Dat goed getimede bommetje in het zwembad, die leuke markt aan de Spaanse Costa of dat romantische Franse dorpje. Ook dit jaar waren we weer op zoek naar de Zoover Vakantiefoto van het Jaar 2017. Je eigen foto insturen is helaas niet meer mogelijk!

Alle weekwinnaars bekend

Alle weekwinnaars zijn inmiddels bekend en ontvangen binnenkort hun gewonnen Nikon COOLPIX camera en Pixum fotoboek of wanddecoratie voucher t.w.v. €51,-. Gefeliciteerd!

Winnaar thema ‘echt zomer’ – Britt uit Nieuwegein met haar geweldige strandfoto
Winnaar thema ‘actief’ – Britt uit Vlaardingen met haar foto boven Italië
Winnaar thema ‘to do’ – Leonie uit Tuil met haar actieve foto uit Canada
Winnaar thema ‘natuur’ – Maaike uit Rijpwetering met haar prachtige foto in de Mexicaanse natuur

Benieuwd naar alle de ingestuurde vakantiefoto’s? Bekijk ze nu in de Vakantiefoto-app!

Welke foto is jouw favoriet?

Natuurlijk zijn we ook benieuwd welke weekwinnaar foto jij de beste, mooiste of leukste vindt. Via onze Facebookpagina kon iedereen op zijn of haar favoriete foto van de vier weekwinnaars stemmen. Bekijk hier de uitslag!

Gefeliciteerd Leonie! Jouw kanofoto uit Canada kreeg de meeste stemmen. Daarmee ben jij de grote winnaar van de Zoover Vakantiefoto van 2017.

En wat kun je nou nog meer doen met je vakantiefoto’s? Pixum heeft een aantal handige tips voor je. Lees ze hier!

Eerdere winnaars

Benieuwd wie er in voorgaande jaren hebben gewonnen? Hieronder zie je de winnaar van 2015 en de twee winnaars van vorig jaar.

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing

Dagje erop uit, weekendje weg of voorschot op je volgende vakantie? Maak t/m zondag kans op €150,- vakantiegeld met jouw vakantie review.

Chris

Redacteur