In januari 2018 vinden de Zoover Awards voor accommodaties weer plaats. Dan ontvangen de populairste campings, hotels, bed & breakfasts en andere accommodaties op Zoover een felbegeerde Zoover Award.

Heel 2017 kun je jouw favoriete accommodatie aan zo’n Award helpen door een review achter te laten op Zoover.

Zoover Awards winnaars 2016

De Zoover Awards

Alle accommodaties die op Zoover staan maken kans op een Gouden of Oranje Zoover Award. In totaal zijn er per land negen categorieën waarin we elk één Gouden Zoover Award weggeven. Hiervoor heeft een accommodatie over heel 2017 gemiddeld een 9 en een minimaal aantal reviews nodig: 30 voor een kleine en 50 voor een grote accommodatie.

Hieronder zie je alle categorieën.

Goud en Oranje

Er valt ook een Gouden Zoover Award per Nederlandse regio te winnen. Dit zijn de twaalf provincies + Waddeneilanden.

Geen Gouden Award gewonnen? Dan maak je ook nog kans op een Oranje Zoover Award. Die is voor alle accommodaties die in 2017 met het minimale aantal reviews alsnog een gemiddelde score van 8 hebben gekregen.

Meer info over de verschillende Awards en hoeveel reviews een accommodatie daarvoor nodig heeft vind je hier. Daar kun je als accommodatie ook het Zoover promopakket downloaden.

Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op weekendjes weg, een reischeque t.w.v. €400,-, koffers en nog veel meer.

Chris

Redacteur