Ben je op stedentrip en wil je een taxi of Uber bestellen? Na deze verhalen denk je er nog een keertje over na. Gruwel mee met deze horror ervaringen… Aan het eind van de rit zei de taxichauffeur, dat hij nu lekker wist waar mijn huis was.’ Bij Zoover zijn we gewaarschuwd.

Rare uitspraken van taxichauffeurs

Katherine Haché: ‘Met een paar vrienden pakten we een taxi van Kingston, Ontario naar Henrietta, New York. De rit verliep vlekkeloos. Maar bij het aangeven van de bagage zei de chauffeur: Ik ben blij dat ik zo over de staatsgrens kon rijden. Ik heb namelijk net een tijdje in de gevangenis gezeten voor het beledigen van een politieagent, toen ik dronken achter het stuur zat.’

Tua Tara: ‘De taxichauffeur was de hele tijd met me aan het flirten. Aan het eind van de rit zei hij, dat hij nu lekker wist waar mijn huis was. En dat hij me later op zou komen zoeken.’

Super scary

Laurab86: ‘Na een avondje uit in San Francisco namen we de taxi terug naar het hotel. De chauffeur praatte de hele rit over seriemoordenaars, inclusief de meest gruwelijke details. Hij zei ook dat de meeste seriemoordenaars Wayne heten. En dat als hij een zoon zou krijgen, hij die ook Wayne zou noemen. Wij zeiden helemaal niets en raakten er steeds meer van overtuigd dat we deze rit niet zouden overleven. Het liep gelukkig goed af, maar we konden niet snel genoeg uit de taxi stappen, toen we bij het hotel waren.’

JoDa: ‘In de taxi belde ik een vriend om te vragen of hij samen pizza wilde eten. De chauffeur hoorde dit en stelde voor om samen uit eten te gaan. Ik sloeg het aanbod beleefd af, maar hij bleef erover doorgaan. Hij nam zelfs de afslag naar zijn favoriete restaurant. Zodra we bij een rood stoplicht stonden, sprong ik snel uit de wagen. De chauffeur wilde de kofferbak niet opendoen. Uiteindelijk heb ik zelfs de politie moeten bellen om mijn bagage terug te krijgen.’

Vreemder wordt het niet

Leaa4cdd54eb8: ‘Om vier uur ‘s nachts in Londen wilde ik een taxi naar huis pakken. De rit kostte vijftien pond, maar ik had niet genoeg geld bij me. De chauffeur stelde voor – met zijn hand op zijn kruis – dat ik hem ook op een andere manier zou kunnen betalen. Mijn reactie: Oké, ik ga lopen!’

DilMateus Pinto: ‘Mijn vriendin, haar broer en ik praatten in de taxi met de chauffeur over passagiers die zich onbehoorlijk gedragen. De chauffeur vertelde een bijzonder verhaal: Een tijd geleden moest iemand overgeven in mijn taxi. Hij wilde niet betalen voor de schoonmaakkosten. Dus ik pakte mijn geweer en richtte het op hem. Hij was doodsbang en gaf me al zijn geld! De rest van de rit zaten we doodsbang op de achterbank te hopen dat we niet beroofd zouden worden door de chauffeur.’

Dan maar liever lopen

Torsl965: ‘Op zaterdagnacht nam ik een taxi van Union Square naar Brooklyn. Dat kostte dertig dollar, die ik wilde betalen met mijn creditcard. De chauffeur liet me weten dat zijn creditcard machine het niet deed. Ik had geen cash bij me. De chauffeur dreigde eerst dat hij me terug zou brengen naar Union Square. Daarna sloot hij me op in de taxi, terwijl hij hard schreeuwde en me uitschold. Ik was zo bang dat ik moest huilen. Uiteindelijk belde ik het alarmnummer en pas toen liet de chauffeur me gaan.’

Mariav4be9be691: ‘We reden al een tijdje rond toen de chauffeur vroeg: Kun jij zien in welke straat we zijn? Ik zie niets zonder mijn bril op.’

Overnachtingstips van de redactie

Je weet nu, na het lezen van deze verhalen, wat je kunt doen als de taxichauffeur buiten zijn boekje gaat. Heb je dus zin om op stedentrip te gaan? Kijk dan eens naar deze accommodaties.

Hotel Riu Plaza New York                     Minos

Samara                                                       Helios

Osiris Ibiza                                                Drim

Bron: www.buzzfeed.com

Hoe ziet jouw perfecte actieve vakantie eruit? Doe mee en maak kans op een actieve vakantie t.w.v. €1.500! Mede mogelijk gemaakt door Kras

Uitgelichte berichten

Fleur