Västra Torup

We hebben een aantal aanbieders voor Västra Torup voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Västra Torup voor je op een rij gezet:

Reviews over Västra Torup

Een heerlijk verblijf in een geweldig huis!

Joke Heerlien,
    19-1-2019

We mochten opnieuw genieten van een verblijf in één van de huizen van Tannes Stuga. Deze keer verbleven we in Karins Stuga. Een geweldig huis waarin het je werkelijk aan niets ontbreekt. Het is gezellig en sfeervol ingericht. Zelfs de adventskandelaars voor de ramen die bij december in Zweden horen ontbraken niet. Een luxe keuken en badkamer, comfortabele bedden en meubilair, alles is aanwezig voor een ontspannen vakantie. Slepen met levensmiddelen als koffie,thee, suiker, zout, kruiden en de ingrediënten voor het eerste ontbijt is nergens voor nodig want de kasten en koelkast zijn goed gevuld met meer dan de basisingrediënten. En zoals we van de andere huizen van Tanne gewend zijn was ook hier alles brandschoon. Dus als je, zoals wij, wilt genieten van de Zweedse decembersfeer dan kun je je geen betere uitvalsbasis wensen. Ook in andere jaargetijden een aanrader trouwens. Kortom: een heerlijk huis dat in een prachtige omgeving ligt!

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch.

Familie Alsemgeest,
    9-1-2019

Wij hebben hier een fantastische vakantie beleefd, in Karin stugga . Wat in een woord een prachtig en compleet huis is. We hebben genoten van de rust en de ruimte. In de omgeving kun je heerlijke wandelingen maken. En voor de nodige boodschapjes is het dorp binnen een paar kilometer bereikbaar.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk

Tanja,
    17-10-2018

Prachtige locatie, mooie omgeving en zeer gastvrije ontvangst door de eigenaren Tanne en Wim Vermeulen. Elke vakantie hier is weer een feestje. Ook ditmaal weer veel gezien en gedaan en nieuwe dingen ontdekt. Schitterend wandelgebied, natuurparken in de nabije omgeving. Voor wie rust en mooie natuur zoekt is dit perfect!

Gereisd met partner in oktober 2018

Genieten met een grote G

Ingrid donny,
    15-10-2018

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Tanne en Wim. We kregen meteen veel uitleg over het voor ons toen nog onbekende Zweden. Het was veel informatie om op te slagen maar gelukkig kreeg je alle brochures mee en in het huisje was er ook nog een map met info. De eerste stap in het huisje was meteen een gevoel van thuiskomen; het was gezellig, mooi, proper en knus ingericht. De keuken was goed voorzien van alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. In de frigo vonden we een leuke attentie in de vorm van een ontbijtje. Het bed sliep heerlijk, de rust was fantastisch en de sauna zorgde voor bijkomende ontspanning. Daarbovenop is Zweden nog eens een prachtig land, zeker als je van de natuur houdt. Onze honden en wij hebben genoten van de vele wandelingen én van Tannes Stuga! Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Idyllisch plek waar het ontspannen leven is!

Cocky van de Schraaff,
    8-10-2018

We zijn bij aankomst zeer gastvrij ontvangen door Tanne en Wim bij hun huis Hoefijzergards. Na een heerlijk kopje koffie en de nodige uitleg - waarbij alle tijd werd genomen - zijn we naar onze Stuga gebracht. De Stuga was nog indrukwekkender dan we hadden gedacht. Wat een sfeer en warmte straalt dit huis uit. Er ontbrak werkelijk niets en het leek wel of we hier al veel vaker waren geweest, wat dus niet het geval is. De bedden waren echt top en alles was super schoon. En wat een gastvrijheid want er lag een flesje wijn in de koelkast plus de benodigdheden voor het eerste ontbijt. 's Avonds gelijk de sauna uitgeprobeerd en ook dat was een feestje. De volgende morgen op het terras ontbeten en de honden konden lekker los, want alles was omheind. Er liep zelfs een hert met een kleine bambi in het weiland voor de Stuga. Zo wil je echt dat je verblijf begint en dit was nog maar de start van 2 geweldige weken. We komen dan ook zeker terug!!!!

Gereisd met partner in juni 2018
Västra Torup scoort een 9,4 uit 10, op basis van 66 reviews