Sorteren

Reviews over Raron

Mooie omgeving met gemiddelde camping

Rigtsje Hooghiemstra
    1-9-2018

In een caravan van reisorganisatie gezeten. Was prima, ze hebben echter geen TV. Mooie veranda en niet hutje mutje. Leuk niet verwarmd zwembad. Speeltuin voor kleinere kinderen. Animatie is prima tot 10 jaar. Er zitten een Lidl en Aldi in Visp.

Leuke uitstapjes:

-Niedergesteln is een ruïne met grot gratis

- unterbach leuke speeltuin onderaan de kabelbaan. Kabelbaan naar brandalp is gratis met campingkaart .

- saas fee is erg mooi

- Grubben is het turtmanntal erg mooi met meertje opzet einde

- stuwmeer lac de dixence

- dagje Italië in Domodossola, hier is ook een goedkope Lidl. Via de simplonpas een mooi route.

- Furkapass met onderweg een tussenstop in Ernen bij de Hangbrug.

- Aletsch gletsjer vanuit Betten / Bettmeralp. Helemaal bovenin een sneeuwterras en gratis museum.

- vrijdagmarkt in Sion.

Een fantastisch mooi plekje in Zwitserland

Melvin
    13-8-2018

De camping ligt zeer mooi gelegen in het Rhône dal. Vanuit vrijwel elke campeerplek fantastisch uitzicht op de indrukwekkende naastgelegen bergpartijen. De camping beschikt over een bijzonder mooi stukje park/natuur en ligt direct naast een tweetal kabelbanen, waardoor ook het bovenliggende gebied makkelijk bereikbaar is (rit naar boven kost slechts zo'n €5,-). Vanuit hier zijn verschillende wandelingen mogelijk welke ook door kleine kinderen goed te lopen zijn.

Beheerder van de camping / het restaurant erg vriendelijk. In contrast staat hiermee helaas het zo nu en dan voorkomende gedrag van een aantal andere medewerkers. Dit matched niet altijd met dit serene stukje Zwitserland. Een opfriscursus communiceren en vriendelijkheid zou hen (en uiteindelijk de camping) goed doen.

Camping zelf is goed verzorgd, heeft een prima restaurant en de sanitaire voorzieningen zijn altijd bijzonder schoon.

Prima

Daniëlle Jansen
    11-8-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad op deze camping. Sinds 2 maanden heeft deze camping een nieuwe eigenaar en wat doet deze zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken en het achterstallige onderhoud aan te pakken. Wij zijn zeer benieuwd hoe het hier over een aantal jaar is.

Gemoedelijke kindvriendelijke camping

Chantal
    17-8-2017

Hoewel de camping nog best groot is (stacaravans en vaste verblijven) kwam het op ons over als een overzichtelijke en vooral gemoedelijke camping. Wij zaten in het laantje direct achter het centrumpje van de camping en hadden dus een fantastisch uitzicht op de bergen. Sanitair is verouderd, maar erg schoon en het water was heerlijk warm. Het zwembad stelt niet veel voor, maar prima voor een verkoelende duik. De eetgelegenheid was niet bijzonder. Personeel van de camping was zeer vriendelijk en behulpzaam. Boodschappen kun je het best doen bij de Lidl in Visp. Saas Fee is echt de moeite waard om een dagje door te brengen. Wij sluiten niet uit dat we hier ooit nog eens terugkomen.

Leuke camping - voor herhaling vatbaar

Tonja
    4-8-2017

Camping gebruikt voor één nacht. Vriendelijke ontvangst De camping is netjes, klein zwembadje, winkeltje, speeltuintje en ping pong tafels.

Het sanitair is proper en voldoende, de douches hebben lekker warm water. De ligging is eigenlijk goed, kort bij visp, brig, zermatt, alletsch etc.,

Jammer dat de doorgaande weg naast de camping loopt. Je hebt er niet overmatig last van maar je hoort hem goed.

We houden deze zeker op ons lijstje voor nog eens een keertje één of meer nachtjes te staan.

Raron scoort een 7,3 uit 10, op basis van 36 reviews