Sorteren

vakanties Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Mevr. Vos
    20-8-2018

Een super vriendelijke camping. Het sanitair is schoon. Bij het “inchecken” krijg je een kortingskaart voor de omgeving. Wij hebben de Aareschlucht, de Rheinbachfall, de Rosenlaui Gletscher en Luzern. ‘S Nachts kan het er nog wel koud worden. Wij waren met een tent. De plek mag je zelf uitkiezen en zijn niet afgebakend. Ze hebben ook we klein opzet-zwembad waar je kunt afkoelen.

Héél mooi !

Jan Van Daele
    7-6-2018

Prachtig hotel, mooie kamers, wat een uitzicht ! Super vriendelijk aan het onthaal.

Héél mooi, reuze ontbijt, Half pension maaltijd kon beter. Gelukkig mochten wij 3 van de 6 avonden in het a la carte restaurant dineren!

Grandioos. Wij gaan zeker terug.

Lis
    16-4-2018

De reviews over 'club med' tellen niet voor Intersoc. Intersoc is een Belgische reisorganisatie van de christelijke mutualiteiten.

Wengen is een gezellig autoloos dorp. Hotel ligt op een mooie zonnige lokatie met zicht op de Jungfrau, mooi authentiek Zwitsers hotel. Ruime verzorgde kamers met vernieuwde douchekamer. TV met BVN en lokale zenders. Eten (Belgische kok) uitgebreid, gevarieerd en lekker. Op de Kleine Scheidegg voldoende skimogelijkheden, uitbreiden kan naar andere naburige skidomeinen. Uniek treinstation zo hoog in de bergen... Bezoek Jungfraujoch met zicht op Alletschgletsjer (top of europe) is een aanrader. In de zomer is er ook een openluchtzwembad, tennisveld, ... welke de gasten van Intersoc palace mogen gebruiken. Speeltuintje met grasveld voor kinderen beschikbaar niet ver van het hotel.

Fantastische plek!

Mark & Danielle
    4-7-2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, heel net huisje met alles dat nodig is, vriendelijke eigenaren en een prachtige ligging vlak bij Thun en Bern. Genoeg dingen in de omgeving om te bezoeken, prachtige wandelingen op steenworp afstand en altijd uitzicht op de witte toppen. Wij hebben ontzettend genoten!

Aanraders in de omgeving: Schilthorn (James Bond-berg), Niesen (mooi wandelen), Stockhorn (naar beneden met de step!), St. Beatus grotten, Thun met haar kastelen en mooie binnenstad, de indrukwekkende Reichenbachfalle en de prachtige Aareschlucht.