Saas Fee

Reviews over Saas Fee

Als je eens wil genieten, ga dan naar Hotel Etoile

Jozef en Dianne,
    18-9-2018

Het wordt gerund door Rolf en Daniella en zijn als koppel al jaren gedreven om dit hotel aangenaam te maken voor hun gasten. Niks is teveel, vele wandelingen onder leiding van Rolf en uitstappen naar mooie plaatsen.

Wij zijn er voor het 25 ste jaar op rij geweest en het verveelt niet, in tegendeel wij zijn tevreden als we weer eens te plaatse zijn.

Mooie wandelingen, mooie natuur en mooie bergen waar je niet op uitgekeken raakt.

Wil je rust en genieten van de stilte, ga dan gerust eens naar Saas Fee en logeer in hotel Etoile, echt de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2018

Warm en hartelijk, perfect

daniel en rita,
    2-9-2018

Familiehotel waar je als echte vriend behandeld wordt, lekker eten, nette kamers, warme ontvangst, niets negatiefs te melden...

Gereisd met partner in augustus 2018

Een echte aanrader!

Katrien,
    13-8-2018

Geweldig adres voor een vakantie in Saas-Fee. Park hotel is het voorbeeld van hoe een hotel moet zijn: alles net en in orde, lekker ontbijt en heerlijk diner, geweldige gastheer en -vrouw, altijd vriendelijk personeel (ook voor de kinderen) en dat alles tegen een correcte prijs. Kortom, je kan volop genieten van een ontspannende vakantie want de zorgen lossen zij voor je op. En als kers op taart ligt het hotel op een rustige locatie, midden in het centrum met een fantastisch uitzicht. Een topper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een niet te vergeten ervaring. (In positieve zin)

Fam. Veldman,
    4-8-2018

We zijn alleen maar positief, het was 22 jaar geleden dat we hier waren en wilden hier nogmaals logeren. Hadden we veel eerder moeten doen en gaan we zeker nog een keer doen. Goed verzorgd ontbijtbuffet, zeer hartelijke ontvangst, voortreffelijk vier gangen diner klaargemaakt door Patrick, to-do tips van Jutta, kortom; we hebben hier een fantastische tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Echt Zwitserland!

Marga,
    24-7-2018

de eigenaar is heel erg vriendelijk, het appartement is schoon en comfortabel, het uitzicht van ons balkon was adembenemend en de kaart voor de baantje is geweldig. Zo kun je zonder auto heel veel zien.

Wij gaan al jaren naar Zwitserland maar deze bestemming is ons zeer goed bevallen.

De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. En alles goed op loopafstand te doen.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018