Sorteren

Reviews over accommodaties in Centraal Zwitserland

super verblijf

Sanne
    8-9-2018

super camping, vriendelijk en behulpzaamen eigenaren. Rustige camping met veel te dóen in de prachtige omgeving, zeker een aanrader. wij hebben hier 3 nachten verbleven op doorreis naar Italië. we komen zeker nog een keer terug.

Genoten

van den berg
    28-8-2018

Rustige camping op vijf minuten afstand van de autosnelweg waardoor het voor ons een perfecte doorreiscamping was. Genoeg plek, vriendelijk geholpen, alles nog super nieuw, schoon en fantastische sainitair. We zijn twee nachten gebleven om nog te kunnen mountainbiken. Duidelijke en mooie routes. Voor een vakantie van twee weken was het ons daar te rustig. Je moet jezelf wel echt vermaken, dat kan ik de mooie natuur. Een strandje ofzo ontbrak er voor ons.

Hele fijne doorreiscamping

Winny
    17-8-2018

Prima doorgangscamping. Vriendelijk personeel. Verse broodjes te bestellen . Deze zijn ‘s morgens vanaf 6.00 uur al af te halen, wat ideaal is als je vroeg weer verder wilt. Douches en wc’s zijn keurig en schoon. Afwasgelegenheid ook goed voor elkaar. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Van de “ luidruchtige” weg, hebben wij geen last gehad.

Prachtige camping aan een meer

Jolanda
    8-8-2018

Mooie schone camping. Veel Zwitsers en een animatie, maar daar waren wij ook niet naar op zoek. Prachtig zwembad, wordt wel ook door de omgeving gebruikt dus bij zonnig weer topdrukte. Wel groot grasveld erbij dus plek zat om te liggen. Sanitair erg schoon. Soms inderdaad druk bij de douche, maar als je de toilet gebouwen naast de receptie gebruikt heb je daar geen last van. Weinig Nederlanders. Broodjes zijn te bestellen bij de receptie, maar zijn erg duur. Aldi op 5 minuten afstand met de auto verkoopt ook verse broodjes voor een kwart van die prijs. Verder zijn de plekken niet groot, maar mijn ervaring is dat dit in Zwitserland en oostenrijk op de meeste campings zo is. Wij hebben hier alleen maar zonnig weer gehad en dan is het heerlijk bij het meer en het zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. In sarnen veel openbaar vervoer. Wij hebben geen last gehad van de trein of weg. Duur restaurant zelfbedieningsrestaurant op de camping.

Klasse!

Daan
    5-8-2018

Wij hebben hier overnacht op onze terugreis vanuit Elba. Heerlijk gegeten in het restaurant. Heerlijke bedden, schoon, geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Klasse! Gaan we zeker onthouden voor een volgende keer.