Sorteren

Reviews over Morschach

Schitterend

Niels
    20-2-2017
    omgeving is prachtig. Via paar haarspeldbochten vanuit Brunnen kom je in Morschach. Het dorpje stelt weinig voor buiten het vakantiepark. Het stadje Brunnen is wel mooi zo aan het meer. Leuke terrasjes en mooi loopje langs het meer. We gaan zeker nog een keer terug. Alleen jammer dat we een week lang regen hebben gehad. Tip. Regent het boven in Morschach, rijdt dan naar beneden (Brunnen), kans is groot dat het daar mooier weer is (lees: droog)

Prima plek

Nico van Schie
    1-9-2014
    Mooi gebied. Klein plaatsje. Mooie natuur. Dichtbij zit een groter plaatsje met supermarkt.

Een fantastische omgeving

Familieheus
    17-8-2014
    Prachtige omgeving voor winter en zomer

Prachtige omgeving

Fam Draaisma
    3-3-2014
    Uitzichten zijn fantastisch, mensen zijn super vriendelijk. Een prachtige plek.
Morschach scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews