• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Saas Grund

Ik kom er al meer dan tien jaar en het blijft top

Lodewijk
    15-8-2018

In het dorp is niet zo veel te zien. Maar er zijn veel wandelpaden, daarvoor ga je naar de bergen. bij een verblijf van 7 dagen of meer krijg je in sommige hotels een burgerpass. Daar kan je alle kabelbanen ( behalve Metro alpine dat is toeslag ) en de bussen nemen in het Saasdal. Heel praktisch. De mooiste kabelbaan in Saas Grund is deze van hoog Saas. daar ga je eerst mee tot kreuzboden vervolgens tot hoog Saas meer 3100 meter hoog met prachtig zicht op heel de misschabelgroep je ziet er tientallen bergen van boven de 4000m. Met de bus aan de post kan je kiezen naar allmagell en het stuwmeer daar zijn prachtige wandelingen of Saas Fee daar zijn meerdere kabelbanen.

zeer goed openbaar vervoer,geen auto nodig

jan de jong
    25-6-2018

Vakantiepas verkrijgbaar..alles liften/kabelbanen gratis, behalve Metro Alpin/Saas Fee..mooi hoog wandel gebied met fantastische uitzichten op de hoogste bergen van Zwitserland, de 4543mtr hoge Dom

Als je van uitzichten houdt is dit een aanrader

M
    7-3-2018

pracht omgeving en er is door de reisleider nog veel meer moois in de omgeving getoond

Rob Kruijt
    3-3-2018

Prachtige omgeving gezellig hotel vriendelijke bediening perfecte chauffeur

Allemachtig prachtig.

F. Vermeer.
    2-3-2018

Alles was goed - prachtige reis - prima hotel- prima chauffeur ( Piet ) en een prachtig land.

Kortom prijs en kwaliteit was dik in orde.

Saas Grund scoort een 8,5 uit 10, op basis van 102 reviews