We hebben een aantal aanbieders voor Lenk voor je op een rij gezet:

vakanties Lenk

We hebben een aantal aanbieders voor Lenk voor je op een rij gezet:

Reviews over Lenk

Een heerlijk chalet in een schitterend skigebied!

Fam. Donkers,
    6-4-2018

We verbleven dit jaar met de Paasvakantie voor de vierde keer in deze heerlijke accommodatie. Wederom zeer goede sneeuwcondities met de Paasdagen terwijl er totaal geen wachttijden zijn bij de skiliften. Wat een groot verschil met populaire skigebieden in Oostenrijk die wij hebben bezocht. Het skigebied Lenk-Adelboden is fantastisch. Terwijl het skigebied Betelberg in Lenk ook erg leuk is. Mooie en leuke afwisseling. Chalet Thuus ligt op slechts 3-5 autominuten van deze skigebieden af. Het chalet heeft een authentieke sfeer en werkelijk alles is aanwezig. De hottub is heerlijk na het skiën. De sauna wordt op dit moment gebouwd in de nabijheid van de hottub en is bijna gereed. Volgend jaar dus nog meer genieten na het skiën. Er zijn ook een aantal leuke restaurants in het centrum van Lenk. Kortom: een heerlijk chalet in een schitterend skigebied!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Geweldig huis, geweldige locatie

Serge van den Berg,
    16-8-2014

Mooi en compleet en gastvrij ingericht huis. Voorzien van alle gemakken zoals grote BBQ, hottub en fietsen/ski opbergruimte. Vlakbij centrum van pittoresk Lenk en tussen de bergen. Ideale uitvalsbasis voor ski-wandel en fiets (Race of Mountainbike) vakanties. Voor ons is het de vaste uitvalsbasis geworden voor vakanties met de racefiets.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Hotel op mooie centrale locatie!

Sylvia,
    17-7-2012

Voorjaarsvakantie 2012

Het hotel is echt aan te raden

Klein stukje lopen en je hebt een oefen-weide.

Het hotel ligt een paar honderd meter verwijderd van de gondel naar boven; 1 minuut met de bus..

Ook nog een ander gebied te bereiken met dezelfde gratis ski-bussen

zo'n 5 a 7 minuten rijden

Terug skieën tot op de parkeerplaats van het hotel.

Tegenover het hotel een lekker bakkertje

Je loopt zo het dorp in voor eventuele huur en regelen ski=passen

Lekker (niet zo groot en lichtelijk fris) zwembad; zalig voor de kinderen voor het avondeten.

Super lieve eigenaresse die ontbijtpakketten klaarmaakt als je weggaat

Maar bovenal: meesterlijk lekker gegeten. Iedere dag uitgebreid 4 á 5 gangen diner in buffet-stijl

***** Wij hebben er een zalige vankantie gehad *****

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Een geweldig thuus

Erika van Pinxteren,
    31-10-2011

Chalet Thuus is een heel erg leuk chalet. Met liefde ingericht, de keuken is zelfs zeer compleet ingericht. Van alle gemakken voorzien. Wij zijn er in oktober geweest en het was prachtig weer. We hebben lekker buiten kunnen zitten in het zonnetje. En er is van alles te doen in de omgeving. Ook voor kleine kinderen. Vooral de speeltuin in het dorp is erg leuk. En Lenk is een gezellig dorpje met leuke winkeltjes. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader! We gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Een prima hotel voor een prima prijs.

nol ,
    1-6-2011

Wij zijn voor een lang weekend hier geweest.

We hadden een ruime nette kamer.

Het ligt midden in het gezellige dorp.

Voor ons een ideaal hotel voor een scherpe prijs.

Het restaurant wat eronder zit wordt gerunt door 2 nederlandse damens.

Waar je heerlijk kunt eten.

Wij waren zeer tevreden voor als je een hotel zoekt voor ontbijt en slapen.

Gereisd met partner in februari 2011
Lenk scoort een 9 uit 10, op basis van 11 reviews