Wallis

1.857

vakantie Wallis

We hebben een aantal aanbieders voor Wallis voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Wallis

Heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

CH van de Pol,
    22-1-2019

We werden bij Champoussin Lodge erg gastvrij ontvangen door onze Nederlandse gastheer Joost. We hadden samen met vrienden een heerlijk appartement op de bovenste verdieping, van alle gemakken voorzien. De auto kon gratis in de ondergrondse parkeergarage (deze hebben we de hele week niet nodig gehad).

Het ontbijt was prima; heerlijk vers afgebakken brood en croissantjes, lekkere

jus d'orange, yoghurt, vleeswaren, kaas, zoet beleg, koffie, thee, etc.

Het driegangen-diner 's avonds was van bijzonder goede kwaliteit, met dank aan kok Martijn. Is er iets dat je niet lust, dan maakt hij iets anders voor je klaar. Echt top! Ook de bediening was erg vriendelijk.

Het skigebied is erg mooi en groot. Vanuit het hotel is skiën naar Avoriaz in Frankrijk prima te doen. De skipassen werden door Joost geregeld. In het gebied zijn nog wel een redelijk aantal sleepliften en verouderde stoeltjesliften, maar dat kun je wegstrepen tegen alle voordelen!

Gereisd met partner in januari 2019

Goed hotel, goed eten en toegewijd personeel

BenL,
    11-1-2019

Echt aan te raden.

Prima hotel; netjes en schoon - WiFi (boven en beneden), prima kamer met heerlijke stortdouche op bovenste verdieping, heerlijk en gevarieerd eten.

Eigenaar (Nederlands) en personeel doen meer dan hun best om het hun gasten steeds naar de zin te maken. "Je komt als gast binnen en gaat als vrienden weer weg" is hier echt van toepassing !

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Droomreis

Monique,
    1-12-2018

Wij bezochten het hotel dat in een prachtig skigebied lag in de zomermaanden. Wat een mooi gebied en wat een prachtige omgeving. Zo veel te beleven, zomerdag in de sneeuw lopen, vanuit Zwitserland via een aantal stoelliften naar Frankrijk. Prachtig hotel, goed eten en een Nederlandse gastheer die ons geweldig verzorgde. Prachtig wandelgebied kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, we hebben alweer voor 2018 geboekt

Bart Hermsen,
    26-11-2018

Fantastische ligging, dichtbij piste. Bijzonder goed eten, mooie kamers en een heerlijk zwembad. Wij hebben genoten, ook van de warme gastvrijheid.

Gereisd met vrienden in februari 2017

geweldig

peter holtkamp,
    30-9-2018

voor onze rust er geweest , super ligging en fantastisch huis .

Gereisd met partner in september 2018