Sorteren

Mooi appartement ipv 2 persoons kamer. Ontbijt en 4 gangen diner waren heerlijk

enig zwitsers bergdorp

vienne
    1-12-2017

alles is er in grindelwald van restaurants tot hotels,leuke winkeltjes ,bars,lekkere verse bakkers ,supermarkt de coop,mooie kleer winkels gewoonweg alles.

de ski pistes zijn fantastisch voor jong en ouderen ,met eetgelegenheid boven first en optredens in de winter buiten op terras echt prachtig.

Super tof skigebied!

Cisca
    27-11-2017

Heerlijk fonduehuis(Alpstübli)...laatste restaurantje aan de piste vanaf Mannlichen

En, de super afdaling Lauberhorn...

Een van de mooiste plaatsen in de Alpen

Diederik
    20-2-2017

Een dal dat doodloopt op de loodrechte Eiger Noordwand. Prachtige vergezichten op gletsjers, eeuwige sneeuw en vele vierduizenders. Niet moeilijk dat hier toeristen van over de hele wereld naartoe komen.

Prachtig gebied geschikt voor gezinnen met zowel jongere als oudere kinderen. Een voorwaarde wel: voldoende geld op zak hebben. Alles kost hier veel, zelfs het goedkoopste logies, het simpelste terrasjes. Maar ook de liften, en zelfs de supermarkt. Maar als geld geen probleem is moet je er absoluut eens naartoe.

Grindelwald, stad tussen de bergen

Johan
    15-6-2016

Grindelwald heeft de naam van een mondaine stad, maar straalt dit toch niet uit. Wel heel veel toeristen. Genoeg barretjes en eetgelegenheden. Wel een prachtige uitvalplaats voor het maken van wandelingen in de bergen die hier meer dan 3500 meter hoog zijn. Verder is het overal peperduur en ben je zo door je budget heen als je niet oppast.

Grindelwald scoort een 8,6 uit 10, op basis van 95 reviews