Veysonnaz

vakanties Veysonnaz

We hebben een aantal aanbieders voor Veysonnaz voor je op een rij gezet:

Reviews over Veysonnaz

• 9Marc, Annemarie en Daria05-03-2013

lekker rustig voor een relax vakantie

Veel wandelmogelijkheden vanuit het dorp zelf. In het dorp zelf weeinig te doen (zomer), maar daar kwamen we ook niet voor. Veysonnaz ligt wel hoog, maar met de auto ben je zo in Sion. Mooi uitzicht op het Rhonedal. Weinig keuze in restaurants (zomer). Service bij de receptie (V.I.P.) is ronduit slecht.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

juli 2012

• 9Gerrit Holtman18-03-2013

Schitterend gebied voor de echte skiliefhebber

Veysonnaz is een prachtig skigebied voor de beginnende, de gevorderde en de (zeer) ervaren skiër. Je kunt vanuit Veysonnaz richting Verbier skiën. Je kunt dan de Mont Fort, de Tortin en de Col de Gentianes bedwingen. Een must voor de echte liefhebbers. Mbt de apres skimogelijkheden: Als je na het skiën in een hossende kroeg wilt feestvieren dan kun je beter naar Oostenrijk gaan. Maar om gezellig een gluhwein of een biertje drinken te drinken daar kun je prima terecht in Veysonnaz. Het weer en de sneeuw is top. Ervaring leert beter dan in andere gebieden. De zon schijnt er meer. En de kwaliteit van de sneeuw is ook prima. Dat komt omdat het gebied hoog ligt. Dorp ligt op 1500 m en middel station op 2000 m

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 7Après ski
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

februari 2013

• 8leeuw104-08-2013

fantastisch

Adembenemend uitzicht, en heel gezellig

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2013

• 8Jan12-03-2007

Prima skigebied, maar men moet nu eindelijk gaan investeren in betere liften. Neem een voobeeld aan Verbier!

• 8Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

Gereisd met partner in maart 2007

• 6vives03-02-2011

petite station famiale

Y sommes allé en Janvier, entre potes, hors vacances scolaires. Destination familiale, moins chère que Verbier. Ambiance sordide dans le village, 2 bars sans intêrets, 1 boite glauque, sauf certains soirs. Peu de monde sur les pistes. Jonctions à ski avec le reste des 4 vallées par chemins et pioches, long et fastidieux ... surtour pour les surfeurs. Equipement en remontés mécanique, beaucoup de pioches et tire fesses. Conseillé pour famille et skieur moyen. Skieurs confirmés, allez voir ailleurs, sauf si pow récente car espace free ride conséquent !... Dans les environs, plusieurs stations thermales (Ovronnaz !), visite de Sion, visites caves vins blancs sympas mais chers +++, caves MORAND (célèbre Williamine, eau de vie de poire ++).

• 5Sfeer in stad
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 2TELEURGESTELDE FAMILIE.20-12-2010

VEEL TE DURE SKI PASSEN DAAR!!!!!!!

Veel te dure ski passen daar!!!! Niet als je de 4 dalen gebruikt maar wie doet dat??? Dus voer een pas in voor veysonnaz/thyon/les collens. Dat gebied daar ski je dus wie meer wilt moet dat dan maar betalen niet zo als het nu is dat wij voor de anderen moeten betalen. Zeer onvriendelijke bediening door de v.i.p. en in de supermarkt en bakker slager en boekwinkel waren netjes. Eens maar nooit meer.

• 1Sfeer in stad
    • 5Skigebied gevorderden
    • 1Skigebied beginners
    • 1Après ski

januari 2010

• 8Jolanda12-12-2013

Sneeuwzeker

Veel afwisseling en een groot skigebied. Als je niet van uitgebreide apres ski houd is dit een uitstekende plek

• 9Skigebied gevorderden
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 7nijkamp08-08-2007

Wij zijn in de zomer geweest. Gezellig plaatje, met enkele winkels en restaurant. Op 1 augustus altijd groot vuurwerk. tevens in de zomer braderie. goed uitgangspunt voor dagtochtjes en wandelroutes.

• 7Sfeer in stad

Gereisd in augustus 2007

• 8Xavier D.08-11-2015

Groots!

Veysonnaz dorp zelf heeft weinig te bieden. Unieke plek is Magrappé hotel aan de voet van de pistes. Het ski-domein gaat over 400km pistes tot en met Verbier en omstreken. (4 Vallées). Je skiet er tot 3000m. hoogte via de Mont Fort. Nooit sneeuw tekort en quasi geen wachttijden door het uitgestrekt gebied. Een aanrader!

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 6Après ski
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2015

• 10Heidi13-11-2012

superlocatie!

Mooi dorpje op 1350m met veel wandelmogelijkheden (langs de Bisses). Ook op minimale rijafstand zijn er nog veel meer mogelijkheden bv: Nendaz, La Grande Dixence (grootste stuwdam van Europa), Sion, Sierre, etc.

• 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2012