Sorteren

Reviews over Raron

rustig natuur en cultuur snuiven

Patrick
    6-5-2016

Oud dorpje als je iets verder naar achteren doorloopt (begin zijn betonkolossen). Mooi oud kasteel/kerkje en mooie wandelpaden. Makkelijk om met de kabelbaan omhoog te gaan voor meer activiteiten.

Uitgaansleven is er in de zomer niet. Op de campings is er wel regelmatig live muziek. Ook de sfeer ontbreekt in de zomer. Het voorste gedeelte van het dorp is een soort spookstad. In het oude dorp is het wel gezellig, maar de zwitsers zijn iets gereserveerder dan we gewend zijn.

Leuk plaatsje

Irma
    6-6-2015
    Leuk om de kerken te bezichtigen. Verder niet veel te doen.

Prachtige omgeving!

Coby en Peter
    22-10-2014
    Mooie natuur en cultuur. Je kan er mooie wandelingen maken, er zijn fietsroutes, overal restaurantjes en prachtige bezienswaardigheden. Ook kun je met de auto mooie routes rijden. Kerkjes, bergen, watervallen, luxe zwembaden, lekker eten, met andere woorden tijd te kort, wij komen weer terug!!

wauw

isabel
    27-8-2014
    Prachtige omgeving.wel ruw...richting fiesch en zermat is het groener.prachtige bergen met sneeuw! Je moet er in nld niet aan denken maarna jaren oostenrijk is dit prachtig.snel richting italie via simplonpas.is dus goed te combineren met bv lsgo maggiore.dorp is erg schoon, mensen zijn onverstaanbaar maar wel erg vriendelijk.
Raron scoort een 7,2 uit 10, op basis van 36 reviews