We hebben een aantal aanbieders voor Interlaken voor je op een rij gezet:

vakanties Interlaken

We hebben een aantal aanbieders voor Interlaken voor je op een rij gezet:

Reviews over Interlaken

Mooie kleine (familie)camping, aanrader!

Judith,
    21-8-2018

Op de bonnefooi langs gegaan. Was nog precies 1 plekje waar onze caravan op paste. Prachtige ligging! De Thunersee is vlakbij en uitzicht op Eiger en Mönch.

Gezinnen worden aan speeltuin kant geplaatst. Zijn ook 2 zwembadjes bij. Onze kids van 8 en 4 hebben zich daar prima in vermaakt.

Sanitair super schoon. Nog nooit zo schoon meegemaakt. Douches en washokjes gaan na 22.00uur op slot imv avondrust, daar moesten we wel rekening mee houden. Alleen een paar wc's en losse wastafels zijn dan beschikbaar tot 7.00uur.

Bij aankomst krijg je eerst een rondleiding. Caravan moest precies staan volgens de regels, eigenaresse helpt dan mee en caravan stond toen meteen 100% waterpas.

Ze zijn zuinig op hun gras. Worteldoek mag niet en tenttapijt moet gaatjes hebben. Wij mochten ons tappijt niet gebruiken, maar kregen er 1 van hun te leen. Ook verloopstekker hebben ze te leen. Handig!

8 nachten gestaan en erg naar ons zin gehad. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Het was geweldig

Monique,
    19-8-2018

Sanitair is super schoon, het gras was mooi kort, mooie uitvalbasis voor dagtripjes, eigenaresse praat nederlands en gaf mooie tips, om 22.00u heerlijk rustig, gratis wifi, voor de kinderen een klein zwembad maar groot genoeg om even af te koelen, gastvrij ontvangst, gratis douches, kortom alleen maar pluspunten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne, rustige camping met geweldig uitzicht.

CJ,
    17-8-2018

Leuke camping. We kwamen aanwaaien en hier was nog precies 1 plekje. Er zijn veel campings in de omgeving, deze blonk uit in schoon sanitair ;)

We hebben er 1 week gestaan. Prachtig uitzicht en rust. Tussen 22:00 en 7:00 is de gehele camping stil, erg fijn. Er is een klein speeltuintje (met 2 zwembadjes) waar onze kids van 5 & 7 zich prima in hebben vermaakt. De nabij omgeving is ook erg mooi. Wel duur om een gondel/trein naar een bergtop te pakken. Gelukkig heeft de camping-eigenaresse kortingskaartjes voor veel uitjes :) Trein naar Schynige platte is o.a. een aanrader (en daar mooi wandelen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi, schoon, rustig, centraal gelegen camping!

Gerdi,
    13-8-2018

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek.

Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz.

Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen.

Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben een geweldige tijd gehad op deze camping

B. P. de Jong,
    18-7-2018

Goed: Uitstekende hygiëne, zeer schoon en onderhouden toiletgebouw, leuke plaatsen, goede tot voldoende faciliteiten(douches, w.c. e.d.), vriendelijk en behulpzaam personeel, goede toegang en goede uitgang, sinds vorig jaar een stuk veiliger, regelmatig en goed onderhouden grasveld.

Bushalte bij de camping, gratis busvervoer naar Interlaken en omgeving, frequente busdienst.

minder goed: afmeting van de plaatsen(vrij klein, auto kan niet bij de caravan.

Ligging aan een drukke weg met verkeerslawaai, maar levert 's nachts geen hinder op. Paden op de camping vooral voor caravanbezitters aan de krappe kant.

Gereisd met partner in juni 2018
Interlaken scoort een 7,5 uit 10, op basis van 92 reviews