transfers vrij complex geworden. De een wil misschien prettige vliegtijden, terwijl de ander voor de meest voordelige optie wil gaan. Wij maken dit eenvoudiger door alle relevante informatie overzichtelijk en op één platform aan te bieden.’

vakantie boeken bij Zoover

Aanbod wordt in 2020 uitgebreid

De uitrol gaat gefaseerd van start en begint met populaire accommodaties in Griekenland, Kaapverdië, Mallorca, de Canarische Eilanden en ABC-eilanden. Zo kun je pakketreizen van onder andere TUI, FTI, Pelikaan en Floow Travel vergelijken. Komende maanden wordt het aanbod van andere touroperators toegevoegd en in de zomer van 2020 zullen alle populaire bestemmingen als pakketreis bij Zoover worden aangeboden.

Zoover reviews blijven grote kracht

Bezoekers van Zoover hoeven overgens niet bang te zijn dat de koers van het reisplatform radicaal verandert. Marcel Veenhuizen van Zoover: ‘We zijn een van de grootste reissites van Nederland en onze onafhankelijke reviews zijn onze kracht. Dat blijft ook zo. Met deze stap spelen we in op de wens van de consument om ook prijzen te kunnen vergelijken en direct te kunnen boeken. Doordat we een écht beeld geven van accommodaties en bestemmingen, hebben vakantiegangers zekerheid en weten ze waar ze terecht komen.’

Inspiratietips van de Zoover redactie

Ben je benieuwd naar de veranderingen op de website? Het huidige aanbod pakketreizen bevat al talloze pareltjes op paradijselijke zonbestemmingen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Hotel Tamarijn Aruba? Of Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort op buureiland Curaçao? Reviewer Ariël: ‘Mooi verzorgd en groen resort.’

Liever de zon in Europa opzoeken? Appartement Polydefkis op Santorini en het prachtig gelegen Hotel Louis Corcyra Beach & Gardens zijn absolute aanraders. Spanje liefhebbers installeren zich op een strandbedje bij Hotel Barceló Castillo Beach Resort of checken in bij Hotel Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Ben je op zoek naar een écht bijzondere bestemming? Neem dan eens een kijkje bij het luxueuze Aparthotel Ca’ Nicola op de Kaapverdische Eilanden.

Je vakantie boeken bij Zoover

Heeft de accommodatie van je voorkeur positieve reviews? Check. Zien de foto’s er wervend uit? Check. Dan kun je vanaf nu dus óók meteen zien tegen welke prijs je droomvakantie beschikbaar is. Wat wordt jouw volgende vakantiebestemming? Zoover wenst je in ieder geval veel inspiratie toe!

Uitgelichte berichten

Robin