Sorteren

Reviews over Morschach

Prachtig park!

FamilieSon
    31-7-2018

2 volwassen, 2 kinderen in 4 persoons appartement; ‘slaapbank’ in woonkamer is grote kast waar bed uitgeklapt kan worden; beddengoed riem je makkelijk vast; eenvoudig systeem; kost je nwlks tijd savonds. In zomer is appartement op benedenverdieping aan te raden; je hebt wat meer ruimte buiten. Behalve grote kartbaan, is ernaast ook een klein baantje voor de allerkleinsten (die v ons v 3 en 4 konden er prima in). Tegenover park (je kunt vanuit het park er met een bruggetje heenlopen) is een avonturenbos; prachtige uitkijkpunten naar het meer en de bergen; in het bos ‘hardloop’oefeningen. Onder in het gebouw vh zwembad enorm sportcomplex, oa squash. Nuttig om sportkleding mee te nemen. Wij zijn heel tevreden over het park. Zeker ook als zomerbestemming. Áls we dan iets ter verbetering zouden moeten zeggen; jammer van de iets drukkere weg waar je over moet als je v park nr zwembad wilt.

Mooi park met leuk zwembad in mooie omgeving.

Reisadviseur
    11-9-2016

De huisjes zijn prima in orde. Schoon, goede badkamer, ruim.

Ze doen van de buitenkant misschien wat minder gezellig aan omdat het appartementen zijn.

Heerlijke plek

Freek
    11-5-2016

Met camper hier gestaan, maar is ook voor tentjes goed te doen.

Schoon sanitair, binnenruimte voor als het regent, ook om te koken, was te drogen, etc.

Aardige eigenaren!

Fantastische omgeving

Niels
    25-8-2015

Het park is mooi en schoon. Met ze drieen in een 6-persoonshuisje gezeten. Ruim genoeg, Parkeergarage onder het gebouw. Het park zelf is ook leuk. Natuurlijk wel duur maar dat weet je in Zwitserland. De omgeving is echt prachtig. Brunnen is leuk plekje om rond te wandelen en met de gondel of treintje naar Stoos is ook een aanrader. We hadden wel pech met het weer, maar als je naar beneden ging (Brunnen) was het daar mooier weer.

Prima plek

Nico van Schie
    1-9-2014

Veel te doen. Mooie natuur. Mooi zwembad. Mooi appartement. Wij hadden 6pers.. Bedden waren prima. Geen kapotte lakens. Uitzicht prima op de bomen. Wifi werkt prima en is gratis. Als het mooi weer is heb je veel mogelijkheden. Is het slecht dan ben je elke dag zwemmen of in de regen lopen snel zat.

Morschach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews