Sorteren

vakanties Veysonnaz

Reviews over Veysonnaz

Eerlijk ski-oord met prachtige pistes.

Sven van dongen
    22-3-2017

Zeer mooi en uitgebreid skigebied met veel variatie. Infrastructuur op sommige plaatsen verouderd. Appartementen zijn eerlijk geprijsd en goed van kwaliteit. Niet veel apres ski, maar dat vind ik een voordeel.

Geweldig!!

Nel
    19-2-2017

Prachtig skigebied, leuk voor volwassenen en kinderen. Veel verschillende pistes, een funpark en een kinderweide.

Ook met weinig sneeuw doen ze er alles aan zodat je toch kunt skieen!

Groots!

Xavier D.
    8-11-2015

Veysonnaz dorp zelf heeft weinig te bieden. Unieke plek is Magrappé hotel aan de voet van de pistes. Het ski-domein gaat over 400km pistes tot en met Verbier en omstreken. (4 Vallées). Je skiet er tot 3000m. hoogte via de Mont Fort. Nooit sneeuw tekort en quasi geen wachttijden door het uitgestrekt gebied. Een aanrader!

Echt wintersport plaatsje in een mooi gebied

Wilma
    8-3-2015

Hier moet je komen voor het skiën

Prachtig maar stil

w.
    4-8-2014

Veysonnaz is prachtig voor een week. Mooie omgeving. Neem een dikke portemonnee mee voor de liftjes en de dagelijkse boodschappen. Geen familiekaart met korting zoals in Oostenrijk. Mooie wandelingen en mountainbike routes. Sion is gezellig. Grand Dixence, Aletschgletsjer, Verbier dichtbij en leuk voor dagtochtjes. Het dorpje zelf was uitgestorven.

Tip: wees een echte Nederlander en neem een krat vol met boodschappen mee! (frisdrank, wijn, bier, beleg, pasta enz.)

Veysonnaz scoort een 7,3 uit 10, op basis van 77 reviews