We hebben een aantal aanbieders voor Interlaken voor je op een rij gezet:

vakanties Interlaken

We hebben een aantal aanbieders voor Interlaken voor je op een rij gezet:

Reviews over Interlaken

Interlaken is een heerlijk bergdorp!

Boudewijn van den Bergen
    14-9-2017

Interlaken ligt bijzonder centraal voor bijvoorbeeld Grindelwald ( pistes ), de Thunersee, de Brienzersee, de Jungfrauregion ( pistes ) en Interlaken is een gezellig bergdorp met chique winkels. Interlaken is niet goedkoop, maar je krijgt er het Geweldige berglandschap van het Berner Oberland voor terug, met als hoogtepunt de Jungfraujoch! Deze is te bereiken via de trein van Interlaken naar Lauterbrunnen of Grindelwald en van hieruit gaan de bergtreintjes naar de Kleine Scheidegg, een schitterend berglandschap op grote hoogte! Vanuit Lauterbrunnen kom je ook langs bij het bekende bergdorp Wengen. Eenmaal aangekomen bij de Kleine Scheidegg, heb je de keuze om naar de Jungfraujoch te gaan, Top of Europe! Een absolute aanrader! Je kijkt je ogen uit! Je ziet de Jungfrau van dichtbij en je hebt een indrukwekkend uitzicht op de Aletchgletchjer! Nogmaals, niet goedkoop, maar het geld meer dan waard!

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige omgeving en stad!

Liesbeth
    3-9-2016

Voor Interlaken gekozen voor de omgeving. Deze kan je goed bekijken met verschillende treinen, kabelbanen en bussen. Ik raad je aan de regional pas te kopen. Is wel even duur maar je kan dan overal heen en hoef je niet steeds losse tickets (die zijn dan bij elkaar nog duurder) te kopen. De mensen zijn erg aardig! Uitgaansleven is oke, maar niet bijzonder. Veel aanbod aan buiten activiteiten. Zwitserland is een duur land, denk hier dus om. Het is hier erg schoon en er wordt erg veel om de natuur gedacht! Er zijn zeker veel toeristen (lees Japanners/chinezen), maar je bent dan ook bij the top of Europe in de buurt. Veel buitenlanders, maar allemal aardige mensen!

Gereisd alleenreizend in september 2016

mooi maar je waant je in Japan

ms
    22-8-2016

mooi plaatsje gelegen tussen brienzer en thunersee met magnifiek uitzicht op Eiger, Monch en Jungfrau. Goede treinverbindingen naar alle mooie bergbanen en interlocale bestemmingen. De verhouding tussen Japanse toeristen en toeristen uit andere landen en locals is volledig scheef. Hele treinstellen worden ingenomen door Japanners. Dit is een bizar gezicht. Prijzen zijn van een Zwitsers niveau (1 bolletje ijs CF 4,-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtig!

Rinsdevries
    26-7-2015

Ons korte verblijf hier heeft ons aangenaam verrast! Het lijkt wel een 'sprookjesland' was de uitspraak van onze jongste dochter. En dat lijkt het ook! We hebben heerlijk gewandeld in de bergen. Gletsjers gezien, de Jungfrou, gerodeld, prachtige beekjes met geweldige stromingen, helderblauw water, groen, idyllische huisjes, mooie bloemen. Een schoon en mooi landschap!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super!!!

Herman
    17-8-2014

Interlaken, Brienzersee en Thunersee her is er allemaal erg schoon, je voelt je er veilig. De mensen zijn erg aardig. Je kunt er heerlijk eten en drinken. Dit kun je zo duur maken als je zelf wilt. Een geweldige omgeving om met de fiets te ontdekken.

Gereisd met partner in Thu Jul 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Interlaken scoort een 7,4 uit 10, op basis van 92 reviews