Sorteren

vakanties Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Zeer goed hotel behalve het avondeten

Lynn
    15-3-2018
    Wij waren zeer tevreden over het hotel op alle gebied behalve het eten. Het ontbijt is voldoende uitgebreid maar het avondeten laat de wensen over. Zeer basic, weinig smaak en nauwelijks keuze. Jammer want voor de rest zeer goed hotel...

Perfecte ligging goede verzorging. Parkeren duur.

Fam. De Boet
    4-3-2018
    ligging perfect, dicht bij de ski lift. Vriendelijk personeel. Eten is goed. Parkeren auto is 10 zwitserse franc per nacht.

Prachtig. Vriendelijk. Zeer netjes en schoon

Abwe
    12-10-2017

Zeer vriendelijk eigenaren, schoon, aan alles is gedacht, mooie wandeling langs de Rhone naar het dorp.

De weg is overdag wat lawaaig, maar na 18 uur hoor je niks meer en slaap je hier uitstekend...

Fantastische plek!

Mark & Danielle
    4-7-2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, heel net huisje met alles dat nodig is, vriendelijke eigenaren en een prachtige ligging vlak bij Thun en Bern. Genoeg dingen in de omgeving om te bezoeken, prachtige wandelingen op steenworp afstand en altijd uitzicht op de witte toppen. Wij hebben ontzettend genoten!

Aanraders in de omgeving: Schilthorn (James Bond-berg), Niesen (mooi wandelen), Stockhorn (naar beneden met de step!), St. Beatus grotten, Thun met haar kastelen en mooie binnenstad, de indrukwekkende Reichenbachfalle en de prachtige Aareschlucht.

Berner Oberland scoort een 8 uit 10, op basis van 640 reviews