vakanties Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Mooi, schoon, rustig, centraal gelegen camping!

Gerdi,
    13-8-2018

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek.

Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz.

Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen.

Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!

fantastisch uitzicht

Gerjan,
    2-8-2018

De camping is kleinschalig van opzet en daardoor heel erg knus en gezellig. De familie die de camping uitbaat is zeer betrokken bij haar gasten. Alle details kloppen op deze zeer kindvriendelijke camping. Het is net of je in de tuin van vrienden kampeert, het sanitair wordt elke dag meermaals gepoetst, s avonds branden er kaarsjes rondom het hoofdgebouw. De inrichting van het hoofdgebouw is echt Zwitsers, veel hout en veel kleine grappige details (kabouters, paddestoelen).

De plaatsen zijn wisselend van formaat, wij hadden een grote plek van ruim 100m2. Het uitzicht op bergen en gletsjer is fenomenaal!

Ik heb zelden een camping gezien die met zoveel zorg en liefde werd uitgebaat. Zeker een aanrader voor wandel liefhebbers.

Mooie camping

Familie mink,
    1-8-2018

Camping is gelegen op een mooie plek.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Sanitair is echt een aandachtspuntje kwa schoonmaak de staat van het sanitair is echt prima alleen iets teweinig voor het aantal plaatsen op de camping.

De plaatsen zelf zijn aan de krappe kant maar goed tedoen.. bij regen worden de plekken drassig maar dat is kamperen....

top hotel

Fam Seebregts,
    29-7-2018

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten

hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht

zeer vriendelijk personeel

avond eten zeer goed

wilden zeker nog eens terug gaan

Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 4-8-2018

Bedankt voor je goede review.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Voor herhaling vatbaar

Anoniem,
    22-7-2018

Pluspunten

Prachtige omgeving, zeer verzorgde camping, receptie supervriendelijk, restaurant prima personeel, lekker gegeten, sanitair goed schoon.

Minpunten

Winkeltje echt duur (ook voor Zwitserse begrippen) en echt waardeloze wifi.