• 1.253

Reviews over accommodaties in Zweden

Heerlijk

Tanja
    17-10-2018

Prachtige locatie, mooie omgeving en zeer gastvrije ontvangst door de eigenaren Tanne en Wim Vermeulen. Elke vakantie hier is weer een feestje. Ook ditmaal weer veel gezien en gedaan en nieuwe dingen ontdekt. Schitterend wandelgebied, natuurparken in de nabije omgeving. Voor wie rust en mooie natuur zoekt is dit perfect!

Genieten met een grote G

Ingrid donny
    15-10-2018

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Tanne en Wim. We kregen meteen veel uitleg over het voor ons toen nog onbekende Zweden. Het was veel informatie om op te slagen maar gelukkig kreeg je alle brochures mee en in het huisje was er ook nog een map met info. De eerste stap in het huisje was meteen een gevoel van thuiskomen; het was gezellig, mooi, proper en knus ingericht. De keuken was goed voorzien van alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. In de frigo vonden we een leuke attentie in de vorm van een ontbijtje. Het bed sliep heerlijk, de rust was fantastisch en de sauna zorgde voor bijkomende ontspanning. Daarbovenop is Zweden nog eens een prachtig land, zeker als je van de natuur houdt. Onze honden en wij hebben genoten van de vele wandelingen én van Tannes Stuga! Kortom, een aanrader!

Idyllisch plek waar het ontspannen leven is!

Cocky van de Schraaff
    8-10-2018

We zijn bij aankomst zeer gastvrij ontvangen door Tanne en Wim bij hun huis Hoefijzergards. Na een heerlijk kopje koffie en de nodige uitleg - waarbij alle tijd werd genomen - zijn we naar onze Stuga gebracht. De Stuga was nog indrukwekkender dan we hadden gedacht. Wat een sfeer en warmte straalt dit huis uit. Er ontbrak werkelijk niets en het leek wel of we hier al veel vaker waren geweest, wat dus niet het geval is. De bedden waren echt top en alles was super schoon. En wat een gastvrijheid want er lag een flesje wijn in de koelkast plus de benodigdheden voor het eerste ontbijt. 's Avonds gelijk de sauna uitgeprobeerd en ook dat was een feestje. De volgende morgen op het terras ontbeten en de honden konden lekker los, want alles was omheind. Er liep zelfs een hert met een kleine bambi in het weiland voor de Stuga. Zo wil je echt dat je verblijf begint en dit was nog maar de start van 2 geweldige weken. We komen dan ook zeker terug!!!!

Een fijne 1e kennismaking met Skane!

Pieter Voogt
    8-10-2018

3 weken in Karins Stuga: We kunnen geen minpunten bedenken. Een gastvrije ontvangst door Tanne en Wim, een perfect schoon huis zodat je alleen je tas uit hoeft te pakken en de vakantie kan beginnen! Spullen voor je ontbijt staan al klaar in de koelkast. Het interieur is knus en comfortabel, de keuken is voorzien van alles wat je maar nodig zou kunnen hebben, een goed bed, een ruim terras met tuinmeubilair, een overdekte plek voor de auto. Informatie over 'things to see/do' aanwezig in het huis maar Tanne geeft ook een seintje als er in de buurt iets leuks te doen is. Van de kayak en de boot hebben we geen gebruik gemaakt want daar was het weer jammer genoeg niet echt naar. Dus wat heerlijk dat je dan een fijne haard hebt! Vanuit het huis wandel je zo weg met de hond, mogelijkheden te over. Boodschappen doen kan op 10 minuten afstand. Heel kort: Dit is echt een plek waar jong en oud een geweldige vakantie heeft !

Snel boeken!

Jans
    29-9-2018

We hebben twee weken doorgebracht in Svenstorps Stjärman. Het huis is fantastisch ingericht, luxe, voorzien van alle gemakken en heeft een te gekke ligging. Hier is met veel liefde en inzet aan gewerkt, dat zie je in één oogopslag; een groot compliment voor de eigenaren Tanne en Wim Vermeulen. Een aantal keren mochten wij doorbrengen in één van hun huizen. De kwaliteit is en blijft van ongekend hoog niveau. In de omgeving is veel te zien en je kunt er prachtig wandelen. Zelfs staat er een kano tot je beschikking om de meren te verkennen. En mocht het weer wat minder zijn dan is er de mooie sauna en het is bepaald geen straf om binnen te blijven. Satelliet tv met alle zenders, boeken, spelletjes, dvd’s, cd’s....teveel om op te noemen. En bij aankomst is de koelkast gevuld door Tanne, zodat je gelijk kan toehappen; fantastisch! Niet te vergeten: de vloerverwarming in de badkamer, heerlijk! Wil je een onvergetelijke vakantie: snel boeken!