We hebben een aantal aanbieders voor Raron voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Raron voor je op een rij gezet:

Reviews over Raron

rustig natuur en cultuur snuiven

Patrick
    6-5-2016

Oud dorpje als je iets verder naar achteren doorloopt (begin zijn betonkolossen). Mooi oud kasteel/kerkje en mooie wandelpaden. Makkelijk om met de kabelbaan omhoog te gaan voor meer activiteiten.

Uitgaansleven is er in de zomer niet. Op de campings is er wel regelmatig live muziek. Ook de sfeer ontbreekt in de zomer. Het voorste gedeelte van het dorp is een soort spookstad. In het oude dorp is het wel gezellig, maar de zwitsers zijn iets gereserveerder dan we gewend zijn.

Gereisd zakelijk in augustus 2015

Prachtige omgeving!

Coby en Peter
    22-10-2014

Mooie natuur en cultuur. Je kan er mooie wandelingen maken, er zijn fietsroutes, overal restaurantjes en prachtige bezienswaardigheden. Ook kun je met de auto mooie routes rijden. Kerkjes, bergen, watervallen, luxe zwembaden, lekker eten, met andere woorden tijd te kort, wij komen weer terug!!

Gereisd met partner in augustus 2014

wauw

isabel
    27-8-2014

Prachtige omgeving.wel ruw...richting fiesch en zermat is het groener.prachtige bergen met sneeuw! Je moet er in nld niet aan denken maarna jaren oostenrijk is dit prachtig.snel richting italie via simplonpas.is dus goed te combineren met bv lsgo maggiore.dorp is erg schoon, mensen zijn onverstaanbaar maar wel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuk dorpje

Linda_14
    27-12-2012

Raron is een leuk klein dorpje, smalle straatjes en een aantal winkeltjes. Boven op een berg is een kerkje waar je zo naartoe kan lopen. Het is geen grote stad, voor de boodschappen kun je beter naar Visp.

Gereisd met partner in januari 2012

Mooie omgeving

bels
    22-4-2012

Raron is eigenlijk opgesplitst in twee delen door de rivier. Dus als je het dorpje inrijdt dan doorrijden en via een kleine tunnel (Bij het station) en een smalle brug (niet met caravan!) kom je in de dorpskern. Het heeft iets knus. Vergeet niet de nieuwe en oude kerken te bezoeken en het museum. Lekker taartjes eten bij de bakker!

Gereisd alleenreizend in april 2012
Raron scoort een 7,3 uit 10, op basis van 36 reviews