Sorteren

Reviews over Veysonnaz

Ook leuk in de zomer!

Marianne
    2-8-2016

Mijn partner en ik verbleven samen met een bevriend koppel in appartement CZ013. Het is een net en zeer ruim appartement waar je gerust met nog meer personen in kan verblijven. De twee badkamers komen dan zeker van pas. Je hebt telkens wel op één van de twee balkons zon waar je heerlijk kan ontspannen. Het zicht op de vallei is bovendien prachtig!

Ook in de zomer valt hier veel te beleven: wandelen, mountainbiken, fietsen langs de wijngaarden,... Kortom een aanrader voor eenieder die tot rust wil komen in de bergen!

Mooie chalet

Rendering
    31-1-2016

Schitterend huis met prachtig uitzicht.

Ruime kamers, mist alleen een wasmachine, was er ook niet in de omgeving.

20 min rijden naar beneden naar de dichtstbijzijnde lidl.

Mooie omgeving en redelijk dichtbij een zwemmeer.

old school Zwitserland

mevrouw Gaebler
    24-1-2015

Prima / uitmuntende ski lessen kids in Nederlands. Dorp en pistes zijn sinds jaren 80 niet meer gemoderniseerd en dat is jammer

prima appartement.

mevrouw Schuurman
    23-1-2015

De skilocker onderaan de piste is erg klein voor zoveel personen

Prima appartement

Koper
    12-8-2014

Het appartement was netjes, en heel schoon bij aankomst. Bij aankomst op zondag hangt sleutel met wat informatie in kast. Volgende dag inchecken. Borg kon ook in euro's voldaan worden. Geld pinnen kan twee stappen vanaf receptie. Vervelend is de verplichte schoonmaakkosten, maar weet je van tevoren. Keukenuitrusting zeer compleet, ruim balkon met middagzon en prachtig uitzicht. Parkeerplaats in parkeergarage onder appartement. Omgeving is prachtig. We hebben het er prima naar ons zin gehad.

Veysonnaz scoort een 7,1 uit 10, op basis van 77 reviews