Crans Montana

Reviews over Crans Montana

Goede faciliteiten

Hans van Daalen,
    25-6-2018

Mooi hotel, veel faciliteiten, prima ontbijt en erg lekker diner. Jammer zijn de te kleine bedden (terwijl wij niet abnormaal lang zijn, konden we niet rechtuit liggen). Dat de inrichting zeer gedateerd is, helpt ook niet mee. De service is prima en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldige omgeving en mooi gelegen chalet

Corine Lucken,
    14-8-2016

Een geweldige wandelvakantie gehad, goed eten en erg vriendelijke gast vrouw. Goede tips gekregen voor wandelingen in de omgeving. Super omgeving. Sommige onderdelen van het meubilair zijn wel aan vervanging toe, maar het is wel schoon. Prijs kwaliteit is in orde. Zeker aan te raden voor mensen die graag wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Wederom heerlijke week gehad, prachtige omgeving

Fam. kruit,
    26-7-2016

Gezellig chalet, zeer vriendelijke gastvrouw en ander personeel. Lekker gegeten, en weer genoten van alle goede zorgen.

De omgeving is zoooo mooi, zeer veel wandelingen te maken vanuit chalet. Wij waren met twee Jack Russels en ook voor hen waren de wandeling goed te doen. Wij hadden voor de tweede keer via touroperator geboekt (vorige keer in villar sur ollon), maar het was wederom een prachtweek!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig appartement in fantastisch skigebied!

Jules1993,
    1-7-2016

Het appartement is fantastisch gelegen aan de golfbaan inclusief sleeweide voor de kinderen. Met auto of skibus is het 5 minuten naar de gondel waarmee je een zeer ruim skigebied in kan gaan. Wij hebben een geweldige tijd gehad!

Gereisd met partner in december 2014

Goed hotel voor als je met een grotere groep reist

Jasper,
    7-2-2016

Hotel Valaisia is een ietwat gedateerd, maar goed onderhouden hotel. De kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, maar ze zijn schoon en in goede staat. De begane grond is deels gerenoveerd. De hotelbar met dansvloertje brengt je terug naar de jaren '70/'80 en dat kan heel gezellig zijn. In het restaurant serveert met goed eten en er is een mooie wijnkaart. Het personeel is vriendelijk en dat geldt zeker ook voor de eigenaren. De welness is heerlijk na een dag skiën. Groot pluspunt van het hotel is de ligging zo'n beetje naast de belangrijkste skilift van Montana. Naar het centrum van Montana is het een paar minuten lopen.

Gereisd met vrienden in maart 2015
Crans Montana scoort een 8,7 uit 10, op basis van 32 reviews