Sorteren

Reviews over Fiesch

Anneke
    13-4-2018

Fiesch is een dorp in het kantonnWallis Wallis is het mooi weergebied van Zwitserland Het ligt danook tegen Italië aan waarbjebmetvdevautotrein in 20 min. bent

Fiesch biedt zowel zomer als winter ideale omstandigheden In de zomer kan meer in alle gradaties wandelen De grote Aletschgletscher is het belangrijke aantrekkingspunt met bovenop uitzicht op Eiger Mönch en Jungfrau Langs de Aletschgletscher wandelen is een fantastische wandeltocht Je komt dan langs de autovrije dorpen Bettmeralp en Riederalp .Beneden is ook heel veel te wandelen in en rondom Fiesch

Het Gomsdal achter Fiesch gelegen is ideaal om te wandelen BV's langs de Rotten dat het eerste Dell vd "jung" Rhône is? Men kan daar de vrijwel vlakke Rottenweg lopen of de Höhe Rottenweg lopen De laatste is wat meer klimmen en dalen

Er is verder een uitgebreid Feriëndorf met allerlei sportmogelijkheden en zwembad

Andere zwembaden in Reckingen (openlucht)en Brig(Welness)

Rustig dorp

Hans van der Werff
    22-1-2018

Rustige omgeving, fantastisch wandel gebed, goede pistes,

Belachelijk duur maar dat is heel Zwitserland

Aardig skigebied

Wouter
    4-3-2017

In vergelijking met Frankrijk en Oostenrijk is het rustig op de piste en zijn er korte wachtrijen. In Zwitserland zijn rustiger gebieden. Het skigebied is niet groot. In twee dagen hadden we het helemaal gezien. Het bestaat uit een kom met meerdere pistes bij Fiescheralp, een helling met meerdere pistes bij Bettmeralp en wat pistes bij Riederalp. Dat alles verbonden met glooiende verbindingspistes, waar je met een flinke snelheid juist door kunt skiën/boarden. Jammer dat de verbindingspistes langs de richel naast de Aletschgletsjer niet geopend waren. Prachtige uitzichten op de Aletschgletscher en het Jungfrau-massief, het Rhônedal met Brig en daar achter in de verte de Matterhorn.

Op de pistes is een gemoedelijke sfeer en houdt men netjes rekening met elkaar (er zijn uitzonderingen). En Zwitserland is schoon, ook het ruim beschikbare publiek sanitair.

Rustig dorp

Hans van der Werff
    9-2-2017

Rustig dorp, vriendelijke mensen, eten zoals overal in zwitserland

goed

Aardig dorp in prachtige omgeving.

AMG
    31-3-2015

Fiesch is een leuk dorp met wat restaurants, bars en supermarkt.

Het ligt in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen, mountainbiken en skiën.

Fiesch scoort een 8,2 uit 10, op basis van 59 reviews