Sorteren

ein toller Aufenthalt in einem tollen Hotel bei einer tollen Hoteliersfamilie

geweldig

peter holtkamp
    30-9-2018

voor onze rust er geweest , super ligging en fantastisch huis .

war alles tip top

Mary
    25-9-2018

essen war sehr gut, badewanne etwas hoch zum duschen

Prima camping

Verena
    25-9-2018

Leuke camping, er word goed schoon gemaakt. Aardig persooneel. alles gaat hier nog met de hand niks gaat hier digitaal. Wel jammer dat er weinnig te doen is maar kleine kinderen kunnen zichzelf meestal wel vermaken. Er is 1 groot veld , 1 zwembad , 1 speeltuin en een hang chill plek voor jongeren met een tafeltennis tafel en 2 picknickbanken overdekt. Eet geleegheid is er wel maar alleen tussen een bepaalde tijd, weinnig keus en heel duur.

V

Prima camping

Als je eens wil genieten, ga dan naar Hotel Etoile

Jozef en Dianne
    18-9-2018

Het wordt gerund door Rolf en Daniella en zijn als koppel al jaren gedreven om dit hotel aangenaam te maken voor hun gasten. Niks is teveel, vele wandelingen onder leiding van Rolf en uitstappen naar mooie plaatsen.

Wij zijn er voor het 25 ste jaar op rij geweest en het verveelt niet, in tegendeel wij zijn tevreden als we weer eens te plaatse zijn.

Mooie wandelingen, mooie natuur en mooie bergen waar je niet op uitgekeken raakt.

Wil je rust en genieten van de stilte, ga dan gerust eens naar Saas Fee en logeer in hotel Etoile, echt de moeite waard.