Dat goed getimede bommetje in het zwembad, die leuke markt aan de Spaanse Costa of dat romantische Franse dorpje. Heb jij dit jaar ook een mooie, leuke of grappige vakantiefoto gemaakt? Dan kun je ‘m nu insturen voor de Zoover Vakantiefoto van het Jaar 2017.

Upload jouw foto hieronder of direct via de Zoover Vakantiefoto-app. Succes!

Elke week een nieuw thema

De komende vier weken kun je jouw vakantiefoto uploaden via onze Zoover Vakantiefoto-app. Hieronder staan de vier thema’s die we elke week uitlichten.

• 7 t/m 13 augustus: écht zomer –> Een vakantiefoto die jouw ultieme zomermoment laat zien!
  • 14 t/m 20 augustus: to do -> Wat heb jij op vakantie gedaan? Laat dat gave marktje, een fietstocht of dat mooie kasteel zien.
  • 21 t/m 27 augustus: actief -> Een bommetje in het zwembad, mountainbike tocht door de Alpen of andere activiteit.
  • 28 augustus t/m 3 september: natuur -> Dat mooie meer, die gave rots of dat prachtige bos.

Eerste weekwinnaar bekend

De weekwinnaar van het thema ‘écht zomer’ is bekend. Wij feliciteren Britt met haar zomerse foto uit de Portugese Algarve. Hiermee wint ze een Nikon COOLPIX A900 camera + Pixum voucher.

Benieuwd naar de rest van de ingestuurde vakantiefoto’s? Bekijk ze nu in de Vakantiefoto-app!

Maak kans op een splinternieuwe camera

Als je jouw foto upload maak je elke week kans op een splinternieuwe Nikon COOLPIX camera en jouw foto op een Pixum canvas. Je ontvangt na het uploaden van je foto sowieso een €5,- kortingscode voor je eigen Pixum Fotoboek.

Voor het thema ‘to do‘ maak je kans op de Nikon COOLPIX W100 t.w.v. €172,-. De perfecte camera voor op vakantie, want hij is waterdicht!

Nikon geeft je een paar tips om zo goed mogelijk een foto in het thema van deze week te maken. Je leest de tips hier!

De jury

Een jurylid van Zoover, Nikon en Pixum nemen elke week samen alle foto’s door om op woensdag de weekwinnaar bekend te maken. Deze krijgt via de mail bericht van Zoover. Niet gewonnen? Dan kun je natuurlijk gewoon nog meedoen met een ander thema!

Eerdere winnaars

Benieuwd wie er in voorgaande jaren hebben gewonnen? Hieronder zie je de winnaar van 2015 en de twee winnaars van vorig jaar.

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing

Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op weekendjes weg, een reischeque t.w.v. €400,-, koffers en nog veel meer.

Chris

Redacteur