• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Voor herhaling vatbaar

Anoniem
    22-7-2018

Pluspunten

Prachtige omgeving, zeer verzorgde camping, receptie supervriendelijk, restaurant prima personeel, lekker gegeten, sanitair goed schoon.

Minpunten

Winkeltje echt duur (ook voor Zwitserse begrippen) en echt waardeloze wifi.

Grandioos. Wij gaan zeker terug.

Lis
    16-4-2018

De reviews over 'club med' tellen niet voor Intersoc. Intersoc is een Belgische reisorganisatie van de christelijke mutualiteiten.

Wengen is een gezellig autoloos dorp. Hotel ligt op een mooie zonnige lokatie met zicht op de Jungfrau, mooi authentiek Zwitsers hotel. Ruime verzorgde kamers met vernieuwde douchekamer. TV met BVN en lokale zenders. Eten (Belgische kok) uitgebreid, gevarieerd en lekker. Op de Kleine Scheidegg voldoende skimogelijkheden, uitbreiden kan naar andere naburige skidomeinen. Uniek treinstation zo hoog in de bergen... Bezoek Jungfraujoch met zicht op Alletschgletsjer (top of europe) is een aanrader. In de zomer is er ook een openluchtzwembad, tennisveld, ... welke de gasten van Intersoc palace mogen gebruiken. Speeltuintje met grasveld voor kinderen beschikbaar niet ver van het hotel.

Genoten van gastvrijheid, omgeving,heerlijk eten.

Hennie
    18-3-2018

Heerlijke week wintersportvakantie gehad in Alfa Soleil, Kandersteg. Uitzicht op de prachtige bergen. Goed gelegen uitvalsbasis voor afwisselende winterwandelingen in Kandersteg, Brig, Grindelwald enz., langlaufen en skiën. Met een grote vanzelfsprekendheid zonder afspraak vooraf zorgt de hoteleigenaar ervoor dat we op de dag van aankomst op het juiste tijdstip vanaf het station worden opgehaald. Afstand station - hotel is prima te lopen, maar opgehaald worden voelt wel zo gastvrij. Wij boeken halfpension.

Met skibus naar skilift. Start langlaufen voor de deur. Zeer gastvrij. Zelfs met mijn ingewikkelde dieet iedere dag maatwerk bij vier-/vijfgangendiner en dus genieten van heerlijke diners. Fijn om dit te mogen ervaren. Prima prijs-/kwaliteitverhouding. In bv. Oostenrijk zouden we voor dezelfde vakantie eenzelfde bedrag betaald hebben.

Fantastische plek!

Mark & Danielle
    4-7-2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, heel net huisje met alles dat nodig is, vriendelijke eigenaren en een prachtige ligging vlak bij Thun en Bern. Genoeg dingen in de omgeving om te bezoeken, prachtige wandelingen op steenworp afstand en altijd uitzicht op de witte toppen. Wij hebben ontzettend genoten!

Aanraders in de omgeving: Schilthorn (James Bond-berg), Niesen (mooi wandelen), Stockhorn (naar beneden met de step!), St. Beatus grotten, Thun met haar kastelen en mooie binnenstad, de indrukwekkende Reichenbachfalle en de prachtige Aareschlucht.

Berner Oberland scoort een 8 uit 10, op basis van 642 reviews