Zwitserland

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Mooie gelegen camping!

Dorien,
    12-2-2019

Zwitserland, een mooi schoon land! Prijzig valt reuze mee! De camping is netjes en erg mooi gelegen aan het meer, op loopafstand. Binnen een paar minuten met de auto in Interlaken. Ligt erg centraal.

De stacaravan gehuurd via touroperator (engels) zeer vriendelijk. De caravans liggen mooi dichtbij het meer (camping is in 2 delen en dit deel is wel het leukste deel omdat je dicht bij het meer ligt en niet de straat moet oversteken).

Helaas was onze stacaravan erg vies (zelf schoonmaak), ook waren de bedden erg slecht en met een flinke zere rug weer naar huis :-(.

Toch heeft de schoonheid van dit land onze harten gestolen. Wat is het een prachtig land met mooie mensen!! Een aanrader. Prijzig valt reuze mee. De Lidl zit dichtbij en deze zit qua prijs helemaal prima. Tuurlijk het is allemaal wat duurder of soms best prijzig maar daar krijg je ook zoveel moois voor terug. De omgeving is prachtig met mooie bergen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Echte aanrader, topligging. Omringd door bergen.

Tommie,
    6-2-2019

Prachtige omgeving. Plaatsen liggen erg mooi. Vanaf de camping loop je richting een (ski)liftje die je nog wat verder omhoog brengt. Hier kun je prachtig wandelen en heb je super mooi uitzicht. Vanaf de camping wordt je omringd door bergen. We hadden prachtig weer, in de avond koelt het wel snel af. Echte aanrader. Aardige mevrouw die de camping runt, er worden excursies verzorgd vanaf de camping. Onze kinderen van 7 en 8 hebben genoten. Ook van het klimbos dat naast de camping zit. Wij hadden een plaats niet al te ver van de receptie af. Dit gedeelte was echt een aanrader je stond echt een beetje in the middle of nowhere. Ze hebben ook echt plaatsen in het bos. Sanitair was helemaal in orde. Gewoon goed, niet luxe, maar helemaal tevreden mee. Dorpje op loopafstand, met een winkeltje en restaurant en barretje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima plek voor een vakantie in het mooie Saasdal.

G.T.H. Wijers,
    4-2-2019

Gastvrij pension waar je persoonlijk benaderd wordt.

Voor ons was het heel belangrijk dat er rekening werd gehouden met glutenvrij dieet.

De gast met coeliakie werd in de watten gelegd door de gastvrouw. Heel fijn om dit te ervaren.

Gereisd met partner in januari 2019

Goed hotel, goed eten en toegewijd personeel

BenL,
    11-1-2019

Echt aan te raden.

Prima hotel; netjes en schoon - WiFi (boven en beneden), prima kamer met heerlijke stortdouche op bovenste verdieping, heerlijk en gevarieerd eten.

Eigenaar (Nederlands) en personeel doen meer dan hun best om het hun gasten steeds naar de zin te maken. "Je komt als gast binnen en gaat als vrienden weer weg" is hier echt van toepassing !

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldig!

Lotte,
    12-10-2018

De sfeer was erg prettig. Eigenaren Tim en Renate zorgden ervoor dat iedereen zich thuis voelde. Onze tafelindeling met andere mensen was ontzettend geslaagd. Het eten was allemaal goed verzorgd en de kamer was netjes en had een eigen bad. Alle wandelingen werden goed uitgelegd en er werd met iedereen goed rekening gehouden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in oktober 2018