• Type accommodatie

Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Top service, goede ligging

Fam. Raaphorst - van de Velde, 7-10-2017
    We zijn wandelaars en waren hier een week in de zomer. Het hotel is mooi gelegen, uitzicht in het dal en op de bergen. De ligging in het dorp net achter het winkelstraatje was gezellig. Heel erg goede service, zeer klantgericht. Mooie dagtripjes met het hotelbusje en begeleiding waren inbegrepen. Wij hebben daar 1 x gebruik van gemaakt om naar een kloof en een waterval te gaan en dat was geweldig. Een pas voor de bergliftjes en OV was ook inbegrepen. Veel liftjes zijn trouwens lopend te bereiken. We hebben echt de auto niet nodig gehad die kon fijn in de garage van het hotel blijven staan. Keuken was erg goed (ontbijt en diner). Ruime kamer. Goede bedden en heerlijk rustig 's nachts. Genoeg meubilair om ook 's avonds op te kamer te verblijven. Na het wandelen konden we 's middags op het balkon in de zon lekker uitrusten. Uitstekende WIFI. Al het personeel zeer vriendelijk. Het hele hotel was schoon en goed onderhouden.

rondom prachtige bergen.

magielsen, 3-9-2017
    rustige sfeer. 360 graden bergen om je heen. prachtig wasvoorziening. Mooi springkussen in het water. mooie plek aan het water in de zon te leggen.

Mooi hotel en medewerkers heel erg persoonsgericht

Meindert, 12-8-2017

Het hotel was heel klantvriendelijk. Service was uitstekend. Fijne kamers. Wij waren er in juli samen maar bemerkten in de eetzaal dat er een hele goede harmonie was tussen ouderen, ouders met kinderen en personeel. Het is een heel kindvriendelijk hotel.

Enige nadeel was misschien de wel wat krappe parkeerplaatsen.

Zeer gastvrij en een adembenemend uitzicht

Ronwil, 4-2-2016
    Een studio, dus slapen en wonen in één kamer
Berner Oberland scoort een 8 uit 10, op basis van 637 reviews