vakanties Graubünden

Reviews over accommodaties in Graubünden

Geweldig!

Lotte,
    12-10-2018

De sfeer was erg prettig. Eigenaren Tim en Renate zorgden ervoor dat iedereen zich thuis voelde. Onze tafelindeling met andere mensen was ontzettend geslaagd. Het eten was allemaal goed verzorgd en de kamer was netjes en had een eigen bad. Alle wandelingen werden goed uitgelegd en er werd met iedereen goed rekening gehouden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Zeker voor herhaling vatbaar

Henna,
    28-9-2018

Mooie ligging, ruime kamer, geweldige sfeer.

Heerlijk! Het eten, het personeel, de omgeving .

Trude,
    4-9-2018

Je moet sowieso van bergen en van wandelen houden.

Prima hotel; echt aan te raden!

WHW,
    26-8-2018

Wij kijken met plezier terug op een verblijf van ruim 1 week halfpension in dit hotel, in een Superior kamer. Als ik iets negatiefs zou moeten vermelden, dan is het het verkeerslawaai. Het hotel ligt aan een drukke weg waar al het, ook het zware, verkeer naar Landquart en Tiefencastel langsrijdt. Aan de kant waar wij zaten kon je op het balkon geen normaal gesprek voeren (Touroperator heeft beloofd "rustig gelegen" te schrappen uit de folders). Verder niets dan lof. Prima eten: ok, geen haute cuisine, maar wie hier iets over te klagen heeft moet zich schamen. Handig om te weten: met drankjes wordt je geen pot uitgetrokken; dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Ruime, superschone kamer met een badkamer die, hoewel compact, ik thuis wel zou willen hebben. Het personeel is enorm vriendelijk, servicegericht en heel toegankelijk. Voor sommigen misschien handig om te weten, het hotel heeft een paar Nederlandse medewerkers.

Tot snel!!

Daniëlla en Dominique,
    23-8-2018

Super gastvrij,alles hygiënisch,zalige douches,handig dat er een keuken is waar gebruik van gemaakt kan worden,bushalte dichtbij,winkel tegen zeer redelijke (Zwitserse) prijzen,geen last van de andere gasten dus zalig stil. Alleen de voetgangersweg van de bushalte naar beneden zou wel iets verhard kunnen worden maar verder zijn wij verliefd op de camping en komen er zeker terug!!!