• 2.510

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Geweldig!

Lotte,
    12-10-2018

De sfeer was erg prettig. Eigenaren Tim en Renate zorgden ervoor dat iedereen zich thuis voelde. Onze tafelindeling met andere mensen was ontzettend geslaagd. Het eten was allemaal goed verzorgd en de kamer was netjes en had een eigen bad. Alle wandelingen werden goed uitgelegd en er werd met iedereen goed rekening gehouden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Zeker voor herhaling vatbaar

Henna,
    28-9-2018

Mooie ligging, ruime kamer, geweldige sfeer.

Heerlijk! Het eten, het personeel, de omgeving .

Trude,
    4-9-2018

Je moet sowieso van bergen en van wandelen houden.

super !

Dirk,
    1-9-2018

We werden vriendelijk onthaald door mevrouw Breuer. Ons verblijf was op alle vlakken uitstekend. Iedereen van het personeel was vriendelijk en bereidwillig. Alles werd netjes verzorgd. Een dikke pluim voor de kuisploeg, de kok en het keukenpersoneel. Er werd ook rekening gehouden met onze persoonlijke wensen. Het lunchpakket was voldoende en werd verzorgd samengesteld naar onze persoonlijke wensen. Het enige minpuntje was dat de ruimte om te pingpongen maar drie dagen op de veertien dagen vrij was. We kregen hiervoor echter wél 2 jetons voor 2 gratis beurten bij het gebruik van het bubbelbad.

Voor ons een camping met dé wauw-faktor!

Henk,
    1-9-2018

Wat een fantastische camping! Prachtig gelegen aan het Lago Maggiore met veel mooie staanplaatsen die ook ruim waren. Vanuit Tenero kun je alle kanten op naar prachtige plaatsen. Voor ons een camping met de wauw-faktor!