Fiesch

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesch voor je op een rij gezet:

vakanties Fiesch

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesch voor je op een rij gezet:

Reviews over Fiesch

Zeer gastvrij, is hier perfect hoor.

G.H. Tijhuis,
    25-11-2018

In Hotel Schmitta overnacht inclusief ontbijt. Schmitta is een gezellig en knus familie hotel. Waar de klant zich meteen thuis voelt. De slaapkamer is zeer goed schoon, en de bedden liggen gewoon heel goed. Het onbijt is om door een ringetje te halen geld ook voor het diner. Je merkt bij de eigenaar dat er vol liefde en passie het hotel wordt gerund. Ga zo door, ik kom zekers weer terug.

Gereisd zakelijk in november 2018

Voor herhaling vatbaar.

Bernadette,
    30-8-2018

Prachtig uitzicht. Dichtbij dorpskern Fiesch met winkels, lift, trein, wandelroutes. Overdag op werkdagen hoor je het verkeer als je buiten zit. Overigens is het 's nachts stil buiten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische vakantie gehad!

Nelleke,
    14-8-2018

We hebben 2 heerlijke weken gehad in Mistelhof - Fiesch.

Het chalet was prachtig. Een heerlijk groot balkon met een schitterend uitzicht.

De locatie is heel centraal. Je kunt alle kanten op. Zermatt, Saas-Fee, Italie, maar ook de wandeltochten bij de Aletsch waren adembenemend.

Vanuit het chalet lopend naar het station van Fiesch en dan met de trein naar Morel. Tijdens ons verblijf kregen we nog goede tips van de eigenaar. O.a. wakeup – SUP- in Oberwald. Dat hebben we de laatste donderdag nog gedaan met z’n tienen. Hoop lol gehad.

Verder gemountaincard in Bellwald. Wat dat betreft is er in de laatste 15 jaar veel veranderd. Zeker ook voor tieners was er genoeg te doen. En uiteraard aan het eind van de dag nog een uurtje zwemmen.

We hopen zeker nog eens terug te komen in Mistelhof.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Chiara,
    14-8-2018

Een gezellig chalet op een mooie en rustige locatie. Prachtig uitzicht!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke week gehad met kinderen en kleinkind.

Conny van Deutekom,
    11-3-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad. Er was alles wat we nodig hadden. Onze kleinzoon heeft heerlijk door het hele huis kunnen kruipen. Iedereen heeft het in Fiesch naar het zin gehad. Het skigebied is ook erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018
Fiesch scoort een 8,9 uit 10, op basis van 60 reviews