vakanties Centraal Zwitserland

Reviews over accommodaties in Centraal Zwitserland

Mooie camping

Eline, 13-8-2017

Op de camping terecht gekomen omdat we een overnachting zochten op doorreis naar Italie. Geslapen in een soort trekkershut ( koelkast, kookplaat en servies aanwezig. De hussli was nieuw en we hadden geluk dat er geen caravan voor ons stond. Nu hadden we uitzicht op het meer. De hussli was top en we hebben er twee nachten geslapen. Twee grote twee persoons bedden. De hussli's staan vlak naast het sanitair en de afwasruimte.Handig omdat er geen water in de hussli is.

Het sanitair van de camping is top! Schoon, ruim, warm enz.

De extra dag in Zwitserland hebben we gebruikt om even door het dorp te lopen. We hadden een leuke wandeling en kwamen vlak bij het dorp nog een bij een grote waterval.

Vanaf het dorp kan er gevaren worden naar Luzern en met een tandradbaan naar de top van een berg. Beide activiteiten zijn niet goedkoop(helaas zoals alles in Zwitserland).

De camping heeft een zwembad met een prachtig uitzicht op het meer.

Er waren een paar Nederlanders.

Mooi hotel, nette en schone kamer.

Beltman, 7-8-2017

Het hotel ligt wel aan de straat, maar wij sliepen aan de achterkant. Geen last van gehad. Mooi hotel, goede service. Nette kamer, wij sliepen in een kamer beneden ( souterrain). Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Airco zou best fijn zijn, gezien de kamers met hout aangekleed zijn. Enige min punt.

Voor de rest goed ontbijt, niet overdreven veel,gewoon goed.

In het hotel gegeten, was best prijzig. Maar wel lekker en na een lange reis wel zo fijn!

Beste hotel ooit!

Ghislaine Kindts-De Bock, 5-8-2017
    Alles was goed: de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, proper tot en met, lekker ontbijt, lekker eten, ruime kamers. Kindvriendelijk, prachtig zwembad.

Fantastische omgeving

Niels, 25-8-2015
    Het park is mooi en schoon. Met ze drieen in een 6-persoonshuisje gezeten. Ruim genoeg, Parkeergarage onder het gebouw. Het park zelf is ook leuk. Natuurlijk wel duur maar dat weet je in Zwitserland. De omgeving is echt prachtig. Brunnen is leuk plekje om rond te wandelen en met de gondel of treintje naar Stoos is ook een aanrader. We hadden wel pech met het weer, maar als je naar beneden ging (Brunnen) was het daar mooier weer.
Centraal Zwitserland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 250 reviews