• 1.253
    1.039

2.332

vakanties Zweden

Reviews over accommodaties in Zweden

Prima plek om te kamperen

Marcel Van der Graaf,
    13-1-2019

Mooie en super rustig gelegen camping aan een heerlijk zwemmeer. De sanitaire ruimtes waren goed schoon. Mede ook omdat je er niet met je eigen schoenen/slippers enz binnen mag. In de hal staan leenslippers.

Omgeving was ook erg mooi om te wandelen of mountainbiken. Wel wat verder (circa 30km) van de grote supermarkten in Torsby. Maar dat hoort ook een beetje bij het land.

Ideaal skigebied voor met jonge kinderen.

G.W.,
    10-1-2019

Dit skigebied is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen: overzichtelijk gebied, leuke skileraren, gezellige huisjes op loopafstand van de liften, mooie groene omgeving en fijne accomodaties om te eten. De reis er naartoe is een avontuur op zich, met een nachtje slapen op de boot en mooie autoroutes door het Zweedse landschap.

Fantastisch.

Familie Alsemgeest,
    9-1-2019

Wij hebben hier een fantastische vakantie beleefd, in Karin stugga . Wat in een woord een prachtig en compleet huis is. We hebben genoten van de rust en de ruimte. In de omgeving kun je heerlijke wandelingen maken. En voor de nodige boodschapjes is het dorp binnen een paar kilometer bereikbaar.

Mooie kleine camping met Nederlandse eigenaar

Annemarie en Fred,
    7-1-2019

Mooie schone camping aan de rivier. We waren vroeg in het seizoen en dan zijn er veel muggen. Dit is in juni voorbij

Warmlopen voor Zweden

Annemarie en Fred,
    7-1-2019

Wat een gastvrije camping. Elke dag verse eitjes gekocht en tegen zonsondergang gaat iedereen naar het meer om de mooiste foto's te maken. Aanrader is de door de camping uitgezette wandelroutes. Je kan dan wennen aan de bospaden van Zweden.