Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Heel goed

Madelief,
    14-4-2019

Klantvriendelijk en gezellig hotel. Voor alle leeftijden. Mooi gelegen en een heerlijk ontbijtbuffet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Lydia de Ligt,
    12-4-2019

Goed hotel mooie kamers goed personeel goed eten af en toe buffet leuke hotelexcursies. Mooie omgeving om te wandelen

Gereisd met partner in augustus 2018
    Ralph-Marc, Eigentümmer, 15-4-2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij dat je het leuk vond met ons. hartelijke groeten van het Steinmattli-team

Aanrader

Bjorn,
    11-3-2019

Schitterende accommodatie (safaritent xl). Accommodatie is schoon netjes en van alle gemakken voorzien. Daarbij een schitterend uitzicht. De camping vormde de basis voor mooie uitstapjes in de omgeving. Echt een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel dicht bij gondel en dorpshart

Pascal,
    10-3-2019

Goed hotel met heerlijk eten, alleen de bedden vond ik persoonlijk wat minder. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en oprecht geinteresseerd in jou als gast. Zeker Patricia en Onur waren goud voor onze vriendengroep met kinderen. Er kon zo veel, complimenten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
    Ralph-Marc, Eigentümmer, 15-4-2019

Perfect hotel

Bas,
    12-2-2019

Hotel Spinne is een fantastisch hotel. Het hotel ligt midden in het gezellige dorp Grindelwald. Er is een bushalte voor de deur waarmee je zo naar de pistes kunt. Lopen kan ook: zowel het deelgebied Grindelwald First als het treinstation liggen op minder dan 10 minuten loopafstand. De kamers zijn zeer comfortabel en hebben een prachtig uitzicht op de schitterende bergen. De wellness is meer dan perfect en het nieuwe buitenzwembad is de kers op de taart. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt en het diner zijn prima. Hotel Spinne is absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)