Zin in een avondje of weekend weg in een gezellige bed & breakfast in Nederland? Goed nieuws: ons land barst van de superopties. Wij hebben 5 populaire bed & breakfasts voor je op rij gezet.

De Droomhoeve – Nunspeet

‘Ge-wel-dig’, zo omschrijft Nikki haar verblijf in de heerlijke bed & breakfast in het Gelderse Nunspeet: De Droomhoeve. De b&b staat midden in heel wat vierkante kilometers prachtige natuur. Van mooie heides tot grote zandvlaktes: als je van wandelen en rust houdt, is dit de plek voor jou! Nikki blijft er in ieder geval terugkomen: ‘De Droomhoeve is altijd een feestje om naartoe te gaan! Elke keer weer een hartelijk welkom!’

Dalauro – Eys

In het Limburgse Eys vinden we bed & breakfast Dalauro. Met een 9,6 en Zoover Award op zak is dit zeker een favoriet van de Zoover reviewers. Sibyne (een 10) noemt het een bijzondere b&b: ‘Bijzonder persoonlijke ontvangst, bijna overrompelend. Waar vind je nog zo een rustige plaats waar tijd is voor de gasten en geen vraag teveel is? Hebben echt genoten van het heerlijke ontbijt, de prachtige kamer en b&b. Kortom; super plaats voor een paar dagen onthaasten.’

Bed and Breakfast Het Vogelhuis – Leiden

Weekend weg in het mooie Zuid-Holland? Dan is bed & breakfast Het Vogelhuis in Leiden je perfecte uitvalsbasis. Deze Zoover Award-winnaar krijgt van jullie een fenomenale 9,8. Sylvia sliep er met 7 mensen tegelijk en daar speelden gastheer Jan prima op in: ‘Deze b&b overtreft vele anderen. Alles was uitstekend. Ze zorgden ervoor  dat we met zijn allen samen konden ontbijten bij hun in de woonkamer, super!’

Villa Oldenhoff – Abcoude

De bed & breakfast van Han en Suzanne ligt in het groene Abcoude, net buiten Amsterdam. Hier runnen ze al jaren het succesvolle Villa Oldenhoff. De accommodatie krijgt een 9,7 op Zoover en sleepte al meerdere Zoover Awards binnen. En ondanks dat de villa onder de rook van Amsterdam ligt, vind je hier toch alle rust.

Secret Garden – Apeldoorn

De razend populaire bed & breakfast Secret Garden staat in Apeldoorn. Jullie zijn vooral heel enthousiast over het uitgebreide en luxe ontbijt en de mooie rustige tuin. ‘Hartelijke ontvangst met zelfgemaakt taartje dat in de koelkast klaar stond en ook aan wijntje was gedacht!, schrijft Cato in zijn review. En dat is ook te zien aan de cijfers! Een mooie 9,8 voor Secret Garden. Gefeliciteerd!

Zin in meer vakantie-inspiratie? Volg Zoover ook op Instagram.

Uitgelichte berichten

Redactie