Sorteren

vakanties Engelberg

Reviews over Engelberg

Mooie plaats, gezellig. Klein maar uitdagend skien

Marian
    10-1-2018

Het skigebied van Engelberg is niet groot maar heeft een paar uitdagende pistes. Er zijn veel bezoekers uit Aziatische landen die niet skien maar naar ruim 3000 meter gaan voor het fenomenale uitzicht.

Het centrum is klein en gezellig met goede restaurants en gezellige pubs. Mij beviel de minder groot opgezette apres ski (in veel oorden vaak zo gestroomlijnd om zoveel mogelijk drank te verkopen ), waar we aardige 'locals' leerden kennen. Zij kwamen ook naar een ' zaterdag-middag-apres-ski-rock-band' luisteren.

Prima voor met z'n tweeën

Peter R.
    26-2-2017

Mooi skigebied, prima pistes, liften etc. Verder is Zwitserland wel een stuk duurder dan Oostenrijk (qua alles, eigenlijk) en is er geen echte apres-ski in Engelberg. Dorp was vrij weinig te doen, sowieso. Niet tussen kerst en oud/nieuw 2014, in ieder geval (want toen waren we er, alleen kon ik die periode niet meer selecteren)

Leuk wintersportdorp

Liselore
    1-2-2016

Afgelopen januari hebben mijn man en ik een weekje geskied in Engelberg. Het is een leuk dorp met genoeg mogelijkheden. Begin januari lag er weinig sneeuw, waardoor er alleen boven, op rode en zwarte pistes, geskied kon worden, maar ik kan me voorstellen dat er bij voldoende sneeuw genoeg skimogelijkheden zijn voor iedereen. Ondanks de slechte sneeuwomstandigheden hebben wij ons prima vermaakt, in het dorp en op de gletsjer.

Aardige plaats maar niet bijzonder.

leodenarend
    26-2-2015

Voor de allerkleinste kinderen is er naast het dorp een vrij groot en professioneel sikterrein met veel voorzieningen waar ze het onder de knie kunnen krijgen.

Relaxte plaats in Zwitserland

moo
    5-3-2014

Het is hier elke keer weer top.

Engelberg scoort een 8 uit 10, op basis van 41 reviews