We hebben een aantal aanbieders voor Davos voor je op een rij gezet:

Reviews over Davos

Fantastissch

Olaf
    10-2-2019

Davos was wederom super dit keer , echter wanneer je in januari gaat houd aub rekening met de “ WEF “ dit is een zeer drukke week en ivm security en belangrijke mensen kom je Davos Niet in of zeer lastig uit te komen. Zoals gewoonlijk genieg vermaak in davos uitgaans gelegendheden en horeca. De echte aanrader is het “hard rock hotel davos”. En om je te genieten van de wintersport is “parsenn “ en de “jakobshorn” en nog veel andere mooie bergen om de wintersport te beoefenen en ook op de bergen is her heel gesellig met de nodige berg hutjes en cafes. De planning is om dit jaar nog een keer te gaan voor eind van dit seizoen nog om effe van de laatste sneeuw te genieten.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn relaxed skigebied tussen Davos en Klosters

TheoS uitZ
    11-2-2017

Mooie brede blauwe en enkele rode pistes. Lange route linksom (via Schiffer) of rechtsom (via Grubalp) naar Klosters. Jammer van 1 lange sleeplift langs Parsennhut om terug te komen. Zwarte dalpiste terug naar dorp kun je mijden door treintje terug te nemen. Jacobshorn is wat lastiger met schuinere pistes

Gereisd Met partner in januari 2017

Mooie omgeving

Jacobs
    18-10-2011

Het is aan te raden vanuit Davos met de Berninaexpress te reizen. Deze rijdt naar Tirano in Italië. Wij zijn dezelfde middag ook weer teruggereisd. Een geweldige ervaring deze reis met de panoramatrein.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een wintersportdorp waar veel meer is te beleven

Stijn
    6-2-2011

Davos is een geweldige wintersportbestemming als je ook niet-skiers in je gezelschap hebt. Het is een groot dorp met veel winkels en wandelmogelijkheden, ook in de winter. Voor skiers heb je een vrij groot skigebied met voldoende uitdaging en variatie voor een week. Nadeel is wel dat het gebied uit kleinere deelgebiedjes bestaat, waartussen je met de bus moet reizen. Het grootste deelgebied, Parssen is ook voor gevorderde skiers groot genoeg om een hele dag te blijven. De kleinere delen zijn vooral leuk voor beginners.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk skigebied!

Yosta
    14-8-2008

Als klein kind altijd in Davos geskied, de laatste 2 jaar weer terug geweest en het blijft een prachtig gebied! Mooie brede pistes, geen lange wacht tijden (alleen nog wel iets te veel sleepliftjes). Voor ons blijft het hiet heerlijk skien!

Gereisd Familie in augustus 2008
Davos scoort een 9,6 uit 10, op basis van 42 reviews