• Type accommodatie

Centraal Zwitserland

Reviews over accommodaties in Centraal Zwitserland

prima overnachtingscamping

Annet, 8-8-2017
    Het is idd. een duurdere overnachtingscamping.Maar ja dat weet je nou eenmaal als je door Zwitserland reist. Prachtig en schoon sanitair, zelfs een mogelijkheid om te koken of evt. dingen in te vriezen. Gratis gebruik. Nette en vriendelijke ontvangst bij de receptie,plaats wordt toegewezen. Strandbad gratis toegankelijk. Gezellige bar en eet gelegenheid. Supermarkt binnen loop afstand van de camping.

Mooi hotel, nette en schone kamer.

Beltman, 7-8-2017

Het hotel ligt wel aan de straat, maar wij sliepen aan de achterkant. Geen last van gehad. Mooi hotel, goede service. Nette kamer, wij sliepen in een kamer beneden ( souterrain). Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Airco zou best fijn zijn, gezien de kamers met hout aangekleed zijn. Enige min punt.

Voor de rest goed ontbijt, niet overdreven veel,gewoon goed.

In het hotel gegeten, was best prijzig. Maar wel lekker en na een lange reis wel zo fijn!

Beste hotel ooit!

Ghislaine Kindts-De Bock, 5-8-2017
    Alles was goed: de vriendelijkheid, de behulpzaamheid, proper tot en met, lekker ontbijt, lekker eten, ruime kamers. Kindvriendelijk, prachtig zwembad.

Fantastische omgeving

Niels, 25-8-2015
    Het park is mooi en schoon. Met ze drieen in een 6-persoonshuisje gezeten. Ruim genoeg, Parkeergarage onder het gebouw. Het park zelf is ook leuk. Natuurlijk wel duur maar dat weet je in Zwitserland. De omgeving is echt prachtig. Brunnen is leuk plekje om rond te wandelen en met de gondel of treintje naar Stoos is ook een aanrader. We hadden wel pech met het weer, maar als je naar beneden ging (Brunnen) was het daar mooier weer.
Centraal Zwitserland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 250 reviews