Sorteren

Reviews over Interlaken

Rondje Berneroberland

Jo
    8-11-2017

1 Weekje een kleine rondtour door Zwitserland gemaakt o.a. Bern , Solothurn, de Nordhornbahn met uitzicht op de Alpen.

Geweldige ervaring

Interlaken is een heerlijk bergdorp!

Boudewijn van den Bergen
    14-9-2017

Interlaken ligt bijzonder centraal voor bijvoorbeeld Grindelwald ( pistes ), de Thunersee, de Brienzersee, de Jungfrauregion ( pistes ) en Interlaken is een gezellig bergdorp met chique winkels. Interlaken is niet goedkoop, maar je krijgt er het Geweldige berglandschap van het Berner Oberland voor terug, met als hoogtepunt de Jungfraujoch! Deze is te bereiken via de trein van Interlaken naar Lauterbrunnen of Grindelwald en van hieruit gaan de bergtreintjes naar de Kleine Scheidegg, een schitterend berglandschap op grote hoogte! Vanuit Lauterbrunnen kom je ook langs bij het bekende bergdorp Wengen. Eenmaal aangekomen bij de Kleine Scheidegg, heb je de keuze om naar de Jungfraujoch te gaan, Top of Europe! Een absolute aanrader! Je kijkt je ogen uit! Je ziet de Jungfrau van dichtbij en je hebt een indrukwekkend uitzicht op de Aletchgletchjer! Nogmaals, niet goedkoop, maar het geld meer dan waard!

Een heel mooie plaats waar veel te doen is

thenpa
    26-6-2017

Je kan je er de hele dag vermaken van shoppen tot parasailen

Een heerlijke stad met vele mogelijkheden.

Rietje en Henk
    19-5-2017

Erg vriendelijke mensen. Schoon! Een groot autovrijcentrum. Heel veel gezellige terrasjes. Een stad om te gaan winkelen.Met de veerboot een bezoek brengen aan de stad Thun is een aanrader.

Sfeervol, leuk oud stadje

Sufra
    19-2-2017

Zeer toeristisch, sfeervolle straatjes, veel leuke winkeltjes.

Centraal voor hotel Victoria een groot grasveld waar parachutes landen in de zomer

Goede restaurants in diverse prijsklassen

Interlaken scoort een 8,3 uit 10, op basis van 90 reviews