Sorteren

vakanties Centraal Zwitserland

Reviews over accommodaties in Centraal Zwitserland

Prachtige camping aan een meer

Jolanda
    8-8-2018

Mooie schone camping. Veel Zwitsers en een animatie, maar daar waren wij ook niet naar op zoek. Prachtig zwembad, wordt wel ook door de omgeving gebruikt dus bij zonnig weer topdrukte. Wel groot grasveld erbij dus plek zat om te liggen. Sanitair erg schoon. Soms inderdaad druk bij de douche, maar als je de toilet gebouwen naast de receptie gebruikt heb je daar geen last van. Weinig Nederlanders. Broodjes zijn te bestellen bij de receptie, maar zijn erg duur. Aldi op 5 minuten afstand met de auto verkoopt ook verse broodjes voor een kwart van die prijs. Verder zijn de plekken niet groot, maar mijn ervaring is dat dit in Zwitserland en oostenrijk op de meeste campings zo is. Wij hebben hier alleen maar zonnig weer gehad en dan is het heerlijk bij het meer en het zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. In sarnen veel openbaar vervoer. Wij hebben geen last gehad van de trein of weg. Duur restaurant zelfbedieningsrestaurant op de camping.

Heerlijk verblijf en prachtig uitzicht.

Marlies Cnossen
    19-10-2017

Het landschap van de Zwitserse Alpen is erg mooi. Met prachtige vergezichten tot ruige looppaden. Als kind kwamen wij vaak in het gebied in en rondom Luzern. De berg Rigi was altijd een vaste uitstap met de familie. Het hotel aan de voet van de berg is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Het eten is verrukkelijk, maar erg duur. In het dorp en het naastgelegen dorp zijn restaurants te vinden die een stuk goedkoper zijn. Een trip naar de berg Rigi mocht niet ontbreken. Het uitzicht vanaf de Rigi was wederom prachtig en ook de paden waren goed te belopen. Het enige verschil. Er zijn nu veel meer Aziaten die deze berg hebben ontdekt. Dit zorgt voor een enorme drukte op de twee bekende punten: Kulm en Kaltbad. Om deze drukte te ontsnappen is het aan te raden de langere wandelroutes te wandelen.

Makkelijk bereikbaar

Roy
    15-10-2017

Dit hotel ligt langs de snelweg ten noorden van Luzern, op ca. 15 min. afstand tot het centrum.

Bij de receptie zijn ze zeer vlot en vriendelijk. De kamer is ruim en heel netjes, precies zoals je mag verwachten bij een Holiday Inn. De badkamer is netjes en er valt niets op aan te merken.

Het ontbijt is vrij standaard, en daarmee goed. Internet op de kamer werkt goed.

Parkeren kan meteen voor de deur en is gratis.

Als je Luzern in gaat vanaf het hotel, is Parkhaus Altstadt een goede locatie om de auto neer te zetten - meteen bij de eerste afrit.

Mooi park met leuk zwembad in mooie omgeving.

Reisadviseur
    11-9-2016

De huisjes zijn prima in orde. Schoon, goede badkamer, ruim.

Ze doen van de buitenkant misschien wat minder gezellig aan omdat het appartementen zijn.