vakanties Engelberg

Reviews over Engelberg

Leuk voor één keer

Bremmer,
    11-4-2018

Leuke gemoedelijke camping. Wij stonden met onze caravan op een zeer klein plaatsje (tentplaats) dit was erg krap. Terwijl we vooraf de maat van de caravan en tent aan moesten geven.

Mooie omgeving. Mensen van de receptie waren erg vriendelijk. Enige grote nadeel. Je moet voor het zwembad betalen. Dit wisten wij niet vooraf. Anders hadden we wellicht verder gekeken. Je mag er dan 2,5 uur in voor ik dacht iets tusTsen de 5/10 Zwitserse franken. Je kan goed eten bij het restaurant van de camping.

Zeer gastvrij en royale maaltijden

Marian,
    9-1-2018

Zeer hartelijke ontvangst. Kamers aan de voorkant hebben een prachtig uitzicht. Voor gezin 3 personen is de hoekkamer met erker ideaal. Kamers in oude gedeelte ruim. Wel wat gehorig door krakende vloeren, wij hebben er geen last van gehad.

Maaltijden zijn zeer royaal. Ook wanneer je laat komt is er altijd de gehele keus en vers aangevuld. De gerechten zijn lekker klaargemaakt, er is altijd groente naast het saladebuffet. Goed vlees en altijd een vegetarische keus. Voor de kleintjes is er een grappig kinderbuffetje bij een speelruimte naast de eetzaal.

Lopen naar de bus met de ski is goed te doen. Ongeveer 7 minuten max.

Prima camping, tentenveld niet alleen voor tenten!

Miranda van Loon,
    20-8-2017

Wij stonden op het tentenveld waar ook 'vw-busjes' worden toegelaten. Echter naarmate het naar de feestdag 1 augustus toe steeds drukker werd kwamen er ook vele van die grote 'witte' campers en ook een caravan rondom ons heen staan. Voelde absoluut niet meer als een tentenveld!

Sanitair prima, douchen met 1 CHF, 4 minuten net aan met lang haar (shampoo + conditioner). Winkel met ruim voldoende assortiment.

Leuke speeltuin en er is een pingpongtafel.

Erg streng op speeltuig/bal op de camping, ons tennisspel aan een paal (swingball) mocht niet op de plaats, dit moesten we maar op het speelveld doen.

Zwembad (2,5 uur toegang) duur, ik weet het niet meer zeker maar ik dacht 8 CHF pp.

Fijne uitvalbasis in prachtige omgevind

Rust, ruimte, schoon, heerlijke camping,
    16-8-2017

+ : schoon, ruim, leuke speelgelegenheden kinderen, prachtig uitzicht, aanrader

- : geen!

heerlijk rustig en goed voor elkaar.

Miranda,
    8-3-2016

Heerlijk rustig en goed voor elkaar. Gastvrij ontvangst en modern hotel.

Engelberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 42 reviews