We hebben een aantal aanbieders voor Luzern voor je op een rij gezet:

vakanties Luzern

We hebben een aantal aanbieders voor Luzern voor je op een rij gezet:

Reviews over Luzern

goed gelegen t.o.v meer en centrum

Theo & Yvonne,
    9-10-2014

Ibis styles ligt op 5 minuten lopen van meer van Luzern en op 5 minuten van de Altstad, met alle bezienswaardige pleinen en de Kapelbrücke. Kamer niet al te groot maar wel zeer netjes, badkamer ook akkoord. Het ontbijtbuffet is een voldoende. Genoeg keus maar soms mag er iets sneller bijgevuld worden. Genoeg plek om te zitten. In de buurt kan men parkeren in City Parking. Personeel vriendelijk en behulpzaam. In de lobby kan men gratis internetten (wel beperkte tijd).

Gereisd met partner in augustus 2014

Gerenoveerde kamers zijn mooi

Maria,
    5-4-2013

Hotel Seeburg ligt buiten het centrum, aan het meer, gescheiden door een weg. Mooi hotel. Gerenoveerde standaard kamers zijn prima. Gezellig modern ingericht en compleet. Heel schoon. Gratis wifi in de kamer. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet. Voldoende gratis parkeerruimte op parkeerplaats van het hotel.

Voor Nederlandse begrippen zijn de kamerprijzen fors, maar voor Luzern is het een betaalbaar hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd zakelijk in april 2013

Prima uitvalbasis

Corina,
    15-10-2011

Het is een prima uitvalbasis voor een stedentrip zoals wij deden, dichtbij bezienswaardigheden, o.v., station, het mooie oude centrum. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamer was zeer schoon, het ontbijtbuffet was goed verzorgd. Er verblijven diverse soorten gasten, mensen op doorreis, zakenlieden en zoals wij voor een paar dagen, echt een aanrader, wij hadden de standaard kamer met 2 persoons bed en die was prima te doen zeker als je er alleen maar komt om te slapen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heerlijk!

Fam. Kroeske,
    3-8-2011

Waren op een doorreis naar Italie voor onze honeymoon, hier geslapen. Kregen gratis upgrade naar zolder, onwijs mooi! Een een glaasje champagne!! Vriendelijke eigenaren en super lekkere bedden! Ontbijt was super, in een kleine kamer, maar met verse koffie, vers zelfgebakken brood en verse kazen etc. Prima ligging en gratis parkeren vlakbij.

Gereisd met partner in mei 2011

Goede service, mooie locatie, kamers niet zo goed

Michel,
    29-7-2011

Een nacht overnacht in dit hotel, geboekt via TO. Er was keuze tussen het 'standard bereich' en het 'luxus bereich', waarbij het verschil zat in het hebben van een kamer in het al dan niet gerenoveerde deel van het hotel. Wij zaten in kamer 401 in het niet gerenoveerde deel, dat toch nog CHF 185,20 kostte, inclusief ontbijt en toeristenbelasting. Alles is schoon, alles is netjes, maar wel gedateerd. Kleurstelling is niet van deze tijd, voorzieningen als bidet, douche, wastafel e.d. ook niet. Bedden waren prima, aan alles leek gedacht, zelfs een ventilator. De kamers met zicht op het meer liggen ook aan vrij drukke weg -> enige geluidsoverlast met open raam. De check in was bijzonder vriendelijk, echt opvallend. Net zoals de check out overigens en de bediening in het restaurant tijdens het ontbijt. Hier kan men in NL nog echt een voorbeeld aan nemen. Het ontbijt was in buffetvorm en compleet, vers roerei (of een andere variant) werd op verzoek bereid. Goed dus, maar vrij duur.

Gereisd met partner in juli 2011
Luzern scoort een 8,7 uit 10, op basis van 42 reviews