Sorteren

vakanties Grindelwald

Reviews over Grindelwald

prachtige familie vakantie in de hotelchalet

vienne
    1-12-2017

mooie ligging achter het hotel,met garage

indeling chalet was soms moeilijk doordat derde kamer op verdiep was met overloop,wel gezellige salon met openhaard en een mooi terras in de zon.

ontbijtbuffet konden wij nemen in het hotel smorgens.

prachtige bar aan het hotel voor een lekkere drankje met soms een optreden in de bar.het restaurant is zeer gezellig en nog lekker ook.

je kan erook naae de sauna of eender welke behandeling laten doen qua verzorging van de huid of een goede massage.

samenvattend een zeer goed hotel met alles erop en eraan,aan te bevelen.

Fam. Claes, België
    13-3-2017

Ondanks het feit dat de badkamer wat aan de kleinere kant is, is de rest super. Fantastisch vriendelijk, stipt en correct personeel. Goede keuken, fijn ontbijt en een mooie centrale ligging om naar de verschillende pistes te trekken. Treinstation op paar minuten ( Kleine Scheidegg) de verschillende bushaltes, om naar de liften te gaan ( Firstbahn, Männlichen) aan de overkant van de straat.

Kortom een aanrader!

Ideaal voor rolstoelgebruikers.

Lat
    31-7-2016

Ontspannen gastvrije ontvangst door het personeel, dichtbij de camping zijn talrijke mogelijkheden om of wandelend, of met een lift de bergen in te gaan. Dichtbij de camping vertrekt het treintje richting de Jungfraujoch, duur en commercieel maar wel een unieke ervaring. Ook bijzonder om in een treintje te zitten met alleen maar Chinezen, Japanners en Arabieren. De camping heeft goede sanitaire voorzieningen voor rolstoelgebruikers, alle liften (de bergen in) in de directe omgeving zijn geschikt voor rolstoelgebruikers, personeel is enorm behulpzaam! Echt een aanrader.

Standaard camping, mooi uitzicht op de bergen

Diederik
    15-8-2015

Camping onderaan het dorp. Camping bestaat uit een plek met stacaravans en een weide voor tenten. Weinig of geen schaduw van bomen maar is ook niet echt nodig in de bergen. Voldoende sanitair maar naar Zwitserse normen niet altijd even proper. Onbeperkt en lekker warm water in de douches. Camping zelf is niet echt bijzonder maar de plaats en het uitzicht oude bergen rondom maakt een bezoek de moeite waard. Twee kamers beschikbaar voor wanneer het regent. Wasmachines en droogkast tegen betaling.

Wij betaalden voor een gezin met twee kinderen 50 euro per nacht.

prettig hotel

heer Brouha
    30-3-2015

Direct aan het station. Trein naar kleine scheidegg.

Beperkte parkeermogelijkheden bij het hotel

Grindelwald scoort een 8,6 uit 10, op basis van 95 reviews