• Type accommodatie

Graubünden

Reviews over accommodaties in Graubünden

Een geweldige week.

Thea Roos, 13-1-2018
    Prima accomodatie met prachtige natuur en vriendelijke mensen.

Een geweldig en gastvrij familie hotel

Marleen, 7-1-2018
    Heerlijk gebied om te wandelen,

zeer ruime apartementen met prachtig uitzicht!!

Marion, 29-7-2017

Een goede service met mooie moderne schone grote apartementen!! Prachtig uitzicht vanaf groot balkon!

Zeer zeker aan te raden om hier heen te gaan!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller, Owner, 16-8-2017

Dear Mary

Hartelijk dank dat u de tijd om ons hotel te evalueren hebben genomen. We waren vooral blij uw complimenten over de netheid van de appartementen. Onze professionele schoonmaak team dankt u voor het.

Het loont echt om een appartement op de bovenste verdiepingen te boeken. Een onvergetelijk uitzicht vanaf de Black Horn Kirchturmspitz van St. John's Church in Davos dient plaats in onze panoramische appartementen.

Hopelijk tot ziens in het prachtige Davos!

Family Beatrice en Stephan Huber Müller

eigenaar

heerlijk voor de kinderen

Judith, 16-8-2016
    Mooie schone camping midden in de alpen. Daardoor koud (maar zeer helder) zwemwater en 's avonds fris. Op drukke dagen kan het tentenveld inderdaad erg vol zijn, maar mensen komen en gaan, weinig vaste gasten, waardoor het er een dag later ineens heel rustig kan zijn. Neem een goede zaklamp mee, 's nachts is de wc anders moeilijk te vinden. Voorzieningen zijn tiptop, personeel aardig. Zwitserland en dus ook deze camping zijn erg duur! In de omgeving is veel te doen, via camping krijg je gratis toegang tot o.a. Gotthard-Matterhorn trein, enkele Bergbahnen en overdekt zwembad in Sedrun. Op de camping is ook genoeg te doen (tafelvoetbal--tennis, springkussen, restaurant, woonkamer met spelletjes en tv, dammetjes bouwen in beekjes op de camping, goud zoeken in naastgelegen riviertje, vuurtje maken en natuurlijk de waterspeelplaats. Er is geen animatie. In het winkeltje is van alles te krijgen, er is ook een restaurant op de camping. In Disentis (25 min. lopen) zijn 3 supermarkten en voldoende restaurants.

Absoluut top!

Janneke, 4-5-2016

Het appartement en het "park" is hartstikke mooi en luxe afgewerkt. Alles is en wordt goed onderhouden. Je kunt vanuit elk appartement naar de ondergrondse parkeergarage met vanuit daar ook direct toegang tot zwembad, fitness, restaurant etc. Het zwembad is eenvoudig, apart kinderbadje met speelgoed, geen glijbanen o.i.d. Ook speeltuintje buiten is minimaal, maar prima voor even. De fitnessruimte is beperkt, maar prima voor een basic work-out.

Wij zijn hier in het tussen seizoen een week met twee kleine kinderen geweest. Ondanks de sneeuw en regen, gesloten liften, veel gesloten in de dorpjes (let dus goed op wanneer je boekt!) een fijne week gehad. We kunnen ons goed voorstellen dat je je hier tijdens het winter- of zomerseizoen niet hoeft te vervelen! De ("beperkte") voorzieningen op het park heb je tijdens het hoogseizoen ons inziens ook helemaal niet nodig, er is zoveel te doen en te zien in de omgeving!

Graubünden scoort een 8,1 uit 10, op basis van 368 reviews