St. Moritz

We hebben een aantal aanbieders voor St. Moritz voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Moritz

• 9renaat waem07-06-2019

meer van dat

zowel zomer als winterkledij meenemen en thuis dagelijks je 10.000 stappen trainen . wie niet van pure natuur houd blijft beter in zijn vieze stad hier is alles mooi en zuiver de drie landen zwitserland italia en frankrijk hebben alles, verder hoef je niet te gaan zij die dat doen is zijn enkel uit om te pronken bij buren en vrienden europa heeft alles wat we nodig hebben geloof mij !!!!!!

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Elke23-04-2019

Prachtig

Prachtige streek en dankzij de meren, zowel mogelijkheid tot vlakke wandelingen en de meer pittige. Vooral wandeling naar gletsjer is een must. Al 2 jaar achter mekaar geweest en we gaan nu het 3e jaar en nog steeds hebben we niet alles gezien. Qua inkopen...het is er duur, maar een bezoekje aan het taxvrij stadje in Italië is altijd wel leuk (wel opletten met beperking op parfums en alcohol) . We gaan enkel tijdens zomer dus mijn score op ski kan niet geteld worden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Anita20-01-2014

Sprookjesachtig!

Zeer mooie bestemming echter duur. Vele luxe hotels en winkels. Skimogelijkheden zeer goed, vooral voor gevorderden. Rustig op de pistes, geen wachttijden bij de lift. Restaurants op de berg over het algemeen duur maar Chamanna en Lej da la Pêsch (beide in gebied Corviglia) redelijk geprijsd. Kortom: decadente bestemming maar ik vond het er super, voor herhaling vatbaar!

• 9Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Sandra12-09-2013

wandel paradijs

om mooie wandelingen te maken hoef je niet de bergen in te gaan, er zijn genoeg wandelpaden die goed aangeduid zijn, je hebt ook geen verrassing betreffende de afstand want je vind overal aanduidingen hoeveel minuten het stappen is naar de eindbestemming. prachtige natuur, alles proper en verzorgd. Ook met het openbaar vervoer is alles vlot bereikbaar. Voor herhaling vatbaar

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Koppel uit Vlaanderen12-09-2013

Natuur, cultuur en uitstappen naar Italië

Sankt-Moritz is een exlusieve bestemming. Heel rustig en toch mondaine. Wij hebben het bezocht via touroperator, ideal om met kinderen (jong of ado)het gebied te verkennen. Wandelingen en cultuur bij de vleet. Wel duur, maar met een paar uitstapjes naar Italië is dat snel gecompenseerd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Rik Mestdagh13-08-2013

Sankt - Moritz en omgeving zijn supermooi

Prima bestemming voor de aktieve en iets passievere natuurliefhebber door (voorlopig nog) gratis bergbanen en gratis bus en treinvervoer. De streek is zeker bij goed weer een parel in de bergen.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Linda01-03-2013

wat een luxe!

de PC Hoofd is er niks bij :)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10wim06-08-2012

HET BESTE VAN DE ALPEN

Dit is natuurlijk geen kunstmatig fuifdorp in de Alpen. Dus niets voor jonge gasten. Sankt Moritz is authentiek, prachtig aan een meer gelegen. Sankt Moritz is culinair hoogstaand, beschikt over prachtige hotels met schitterende uitzichten. Je kan er mooie wandelingen maken, naar bobslee gaan kijken, naar paardenrennen op sneeuw, polo op sneeuw, skiën, golf in de zomer, genieten, naar mooie winkels gaan...Er is zeker ook cultuur met optredens van operazangeressen etc. Maar alles is discreet en rustig. Dit alles heeft natuurlijk ook een prijskaartje en is dus niet geschikt voor jonge of gierige mensen die voor een prikje naar de alpen willen. Sankt Moritz is de top. Andere topskioorden zijn 2. Zermatt met een mooiere berg, maar dat is niet zo veelzijdig. 3. Gstaad is ook mooi, maar toch geen St Moritz. Dan 4. Saas-Fee en op 5. Davos en op 6. Crans. Kortom, Sankt Moritz is het mooiste wat er te vinden is in de bergen.

• 10Skigebied gevorderden
      • 4Stranden

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Artur22-07-2012

Super

Polecam. Polecam w szczególności zimą na narty

• 8Skigebied gevorderden
      • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2010

• 8anja14-07-2012

Prachtig mooi!

Hoewel de pistes niet echt voor beginners zijn; hier leren skien. Prachtige omgeving echter overgewaardeerd. De prijzen zijn te hoog voor hetgeen je krijgt.

• 8Sfeer in stad
      • 9Skigebied gevorderden